Sink Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kan destruction være bra i Karazhan? Kom med i en casual raiding guild som jeg skal raide i ved siden av PvP, men de mente at jeg måtte specce affliction siden de ikke syns destruction er bra i Karazhan, mens jeg har hørt det motsatte. Det funker helt fint men er ikke optimalt. Hvilke raid instances er det destruction er optimalt? T5+ for da er gearet som oftest bedre Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kan destruction være bra i Karazhan? Kom med i en casual raiding guild som jeg skal raide i ved siden av PvP, men de mente at jeg måtte specce affliction siden de ikke syns destruction er bra i Karazhan, mens jeg har hørt det motsatte. Det funker helt fint men er ikke optimalt. Hvilke raid instances er det destruction er optimalt? Tar jeg ikke helt feil.( Dette er basert på Vanilla wow + litt theorycraft lesestoff) så blir destrolocks optimale i MH/BT med capped hit + mye crit. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Lurer på en ting. For å transfere mellom to accounter, må man kunne begge secret answerene? eller holder det med SA til destination acc? Kan noen som har gjort dette svare meg Begge Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Haha fikk nettopp samme itemet to mobs på rad hva heter addonen med acton bars? Bartender3. akai! så du justerer bare på utsende dems altså? *sjekke ut* Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Noen som skal gro AV i helgen? AV weekend nå, så kommer til og skaffe en del honor på shamanen min. hvor mye kan man tjene på en helg? 50k? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 kara blir raidet uansett, badge gear ftw. Ja, men nå prater de om wipes på de første bossa da, og høres ut som om de sliter med og cleare kara liksom. Blir ikke mye badges av det Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Neh, var pur slack i starten der, gikk fint etterpå, dog ikke tatt netherspite, prince, aran og curator denne uka, men tatt de før..... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fikk endelig mulighet til å være med guildet i Kara, clearet opp til Prince (wipet første forsøk). Føste gang jeg er med, har hanket inn 4 epix til nå Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva for en klasse er du? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Tror MrLee spiller en paladin, utfra UI bilder gjorde han det hvertfall tidligere. Endret 11. april 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ahhh, da var brutalizer på plass. og 4 bosser nede i bt, ser ut som detta blir ei bra uke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 raider du om morgenen du? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Er Maggy, Gruul og SSC på Søndag tror jeg. Noen som har noen bra sider jeg kan lese om tactics på bossene der? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det hadde vært praktisk føler jeg. Teite guildmedlemmer som er 30-40 og jobber hele dagen >< Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 raider du om morgenen du? nei, bare enchanta den Er Maggy, Gruul og SSC på Søndag tror jeg. Noen som har noen bra sider jeg kan lese om tactics på bossene der? http://www.bosskillers.com/ Eller sjekk youtube og søk på How To: <insert boss name> Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Noen som skal gro AV i helgen? AV weekend nå, så kommer til og skaffe en del honor på shamanen min. hvor mye kan man tjene på en helg? 50k? Fikk 31k honor på en dag så det burde gå Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Tror MrLee spiller en paladin, utfra UI bilder gjorde han det hvertfall tidligere. Jeg har aldi spillt en pala forbi level 5...eller 10...ca.. Prest derimot edit: hvilke ui bilder?? dette? https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=214341 Endret 11. april 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 @MrLee. Har bare blandet deg med en annen bruker. Jeg som har lest feil på brukernavnet i forumet. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Noen som skal gro AV i helgen? AV weekend nå, så kommer til og skaffe en del honor på shamanen min. hvor mye kan man tjene på en helg? 50k? Fikk 31k honor på en dag så det burde gå Det var vell før patchen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå