Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Koster det ikke penger å kjøpe glider?

Og btw, synes det er rart at private server er ulovlig å diskutere her, men ikke gliders.

 

Ja jeg har hatt en privat diskusjon med moderatoren , og han synes det er helt ok å ha en tråd om glider - skjønn det den som vil .

 

Jeg fikk attpåtil en advarsel for å ha ødelagt glider-tråden :D

 

Lurer på om det er lov med wallhack og aimbot-tråder i CS forumet... Hvorfor stoppe ved Glider. Hvor er "Morsomste øyeblikk når du speedhacket, scamma eller dupet gold"? :p

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser Glider har fått egen tråd og moderatorer støtter den , hvor kan man laste ned denne glideren ? Det høres festlig ut å kunne bruke den .

 

Var det ikke du som skulle rapportere Glider-tråden til Blizzard? Hvorfor har du endret mening? Fordi det er akseptert å bruke det av en moderator på dette forumet, fordi mange andre bruker det, eller en annen grunn?

 

Beklager om jeg husker feil ang. rapportering til Blizzard...

Lenke til kommentar
Jeg ser Glider har fått egen tråd og moderatorer støtter den , hvor kan man laste ned denne glideren ? Det høres festlig ut å kunne bruke den .

 

Var det ikke du som skulle rapportere Glider-tråden til Blizzard? Hvorfor har du endret mening? Fordi det er akseptert å bruke det av en moderator på dette forumet, fordi mange andre bruker det, eller en annen grunn?

 

Beklager om jeg husker feil ang. rapportering til Blizzard...

 

Det er snakk om omvendt psykologi og ironi her , jeg ville bare ha litt diskusjon rundt emnet - les også

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=937524&hl=

Lenke til kommentar
Fikk faen en fullepic mage gratis hos en kompis, alliance. ;o Guilden den er i raider MH atm.

Ser for meg mange uheldige wipes fra en random MH guild framover.

 

Jeg gjorde alt perfekt faktisk, utenom at ingen fortalte meg at jeg skulle decurse på en wave. Da blir det enten Gruul, SSC eller Maggy på Søndag!

 

 

:thumbs:

Lenke til kommentar
Kan destruction være bra i Karazhan?

 

Kom med i en casual raiding guild som jeg skal raide i ved siden av PvP, men de mente at jeg måtte specce affliction siden de ikke syns destruction er bra i Karazhan, mens jeg har hørt det motsatte.

Det funker helt fint men er ikke optimalt.

Hvilke raid instances er det destruction er optimalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...