Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeezes hvorfor er det så mange idioter i wow! mana tombs, 66rogue meg, 65 rogue, 63 pala, 65 warrior, 69 warlock. paladin healer, warlock minion tanker! yes.. første boss wipe. inspect paladin. protbuild. finfint prot pala som main healer og warlock minion som tank. leavegroup.

 

Hater Mana Tombs, folk har ikke tro på at prince kan taes, og gir opp på forhånd... random groups *elsk* not.

prince er ikke spesielt vansklig vel? eller tenker du på heroic? vanlig har jeg aldri hatt problemer med han hvertfall, krever bare at folka gjør det de skal og er fokuserte.

 

Tenker på vanlig. Nei det hviler vist en forbannelse over denne bossen. Jeg prøver å få folk til å fokusere på adds når de er der, men hver gang dauer healer eller tank. Vet ikke helt hva som går galt, så har ingen troen på å ta han på forhånd. Kjip da jeg skal ha en ring av han.

Lenke til kommentar
Koster det ikke penger å kjøpe glider?

Og btw, synes det er rart at private server er ulovlig å diskutere her, men ikke gliders.

 

Ja jeg har hatt en privat diskusjon med moderatoren , og han synes det er helt ok å ha en tråd om glider - skjønn det den som vil .

 

Jeg fikk attpåtil en advarsel for å ha ødelagt glider-tråden :D

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...