Kuldesjokk Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Mener du like bra som jeg fokuserte på maiden i går? *host*aggro*host* Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg tanket ikke maiden. :> Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 jeezes hvorfor er det så mange idioter i wow! mana tombs, 66rogue meg, 65 rogue, 63 pala, 65 warrior, 69 warlock. paladin healer, warlock minion tanker! yes.. første boss wipe. inspect paladin. protbuild. finfint prot pala som main healer og warlock minion som tank. leavegroup. Hater Mana Tombs, folk har ikke tro på at prince kan taes, og gir opp på forhånd... random groups *elsk* not. prince er ikke spesielt vansklig vel? eller tenker du på heroic? vanlig har jeg aldri hatt problemer med han hvertfall, krever bare at folka gjør det de skal og er fokuserte. Tenker på vanlig. Nei det hviler vist en forbannelse over denne bossen. Jeg prøver å få folk til å fokusere på adds når de er der, men hver gang dauer healer eller tank. Vet ikke helt hva som går galt, så har ingen troen på å ta han på forhånd. Kjip da jeg skal ha en ring av han. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Er heldigvis ikke en level 70-instanse, da. Du klarer deg nok helt fint uten den ringen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Blir en del tunge grindesessions framover. Grinder inn 38 primal water til Frozen Shadoweave setet. Men får forhåpentligvis mye igjen for det, da, siden jeg gjør det mens jeg levler. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg tanket ikke maiden. :> Jeg tenkte mer på at jeg fikk aggro Edit: grunnen til hvorfor gidder jeg ikke diskutere Endret 10. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Slack og mangel på threatmeter. På Attumen var det generell noobing. Liten vits å diskutere, vet hvorfor alt skjedde. Fikk du aggro på Maiden? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg som surrer med navn Men var tålig lenge etter at den nye hesten kom at jeg aggroa, men gidder ikke diskutere det var en lolwipe uansett... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Er det bare Skurupu som er over Kara nivå her?. Virker som om det bare er Kara som blir raida her Og sånn har det vært leenge. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fikk faen en fullepic mage gratis hos en kompis, alliance. ;o Guilden den er i raider MH atm. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Takk for opplysningen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Er flere her over kara nivå, jeg selv er i kara da jeg er: 1. Casual 2. Med i Drøm 3. Ikke tid Men må si jeg foretrekker pvp Lenke til kommentar
War Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 kara blir raidet uansett, badge gear ftw. Hvordan får man åpnet wow etter reinstall og wow ligger på en annen harddisk? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har vært høyere. Men en god del medlemmer er i Drøm og dermed b lir det litt prat om deres kara runs. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Er flere her over kara nivå, jeg selv er i kara da jeg er:1. Casual 2. Med i Drøm 3. Ikke tid Men må si jeg foretrekker pvp Snakker du om meg? Fordi da glemte du pure slack ... Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg ser Glider har fått egen tråd og moderatorer støtter den , hvor kan man laste ned denne glideren ? Det høres festlig ut å kunne bruke den . Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Koster det ikke penger å kjøpe glider? Og btw, synes det er rart at private server er ulovlig å diskutere her, men ikke gliders. Endret 10. april 2008 av Håks Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Koster det ikke penger å kjøpe glider? Og btw, synes det er rart at private server er ulovlig å diskutere her, men ikke gliders. Ja jeg har hatt en privat diskusjon med moderatoren , og han synes det er helt ok å ha en tråd om glider - skjønn det den som vil . Jeg fikk attpåtil en advarsel for å ha ødelagt glider-tråden Endret 10. april 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det med privatserver kan ha noe med at der kan man spille piratkopiert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå