Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Begynn med WWS rapports med en gang dere begynner med 25-man. Veldig enkelt å se hvor ting kan forbedres. Warlocks / Spriests / Mages bør (må) skaffe seg 375 tailoring og bruke crafted gear, da det er mye bedre enn T4. DPSene deres bør ligge på 700DPS+, med de beste rett over 1000DPS når dere starter 25-mans (Typisk hunters / locks og mages i crafted gear). Mange huntere underpresterer kraftig, be dem skaffe auto / steady macro og specce BM hvis de ikke har gjort det allerede.

Må ikke glemme shadowpriests som kan vinne det meste opptil vashj og vidre etter al'ar i tk(VR - threatcapped), jeg hadde vel noe slikt som 1200dps på morogrim en gang, med for det meste crafted gear back in ze tajm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oyeah! 375 Blacksmithing og 3600 velbrukte gold på det :> Blir phun med stunherald nå :>

 

Hvilken server er du på.

Brukte 4k bare på mithrilbars på low lvl og 9k på hele bs.

 

"well" money spent, når man heller kan kjøre pvp våpen som faktisk er bedre til pvp...

Ja, for litt mer hit dmg er jo bedre enn x2 stun.

*irl host*

 

Vet du hva procraten er på lolherald? 1%, da vil jeg påstå http://www.wowhead.com/?item=33663 > http://www.wowhead.com/?item=28442

 

For min del droppet jeg Blacksmithing for lenge siden for Engineering.

Lenke til kommentar

Trenger ikke måle, det står på stats-skjermen på characteren din ©. Bytt mellom de forskjellige fanene. Er du spellcaster vil du vite spell-dps, er du melee vil du vite weapon dps. Det er ikke det samme som attack power.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det er nok også mye av grunnen til at du ikke får spots

 

Frost er og blir en pvp specc etter min mening, og jeg ville aldri ha valgt en frost mage over en arcane / fire mage (eller nesten hvilken som helst annen class for den del)

 

Det tror jeg ikke er en vanlig holdning. De aller fleste tanks og healers jeg kjenner unngår firemages som pesten, fordi de har en tendens til å være aggromagneter, og dermed uinteressante i pugs. Heller en frostmage med stabil dps, enn en fire mage som topper dps'en, får aggro, dør og kanskje wiper resten av gruppa.

Lenke til kommentar
Det er nok også mye av grunnen til at du ikke får spots

 

Frost er og blir en pvp specc etter min mening, og jeg ville aldri ha valgt en frost mage over en arcane / fire mage (eller nesten hvilken som helst annen class for den del)

 

Det tror jeg ikke er en vanlig holdning. De aller fleste tanks og healers jeg kjenner unngår firemages som pesten, fordi de har en tendens til å være aggromagneter, og dermed uinteressante i pugs. Heller en frostmage med stabil dps, enn en fire mage som topper dps'en, får aggro, dør og kanskje wiper resten av gruppa.

 

jeg liker fire mage :) Elsker deg

 

 

PS: SUMSAR er Rasmus bakover ;)

Endret av Sumsar1
Lenke til kommentar
Er de folka 60 eller 70 da ?

 

Må nødvendigvis være mennesker som ikke har oppgradert kontoen sin til TBC. Da vil de aldri bli mer enn 60. Hadde de oppgradert, ville de jo fått tilgang til masse nytt, og ville også etterhvert ha blitt høyere level, og da er det ikke akkurat pre-tbc lenger, hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...