pax1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har oversikt over klasser som burde være sammen i 25man? Holy Paladins går veldig godt sammen med shadow priest - absolutt den healer-klassen som har mest nytte av SP. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fett! Sjekk dette, vår server er #1. http://www.wowjutsu.com/eu/realm_ranked.html Ravencrest. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fett! Sjekk dette, vår server er #1. http://www.wowjutsu.com/eu/realm_ranked.html Ravencrest. For øvrig.. har spurt før.. hva er det med tyskere?.. EU-all Lenke til kommentar
gholie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fett! Sjekk dette, vår server er #1. http://www.wowjutsu.com/eu/realm_ranked.html I følge den lista er vi på topp World Wide også ^^ Ravencrest er jo ein meget god realm då, med fleire high end guilds. I tilleg har vi bra høgt PvP nivå ( Cyclone ;D ) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hehe, er vell egentli ikkje det nei. Putt Veiled Pyrestone (spellhit/spellpower), Veiled Noble Topaz (spellhit/spellpower), Great Lionseye (spellhit) eller Great Dawnstone (spellhit) i de socketene da? Eventuellt haste gems når du blir hit cappa: Reckless Pyrestone (spellhaste/spellpower), Reckless Noble Topaz (spellhaste/spellpower), Quick Lionseye(spell haste) eller Quick Dawnstone (spell haste) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Noen som har oversikt over klasser som burde være sammen i 25man? Holy Paladins går veldig godt sammen med shadow priest - absolutt den healer-klassen som har mest nytte av SP. Holydins gir derimot ingenting tilbake til shadow priesten. (utenom eventuell spellsurge) Resto/elemental shaman + dps er optimal bruk av spriest imo, da healers skjeldent oomer, med mindre de ikke bruker pots. edit: dobbeltpost = lose :| Endret 9. april 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Lurer på om jeg skal levle en ny mage jeg. Hvordan er arcane å levle som? Like idiotisk som jeg innbiller meg? Endret 9. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Holydins gir derimot ingenting tilbake til shadow priesten. (utenom eventuell spellsurge) Bortsett fra imp. concentration som kan være nyttig noen ganger (men ikke primært for SP). Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) True, glemte bort den. Vil uansett si at dps utnytter spriests bedre enn healers tho, i allefall så langt jeg kom raid-wise før jeg ga opp raidinga. (6/6 ssc, 4/5 tk, 1 boss down i mh) Endret 9. april 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
gholie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vil også legge til at det er lurt å ha ein Arms warrior med, kanskje også ein Ret paladin for å optimisere dps til resten av raidet. I tilleg gjer dei grei DPS for seg sjølv også, arms warrioren må sjølvsagt ha eit slam spec. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal nå sette opp alle klassene som trenges i guildet Men vi har ikke gjort annet en 1 i TK 3 i ZA og gruul så ingen er noe mer geret en badges og t4 så vi må være på den sikkre siden med nok tanks og cc. Kommet frem til dette: Kan noen redigere den med hva man må ha for alle 25man Minimum , så legges backup på siden. Gjerne i en spoiler Warrior 2 prot 1 arms Priest 2 shadow 1 holy Rogue 3 spec? Paladin 3 holy 1 retri ? 1 prot Warlock ? Shaman healer 1 resto 1 dps (spec? Mages 3 dps druid 2 resto 1 dps Hunter 2 ( 2 diff spek) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror nok du må belegge deg på å spe på med flere av alle klassene, med mindre alle har 100% raid attendance. 7 healere er vel litt lite også, til noen bosser? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror nok du må belegge deg på å spe på med flere av alle klassene, med mindre alle har 100% raid attendance. 7 healere er vel litt lite også, til noen bosser? Frem til MH/BT burde 7 healers holde på alle fights. Vi brukte mindre enn dette på de fleste T5 raids, bortsett fra Vashj og Kael Lenke til kommentar
xTep Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Begynn med WWS rapports med en gang dere begynner med 25-man. Veldig enkelt å se hvor ting kan forbedres. Warlocks / Spriests / Mages bør (må) skaffe seg 375 tailoring og bruke crafted gear, da det er mye bedre enn T4. DPSene deres bør ligge på 700DPS+, med de beste rett over 1000DPS når dere starter 25-mans (Typisk hunters / locks og mages i crafted gear). Mange huntere underpresterer kraftig, be dem skaffe auto / steady macro og specce BM hvis de ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
Snor Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hvorfor fins det ikkje blå og gule 12 spell damage gems?og de røde er jo ikkje og finne på AH heller Er du hit-cappa nå? Det lønner seg uansett for en del klasser å drite i gem-bonuser. Som feks shadowpriest er det stort sett bare Living Red Ruby eller bedre som gjelder i alle slots. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 kommer 1-2 i backup i tilleg ja takker for tips , WWS rapports ja den hadde jeg glemt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Noen som har tips til en gratis form for fraps, har ikke 37 dollar for hånden (siste uka før stipendet) og 30 sekunder blir litt lite når jeg skal prøve og frapse Drøm i kara... Tja.. Du kan da alltids få min CD-key.. Noe som ikke er lovlig. Ellerså er Camastia studio? et supert program. Veit ikke hvor bra det er til spill though.. Unregistered screenrecorder er heller ikke det beste. Skal søke litt for deg, jeg Endret 9. april 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Oyeah! 375 Blacksmithing og 3600 velbrukte gold på det :> Blir phun med stunherald nå :> Hvilken server er du på. Brukte 4k bare på mithrilbars på low lvl og 9k på hele bs. "well" money spent, når man heller kan kjøre pvp våpen som faktisk er bedre til pvp... Ja, for litt mer hit dmg er jo bedre enn x2 stun. *irl host* Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Holydins gir derimot ingenting tilbake til shadow priesten. (utenom eventuell spellsurge) Resto/elemental shaman + dps er optimal bruk av spriest imo, da healers skjeldent oomer, med mindre de ikke bruker pots. Paladins er teh shit i 5-mans, BoS gjør DPSing og tanking til en mye hyggeligere opplevelse. Dog, jeg ville foretrukket dem som tanks, synd det er så få av dem. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hvorfor fins det ikkje blå og gule 12 spell damage gems?og de røde er jo ikkje og finne på AH heller Er du hit-cappa nå? Det lønner seg uansett for en del klasser å drite i gem-bonuser. Som feks shadowpriest er det stort sett bare Living Red Ruby eller bedre som gjelder i alle slots. Så fremt man er hit cappa. Haste er omtrent like bra for shadow priests nå. Etter 1400 + shadow, er 1 haste rating omtrent det samme som 1 spell power i dps økning. Desutten er noen set bonuser verdt å ta med seg, der man feks ender opp med mer spell power, eventuellt samme spell power + en annen stat. Holydins gir derimot ingenting tilbake til shadow priesten. (utenom eventuell spellsurge) Resto/elemental shaman + dps er optimal bruk av spriest imo, da healers skjeldent oomer, med mindre de ikke bruker pots. Paladins er teh shit i 5-mans, BoS gjør DPSing og tanking til en mye hyggeligere opplevelse. Dog, jeg ville foretrukket dem som tanks, synd det er så få av dem. Var vel snakk om 25 mans raids. I 5 mans er jeg enig, paladin tank er win. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå