Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om denne har blitt posta før men,men :)

How to gank

 

Why gank?

- Because you are higher up in the foodchain and deserve the right too bash them.

- Because you always thought it sounds funny when a gnome dies.

- Because lowbies have near zero armor and you can test you damage on them without fear of getting killed.

- They have less epics then you and therefor deserve whats coming for them.

- You were ganked once as a lowbie, and now it's your turn.

:!:

Lenke til kommentar

Den var jo genial da, er bare det at jeg ikke ganker med mindre noen ganker alt'en min. Da er di daue, spessielt når jeg og en warrior venn quester i lag og vi bli ganket. Lurer på om di forstår at det var dumt å angripe to lowbies som AOE grinda. :p

 

EDIT: Hender til og med at vi corpsecamper dem litt. Men det er bare når det er lvl 55++ som ganker oss, noe det nesten alltid er. :)

Endret av X-tremeOverclocker
Lenke til kommentar

Lite spørsmål. Jeg vurderer Lifestealing på begge mine våpen (Silent fang + Julie's dagger), siden jeg har svært god erfaring med den enchanten på roguen.

 

Spørsmålet er da; vil Lifestealing dra nytte av +healing-utstyr eller enchants? Jeg vet at +10 til healing spells bare blir 10 på HoT-spells eller f.eks. Greater heal, men om de 30 hitpointene Lifestealing healer hadde blitt 52 med en +24 healing på bracers, hadde det vært riktig så glimrende. :)

Lenke til kommentar
Lite spørsmål. Jeg vurderer Lifestealing på begge mine våpen (Silent fang + Julie's dagger), siden jeg har svært god erfaring med den enchanten på roguen.

 

Spørsmålet er da; vil Lifestealing dra nytte av +healing-utstyr eller enchants? Jeg vet at +10 til healing spells bare blir 10 på HoT-spells eller f.eks. Greater heal, men om de 30 hitpointene Lifestealing healer hadde blitt 52 med en +24 healing på bracers, hadde det vært riktig så glimrende. :)

5506658[/snapback]

 

Vil ikke tro at + healing stakker med lifesteal enchant. Har prøvd og funne ut det samme, men uten hell. Har ikke penger heller til og teste det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...