Edmund Blackadder Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg har over 200g på min lvl 36 mage og de har jeg tjent selv. Kanskje noe av forklaringen på hvorfor den levlet så sakte når jeg spilte på den. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ahh, endelig epic mount Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Gratulerer så meget! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Mounter utrolig deilig, men epic mount er enda deiligere. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ah, dinga 55 og fikk tak i et guild som gjør ZG! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Fikk epic mount i går. Frostwolf howler er så tøff. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Takk, takk - det nyoppstartede guildet jeg er i nå tok forsåvidt Venoxis i ZG akkurat i sta Hjalp på moralen etter alt for mange wipes ved Jeklik(Bat) :/ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vet ikke om denne har blitt posta før men,men How to gank Why gank?- Because you are higher up in the foodchain and deserve the right too bash them. - Because you always thought it sounds funny when a gnome dies. - Because lowbies have near zero armor and you can test you damage on them without fear of getting killed. - They have less epics then you and therefor deserve whats coming for them. - You were ganked once as a lowbie, and now it's your turn. :!: Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Den var jo genial da, er bare det at jeg ikke ganker med mindre noen ganker alt'en min. Da er di daue, spessielt når jeg og en warrior venn quester i lag og vi bli ganket. Lurer på om di forstår at det var dumt å angripe to lowbies som AOE grinda. EDIT: Hender til og med at vi corpsecamper dem litt. Men det er bare når det er lvl 55++ som ganker oss, noe det nesten alltid er. Endret 26. januar 2006 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Haha, der fikk jeg endgame-våpen til shamanen min også. 150g for Crystal spiked maul. Litt sugent at det ikke er en øks, men men. "Beggers can't be choosers", som det heter så pent. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Lite spørsmål. Jeg vurderer Lifestealing på begge mine våpen (Silent fang + Julie's dagger), siden jeg har svært god erfaring med den enchanten på roguen. Spørsmålet er da; vil Lifestealing dra nytte av +healing-utstyr eller enchants? Jeg vet at +10 til healing spells bare blir 10 på HoT-spells eller f.eks. Greater heal, men om de 30 hitpointene Lifestealing healer hadde blitt 52 med en +24 healing på bracers, hadde det vært riktig så glimrende. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Lite spørsmål. Jeg vurderer Lifestealing på begge mine våpen (Silent fang + Julie's dagger), siden jeg har svært god erfaring med den enchanten på roguen. Spørsmålet er da; vil Lifestealing dra nytte av +healing-utstyr eller enchants? Jeg vet at +10 til healing spells bare blir 10 på HoT-spells eller f.eks. Greater heal, men om de 30 hitpointene Lifestealing healer hadde blitt 52 med en +24 healing på bracers, hadde det vært riktig så glimrende. 5506658[/snapback] Vil ikke tro at + healing stakker med lifesteal enchant. Har prøvd og funne ut det samme, men uten hell. Har ikke penger heller til og teste det ut. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Tviler på det funker, ville isåfall blitt rundt 40hp lifesteal, ikke 52 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Haha, der fikk jeg endgame-våpen til shamanen min også. 150g for Crystal spiked maul. Litt sugent at det ikke er en øks, men men. "Beggers can't be choosers", som det heter så pent. 5504930[/snapback] hva med TUF? Tror jeg blir lvl 60 idag . 15% med rested og ony questen står igjen = xp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Skal bli exhalted med warrioren, tror ikke jeg gidder å bli det samme med shamanen. Men, selvfølgelig, alt kan jo forandre seg. Ikke det at halvveis til revered har tatt særlig lang tid, har vært i AV 5 ganger (og selvfølgelig vunnet alle, vi har jo tross alt shamaner på vår side). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 hoho, er lover mc plass hvis jeg dinger om noen min 8% rested Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 da er warlocken min lvl 60. 15 days, 4 h, 51 min /played Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Gratulerer så meget! Er bare i level 55, jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 en prest tok plassen min i mc . Så nå må jeg loke rundt i IF Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ha ha, sånn går det når du er ally. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå