Kuldesjokk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har tips til en gratis form for fraps, har ikke 37 dollar for hånden (siste uka før stipendet) og 30 sekunder blir litt lite når jeg skal prøve og frapse Drøm i kara... Lenke til kommentar
War Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har oversikt over klasser som burde være sammen i 25man? Som for eks Mt warrior pala for aura lock for imp Og Shadowpriest healer herler healer healer for mana regen evt lock for imp feral drood med melee ala rogues pga crit og evt dps war pga commandshout osv. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Deadman's Hand ( http://www.wowhead.com/?item=34227 ) er ikke lett å få tak i ... De jeg spiller med har tvunget meg til å lage en 39 twink, så da holder jeg på med en druid. Har kjørt igjennom SM Library mer enn 25 ganger nå uten drop Endret 9. april 2008 av StorPeder Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Arena poeng solgt i dag, vips ble man 3000g rikere for drøyt 2 timers innsats. Fra blakk til evig med gull på et par uker, liker disse folkene som betaler hva det enn skal være for 1000+ poeng/uka. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har oversikt over klasser som burde være sammen i 25man? Som for eks Mt warrior pala for aura lock for imp Og Shadowpriest healer herler healer healer for mana regen evt lock for imp feral drood med melee ala rogues pga crit og evt dps war pga commandshout osv. protwar protwar restodruid paladin xxxxxxx(locks har ikke imp anyway) spriest resto\elemental shaman 3mages\locks feraldruid enh. shaman rogue rogue(eventuelt retridin) dpswarrior healerne våre er som oftest stacka sammen, om det ikke er en spessiell encounter der de trenger spriest. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva med huntere med høy agility for expose weakness på targets? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Expose weakness gir til alle som slår på targeted, altså det er går på moben ikke på groupen, det eneste er BM hunters med Fericous insipiration til DPS classer som er fint med rogues eller DPS warriors. (IMO) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Altså personlig vil jeg si to hunters. En av hver specc for maks bonus. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 har et lite problem her.er friendly med aldor, og i krig med scryirs. men eg vill snu det om, vill bli exalted med scryirs. hvordan skal eg gjøre dette her? har mange slike eg kan levere inn til skryirs men dem får eg jo ikkje snakket med :S noen som kan hjelpe litt her?eg vill bli exalted med scryors. men er nå honored med aldor og i krig med scyirs med rundt 35000. er den eneste måten og `skifte` til scryirs ved hjelp av og gjøre det greiene med og skaffe slike øyne fra slike krokodiller i teroko forest? og det vill jo ta sinsykt lang tid og bare komme til neutral med dem :S To [Quartermaster Enuril]: hai cn i join skryirs plzz???++ *You are now hated with The Scryers* To [Quartermaster Enuril]: can i???+ Quartermaster Enuril is ignoring you. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 To [Quartermaster Enuril]: hai cn i join skryirs plzz???++*You are now hated with The Scryers* To [Quartermaster Enuril]: can i???+ Quartermaster Enuril is ignoring you. hahaha, emo Quartermaster, dagens! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 To [Quartermaster Enuril]: hai cn i join skryirs plzz???++*You are now hated with The Scryers* To [Quartermaster Enuril]: can i???+ Quartermaster Enuril is ignoring you. hahaha, emo Quartermaster, dagens! lo godt av den selv Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fett! Sjekk dette, vår server er #1. http://www.wowjutsu.com/eu/realm_ranked.html Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fett! Sjekk dette, vår server er #1. http://www.wowjutsu.com/eu/realm_ranked.html 154 Terenas.....LOL brb Q_Q Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hvorfor fins det ikkje blå og gule 12 spell damage gems? og de røde er jo ikkje og finne på AH heller Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hvorfor fins det ikkje blå og gule 12 spell damage gems? Fordi de forskjellige fargene gir forskjellig stats (rød:agi,str,spelldmg++, gul:div. ratings, int++, blå:sta, spir, mp5++), og om alle skulle gitt samme stats, hadde det jo ikke vært noe poeng i bonus for x antall av den og den fargen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 ok^^ da får eg vell sette røde gems i blå og gule slots da. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hvorfor fins det ikkje blå og gule 12 spell damage gems?og de røde er jo ikkje og finne på AH heller Er du hit-cappa nå? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hehe, er vell egentli ikkje det nei. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) BWHAHAHAHAHHAA Jeg er mot en S1 warrior og en S2 druid, jeg klarer å drepe warrioren og holder på med druiden. Så kommer warrioren tilbake og jeg feller druiden imens de 2 er imot meg og så dreper jeg warrioren igjen. Cyclone <3 Meg mot begge 2 lol. Endret 9. april 2008 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå