øl_i_tastaturet Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og der var epic flyer i boks. Etter mange forsøk på å spare så gikk det til slutt Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Med 3/3 elemental precision talent så trenger du vel 164 spell hit for raiding. Så jeg ville prioritert å nå det først. Er det Arcane spec det går i så trenger man vel 202 hit. 202 er kun når du har ingen poeng i Elemental Precision eller Arcane Focus og det er heller sjeldent at man ikke har 76 for arcane, 126 for frost og 164 for fire er de riktige nummerene sånn var det vel ja. Spiller ikke mage serru Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og der var epic flyer i boks. Etter mange forsøk på å spare så gikk det til slutt Grats Driver selv å sparer på roguen min nå. Fikk 1k etter dailies idag. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 HVa med å gjøre det litt mer intressangt om du har god økonomi med foreksempel enchants om du har god økonomi eller å lvle med noen ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Pri er for øyeblikket bare å bli 70 på den nye mainen min, og alle jeg kjenner på servern er 70ies. Er ikke stress liksom, men er bare så utholdelig kjedelig når alt man vil er å bli 70 asap. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Siden du kjenner så mange, hva med litt boosts i instances O.l`? PS: Så speccen din som Sub, helt bortkasta hvis du vill levle fort, respecc combat for ufattelig mye fortere lvling. Endret 8. april 2008 av MadsFN Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 3 dager 12timer played så langt, klager ikke. Sub er det eneste speccet jeg kan tenkte meg å spille i atm, fordi jeg skal spille bruke det senere. Og jo, har boosts osv, og levellinga er ikke et "problem", er bare drønn kjedelig. Been there, done that på en måte. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva er egenlig det først man bør gjøre etter å ha dinget 70? jeg planlegger å grinde for Aldor rep fra 68 nå, trenger en epic main hand til roguen. Har en del rested xp når jeg skal spille igjenn. Tenker å forsette å gjøre quester for gold, grinde rep. Samt runne instancer. Men er det noe spesiell prioriteringer jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg ble ganske lei SL/SL og felguard/destruction på Warlocken så jeg respecca 7/7/47 for å teste hvordan det var igjen. Var faktisk helt forferdelig å bruke i battlegrounds, hvertfall i EoTs. Men testet det litt i 2v2 med en enhancment shaman, can anyone say burst please? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Can anyone say CC-able squishies? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) 3 dager 12timer played så langt, klager ikke.Sub er det eneste speccet jeg kan tenkte meg å spille i atm, fordi jeg skal spille bruke det senere. Og jo, har boosts osv, og levellinga er ikke et "problem", er bare drønn kjedelig. Been there, done that på en måte. Combat-Sword med Thrash Blade og InsertDamnGoodSwordHere er det ENESTE en rogue med ønske om å levle fort bør ha. Dette gjelder fra level 45, da du kan få Thrash Blade http://www.wowhead.com/?item=17705 Løp til Maraudon! Edit: Sett på Crusader eller 15 agi på Thrash, så varer den til level 58 Endret 8. april 2008 av StorPeder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Can anyone say CC-able squishies? I'd like to see you try Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 noen som kan hjelpe litt her? eg vill bli exalted med scryors. men er nå honored med aldor og i krig med scyirs med rundt 35000. er den eneste måten og `skifte` til scryirs ved hjelp av og gjøre det greiene med og skaffe slike øyne fra slike krokodiller i teroko forest? og det vill jo ta sinsykt lang tid og bare komme til neutral med dem :S Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 noen som kan hjelpe litt her?eg vill bli exalted med scryors. men er nå honored med aldor og i krig med scyirs med rundt 35000. er den eneste måten og `skifte` til scryirs ved hjelp av og gjøre det greiene med og skaffe slike øyne fra slike krokodiller i teroko forest? og det vill jo ta sinsykt lang tid og bare komme til neutral med dem :S Ja det er nok den eneste måten med mindre det er noen andre quester på hated, men tror de er like vanskelige og treige. Grunnen til at det er snn er fordi at du skal måtte velge hvem du skal holde med fra begynnelsen og ikke ha mulighet til å enkelt få alle enchants etc du vil ha fra begge. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) når eg valgte så hadde eg ikkje peiling da viste ikkje hva det var for noe og viste egentli ikkje at eg hadde valgt noe xD men men, begynne og farme slike øyner nå da.. Endret 8. april 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Can anyone say CC-able squishies? I'd like to see you try Cyclone? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har noen kiter tips til striders på vashj? Sliter med å plukke de opp fort nok (ele shaman) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 \o/ Kontoen åpnet igjen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Da var den første sunwell gaten åpnet på US servers! Regner med at den åpner i morgen i EU. Eredar Twins, here we come! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå