Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med 3/3 elemental precision talent så trenger du vel 164 spell hit for raiding. Så jeg ville prioritert å nå det først. Er det Arcane spec det går i så trenger man vel 202 hit.

202 er kun når du har ingen poeng i Elemental Precision eller Arcane Focus og det er heller sjeldent at man ikke har ;)

76 for arcane, 126 for frost og 164 for fire er de riktige nummerene

sånn var det vel ja. Spiller ikke mage serru :p

Lenke til kommentar

3 dager 12timer played så langt, klager ikke.

Sub er det eneste speccet jeg kan tenkte meg å spille i atm, fordi jeg skal spille bruke det senere.

Og jo, har boosts osv, og levellinga er ikke et "problem", er bare drønn kjedelig.

Been there, done that på en måte.

Lenke til kommentar

Hva er egenlig det først man bør gjøre etter å ha dinget 70? jeg planlegger å grinde for Aldor rep fra 68 nå, trenger en epic main hand til roguen. Har en del rested xp når jeg skal spille igjenn.

Tenker å forsette å gjøre quester for gold, grinde rep. Samt runne instancer.

Men er det noe spesiell prioriteringer jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg ble ganske lei SL/SL og felguard/destruction på Warlocken så jeg respecca 7/7/47 for å teste hvordan det var igjen. Var faktisk helt forferdelig å bruke i battlegrounds, hvertfall i EoTs. Men testet det litt i 2v2 med en enhancment shaman, can anyone say burst please? :D

Lenke til kommentar
3 dager 12timer played så langt, klager ikke.

Sub er det eneste speccet jeg kan tenkte meg å spille i atm, fordi jeg skal spille bruke det senere.

Og jo, har boosts osv, og levellinga er ikke et "problem", er bare drønn kjedelig.

Been there, done that på en måte.

Combat-Sword med Thrash Blade og InsertDamnGoodSwordHere er det ENESTE en rogue med ønske om å levle fort bør ha. Dette gjelder fra level 45, da du kan få Thrash Blade

http://www.wowhead.com/?item=17705

Løp til Maraudon!

Edit:

Sett på Crusader eller 15 agi på Thrash, så varer den til level 58

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe litt her?

eg vill bli exalted med scryors.

men er nå honored med aldor og i krig med scyirs med rundt 35000.

er den eneste måten og `skifte` til scryirs ved hjelp av og gjøre det greiene med og skaffe slike øyne fra slike krokodiller i teroko forest?

og det vill jo ta sinsykt lang tid og bare komme til neutral med dem :S

Lenke til kommentar
noen som kan hjelpe litt her?

eg vill bli exalted med scryors.

men er nå honored med aldor og i krig med scyirs med rundt 35000.

er den eneste måten og `skifte` til scryirs ved hjelp av og gjøre det greiene med og skaffe slike øyne fra slike krokodiller i teroko forest?

og det vill jo ta sinsykt lang tid og bare komme til neutral med dem :S

Ja det er nok den eneste måten med mindre det er noen andre quester på hated, men tror de er like vanskelige og treige. Grunnen til at det er snn er fordi at du skal måtte velge hvem du skal holde med fra begynnelsen og ikke ha mulighet til å enkelt få alle enchants etc du vil ha fra begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...