Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke hvorfor en må ha 1k spelldamage for å joine heroics. Har hatt under 600 spelldamage eller noe slikt og fortsatt gjort flere heroics og har _bare_ hatt problemer på en SH heroic run på grunn av dårlig oppsett på sistebossen, men fikk inn en rogue og da gikk det mye bedre. Havner på toppen eller rett under førsteplassen på damagemeter så og si hver gang. sett att det ikke er alt for stor forskjell i gear da ofc.

Har også vært i kara med slikt gear og havna på tredjeplass på damagemeter, litt under de to første. drap alle bossene utat noen optionals.

Lenke til kommentar

Poenget er at det er ingen grunn til å ta med en som er geara som en skroting når det er en drøss med spillere som har 1000+ +dmg man kan få tak i i stedet. Høyere dps = kortere enocunter = raskere instance og mindre stress på tank og healer.

Lenke til kommentar
jo det er jo klart, men da får eg helle ringen mulighet til og skaffe bedere gear.

får vell gå det eg har nå resten av året da.

hehe, men hvordan skal eg skaffe bedere da?

Tailoring (spellstrike + fsw/spellfire) + pvp gear (mainhand + neck + bracers og eventuellt bracers + belt), så er det boe epics som Belt of Blasting/Girdle of Ruination og diverse våpen. En del normal instances har bra dropps. Kael'thas i Magisters Terrace dropper et par veldig brukbare gloves feks.

Jeg ville heller ha konsentrert meg om å bli hit cappa enn å makse ut spell power / crit tho. Når det er sagt, 750 spell power ER lite.

Som sagt tidligere, craftablew + pvp gear vil gje deg mye mer enn 750 spell power.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
pvp, ja men eg er pve liksom :p

spiller som Mage.

Link profilen din så kan vi sikkert komme med noen tips til forbedringer gear messig. :)

Som første tips kan jeg nevne Spellstrike head og leggs, samt Belt of Blasting.

Tre gode items som er bedre enn T5.

(Anntar du ikke har det med såppas lav damage)

Lenke til kommentar

Du kan tjene inn en god del damage på å regemme til +12 damage gems.

Ville også skaffet meg Spellstrike sette. Først buksene siden du tjener mest der.

Belte du har er såppas greit at det er liten vits å bytte det ut med Belt of Blasting.

Ser du gjør både Karazhan og ZA på deler av gearet ditt. Ville ha ventet på bedre items fra dem instancene, og spart gull til Spellstrike samt nye gems i første omgang.

Daggern fra Prince blir jo en stor oppgraddering for deg med 40 spelldamage enchant.

Lykke til videre. :)

Lenke til kommentar

Du burde også skaffe mer hit. Nå har du 11.4 % med talents, du burde ligge på tilsammen 16%. Det er da for å være hit-cappa i raid instancer (level 73 mobs).

Det er veldig skjeldent vits i å gemme for set-bonuser for å være helt ærlig. + spell hit gems eventuellt + spell hit og + spell power gems er nok lurest å gemme for deg.

Lenke til kommentar

Det er nok også mye av grunnen til at du ikke får spots

Frost er og blir en pvp specc etter min mening, og jeg ville aldri ha valgt en frost mage over en arcane / fire mage (eller nesten hvilken som helst annen class for den del)

Lenke til kommentar

Rart at ingen ha nevnt dette før, men skaff enchants! 20spelldmg på gloves + 35 på buksene + 40 på mainhand (greit hvis du vil vente til du får bedre våpen) + 15 på bracer + 22spelldmg/15hit på hjelmen (hvis du ikke har det allerde) + 15 på shoulders/crit hvis du er Scryer.

Blir ca. 150 spelldmg tilsammen, noe som tar deg opp på 900spelldmg, som er bra nok for enhver heroic. Litt bedre gems ville heller ikke skade.

Endret av NisseGutteN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...