Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vil dere si er den raskeste klassen bortsett fra hunter å levle? Finnes det en statistikk på det?

 

Warlock eller rogue.

Kommer ann på build og gear.

 

Med fiery weapon på min level 15rogue og to blå sverd gikk det utrolig fort unna.

Tror faktisk en rogue kan bli like effektiv som en warlock om man topper gearet hele tiden på vei opp mot 70.

Setter man dem helt likt opp mot hverandre,uten noen form for ekstra gear tar nok Warlocken andreplassen. :)

 

(Bassert ut fra egne erfaringer)

Lenke til kommentar

Både druider og warlocker er raske å levle.

 

Føler nesten jeg har det for lett som warlock til tider, for eksempel da jeg tok unna level 52-53 på 55 minutter ved å drepe satyrer i Azshara (med rested xp). Tok 5-6 om gangen, uten noe som helst problem, og mulighet for å gjøre det samme med de neste 5-6 rett etter å ha lootet alle.

 

Affliction-spec med 261 shadowdamage går unna :>

Lenke til kommentar

faen sjer med folk for tiden da?

får jo ikkje joina heroics lengre :S

har gjort heroics i laaang tid men nå er eg for dårlig gearet.

forbanna cp folk.

 

750 spelldamage på magen min er vist for dårligt nå, hadde mindre før når eg gjorde heroics -.-

kan aldri gjøre heroics mer eg da. kan ikkje få bedere gear. fucked upp folk

Lenke til kommentar
4 uker siden jeg sendte inn skjema for at accounten har blitt hacka, har enda ikke hørt ett ord...

 

Begynner å bli LITT irritert nå!

 

 

Jeg ble hacka i februar. Tok 3 uker og 6 dager fra jeg sendte inn skjema til jeg fikk første svar på mail. Dagen etter fikk jeg en ny mail som bad meg kontakte GM ingame for å få tilbake gear og items.

 

Fikk mer en jeg hadde i utgangspunktet. Fikk shards og crystals som hackeren hadde DE, pluss dobbelt opp av masse mats. Antagelig fordi de itemsa hadde blitt sendt mellom to eller fler av mine karakterer. Tjente forsåvidt 2k G på det, men var jævla kipt å vente så lenge i uvisshet

Lenke til kommentar
4 uker siden jeg sendte inn skjema for at accounten har blitt hacka, har enda ikke hørt ett ord...

 

Begynner å bli LITT irritert nå!

 

 

Jeg ble hacka i februar. Tok 3 uker og 6 dager fra jeg sendte inn skjema til jeg fikk første svar på mail. Dagen etter fikk jeg en ny mail som bad meg kontakte GM ingame for å få tilbake gear og items.

 

Fikk mer en jeg hadde i utgangspunktet. Fikk shards og crystals som hackeren hadde DE, pluss dobbelt opp av masse mats. Antagelig fordi de itemsa hadde blitt sendt mellom to eller fler av mine karakterer. Tjente forsåvidt 2k G på det, men var jævla kipt å vente så lenge i uvisshet

Gikk 2 uker fra jeg hadde mista accounten til jeg stod med hele gearet ingame

 

faen sjer med folk for tiden da?

får jo ikkje joina heroics lengre :S

har gjort heroics i laaang tid men nå er eg for dårlig gearet.

forbanna cp folk.

 

750 spelldamage på magen min er vist for dårligt nå, hadde mindre før når eg gjorde heroics -.-

kan aldri gjøre heroics mer eg da. kan ikkje få bedere gear. fucked upp folk

Skaffe seg bedre gear kanskje? 750spelldmg er lite, har nesten like mye i lvling gear når du har dinga 70.

Kravene ble høyere da heroic keys ble enable på Honored, så nå kan jo alle noobsa løpe rundt i heroic og få epixxxx

Lenke til kommentar

Funker dette i realiteten, eller bør jeg følge en annen plan?

 

1. Ramps til jeg er 62 / honored med HH, så kjøre Blood Furnace til jeg blir nice geara og 63-64, stikke til Zangar (mitt favorittsted), gjøre questene fra Telredor, gjøre Slave Pens og Underbog til honored med CE, gjøre de herlige questene i syrelandskapet, bli rundt 66, stikke til Nagrand og queste og så kjøre Auch etc til jeg dinger 70.

Instance ,eg til honored med hver faction som har instance-rep og så gjøre quests, ende opp med 5-6000 g og pewpewpew

 

2. ???

 

3. PROFIT! :D

 

Er i og for seg boomkin med tank og healer i bakhånd som likevel sliter med å finne gruppe siden ingen vil ha med boomkin : <

Lenke til kommentar
hehe, men hvordan skal eg skaffe bedere da?

 

Tailoring (spellstrike + fsw/spellfire) + pvp gear (mainhand + neck + bracers og eventuellt bracers + belt), så er det boe epics som Belt of Blasting/Girdle of Ruination og diverse våpen. En del normal instances har bra dropps. Kael'thas i Magisters Terrace dropper et par veldig brukbare gloves feks.

 

Jeg ville heller ha konsentrert meg om å bli hit cappa enn å makse ut spell power / crit tho. Når det er sagt, 750 spell power ER lite.

 

Edit: Datasmurf: du beskrev min plan med paladinen ganske bra faktisk :p Skal levle så mye som mulig i instances, og spare det meste til jeg blir 70, for så å cleare alle questene for golds.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...