Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Glemte en ting Loeve. Man må være hardcore for å ha full S3 siden det er rating for 2 av delene :)

 

Og han magen som jeg er i 2v2 med hadde 2100 rating på sin gamle server med lock/mage :)

 

Er ikke noe problem å skaffe 1850 rating til våpen, det kan man betale en liten sum med gull for å få tak i. 2000 rating er riktignok noe verre. Poenget mitt var uansett at det er en drøss med folk i heftig utstyr som ikke spiller så veldig godt på Stormscale. Slo f.eks 3 druid + warrior team sellers i S3 i går, selv om jeg selv kun hopper rundt i welfares.

 

Hva heter du på Stormscale, forresten?

Er Kalotorz.

 

Og ja, har sett mange noobs med Vengeful der ja.

 

Selv er jeg ikke nuub og klarte 1800 med en druid med 40 res og 7k HP før jeg sluttet for 2.5 mnd. Det kalles skills, så håper alt går bra på Stormscale :)

 

Druiden er jo alt i et lock + druid team :)

Var mange noobs på Rampage som ikke merket at druiden var PvE før ut i gamet, så han ble ikke attacket før senere ut i gamet så de gikk som regel rett på meg.

 

Edit: GASH OMG!!!! Nå har plutselig WoW begynt å få error pga jeg slettet WoW greier fra program listen i windows knappen. Av en eller annen grunn så påvirket dette WoW og nå må jeg reinstalere alt siden repair ikke får kontakt med serveren =/

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. Det ødelegger hele racet med world/server/faction first.

 

Vi kunne hatt et forsprang på de andre guildene, men i steden må vi vente på at de skal ta oss igjen. Det er liksom Kil'Jaeden som er det eneste som teller, men slik funker det ikke lenger.

 

---

 

wowscrnshot040608183211ja1.jpg

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Trenger en ny PvP spec, som ikke krever for mye spell dmg, men har god dps og overlevelses-evne, jeg tenkte noe som dette:

 

http://www.wowhead.com/?talent=IZbxczIiz0xsZxx0tr0to

 

Er lei av å være affliction/demo. Så Destro/demo virker nytt og spennende. Helst points i destro og demo, for max dmg og overlevelsesevne.

 

Btw: SL/SL er utelukket, drittspec.

Max dps og best i pvp?

Lenke til kommentar
Åja, du sier det ja...

 

:ermm:

 

Edit: Har vært SL/SL utallige ganger, og er for min del en dritspec som jeg ikke tåler. Så den er _utelukket_.

Hvis du har veldig bra damage og crit gear så kan destruction fungere bra i arena med enkelte setups og bra i BG.

 

Full demo for felguard er vel speccen som går minst på gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...