DNA Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Glemte en ting Loeve. Man må være hardcore for å ha full S3 siden det er rating for 2 av delene Og han magen som jeg er i 2v2 med hadde 2100 rating på sin gamle server med lock/mage Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er vel standard pvp-build det der. Fin den. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvordan tror du den vil funke i PVE? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 /focus Så vil man slå av focus igjen uten å /focus en annen. Går det? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Om du ikke har target og bruker /focus slettes fokus. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Glemte en ting Loeve. Man må være hardcore for å ha full S3 siden det er rating for 2 av delene Og han magen som jeg er i 2v2 med hadde 2100 rating på sin gamle server med lock/mage Er ikke noe problem å skaffe 1850 rating til våpen, det kan man betale en liten sum med gull for å få tak i. 2000 rating er riktignok noe verre. Poenget mitt var uansett at det er en drøss med folk i heftig utstyr som ikke spiller så veldig godt på Stormscale. Slo f.eks 3 druid + warrior team sellers i S3 i går, selv om jeg selv kun hopper rundt i welfares. Hva heter du på Stormscale, forresten? Endret 6. april 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er folk som selger 2k personal boosts også. Samt at mange på Stormscale hadde 2k rating i den forrige BG'en sin men greier knapt å cappe 1850 i Cyclone. Det forklarer vel også hvorfor det er en del horrible spillere med full vengeful på Stormscale. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva er den "dårligste" BGen? Den det er lettest å komme på 2k rating Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det noen som vet hvorfor jeg får den erroren her? Fikk error ofte før, men så gikk det over en stund. Pleide å bare repaire WoW hver gang det skjedde, men det er jo veldig morsomt.. Så hadde vært fint om det var noen som visste hva det var som ga meg den. Gjorde ingenting når erroren kom, bare løpte rundt i shattrath. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva er adressen til det firmaet som selger keys til WoW og andre MMO-er? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva er den "dårligste" BGen? Den det er lettest å komme på 2k rating Husker ikke hva BG'en het, men den Nagrand er i skal visst være full av håpløse folk. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva er adressen til det firmaet som selger keys til WoW og andre MMO-er? Det er vel en del av de, men jeg bruker www.gamersloot.net Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Glemte en ting Loeve. Man må være hardcore for å ha full S3 siden det er rating for 2 av delene Og han magen som jeg er i 2v2 med hadde 2100 rating på sin gamle server med lock/mage Er ikke noe problem å skaffe 1850 rating til våpen, det kan man betale en liten sum med gull for å få tak i. 2000 rating er riktignok noe verre. Poenget mitt var uansett at det er en drøss med folk i heftig utstyr som ikke spiller så veldig godt på Stormscale. Slo f.eks 3 druid + warrior team sellers i S3 i går, selv om jeg selv kun hopper rundt i welfares. Hva heter du på Stormscale, forresten? Er Kalotorz. Og ja, har sett mange noobs med Vengeful der ja. Selv er jeg ikke nuub og klarte 1800 med en druid med 40 res og 7k HP før jeg sluttet for 2.5 mnd. Det kalles skills, så håper alt går bra på Stormscale Endret 6. april 2008 av DNA Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Glemte en ting Loeve. Man må være hardcore for å ha full S3 siden det er rating for 2 av delene Og han magen som jeg er i 2v2 med hadde 2100 rating på sin gamle server med lock/mage Er ikke noe problem å skaffe 1850 rating til våpen, det kan man betale en liten sum med gull for å få tak i. 2000 rating er riktignok noe verre. Poenget mitt var uansett at det er en drøss med folk i heftig utstyr som ikke spiller så veldig godt på Stormscale. Slo f.eks 3 druid + warrior team sellers i S3 i går, selv om jeg selv kun hopper rundt i welfares. Hva heter du på Stormscale, forresten? Er Kalotorz. Og ja, har sett mange noobs med Vengeful der ja. Selv er jeg ikke nuub og klarte 1800 med en druid med 40 res og 7k HP før jeg sluttet for 2.5 mnd. Det kalles skills, så håper alt går bra på Stormscale SS or it didn't happen. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Æsj, får ikke til å logge på noen characters, da selvfølgelig main. Har kontakta 5 forskjellige gm's, reinstallert wow, re-patcha, fjerna alle temp-files som retter seg opp selv og alt tenkelig. Stopper liksom bare på 100% loading ved loadingscreen, merk stopper ikke fryser. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Glemte en ting Loeve. Man må være hardcore for å ha full S3 siden det er rating for 2 av delene Og han magen som jeg er i 2v2 med hadde 2100 rating på sin gamle server med lock/mage Er ikke noe problem å skaffe 1850 rating til våpen, det kan man betale en liten sum med gull for å få tak i. 2000 rating er riktignok noe verre. Poenget mitt var uansett at det er en drøss med folk i heftig utstyr som ikke spiller så veldig godt på Stormscale. Slo f.eks 3 druid + warrior team sellers i S3 i går, selv om jeg selv kun hopper rundt i welfares. Hva heter du på Stormscale, forresten? Er Kalotorz. Og ja, har sett mange noobs med Vengeful der ja. Selv er jeg ikke nuub og klarte 1800 med en druid med 40 res og 7k HP før jeg sluttet for 2.5 mnd. Det kalles skills, så håper alt går bra på Stormscale Druiden er jo alt i et lock + druid team Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Trenger en ny PvP spec, som ikke krever for mye spell dmg, men har god dps og overlevelses-evne, jeg tenkte noe som dette: http://www.wowhead.com/?talent=IZbxczIiz0xsZxx0tr0to Er lei av å være affliction/demo. Så Destro/demo virker nytt og spennende. Helst points i destro og demo, for max dmg og overlevelsesevne. Btw: SL/SL er utelukket, drittspec. Endret 6. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du får ikke bedre pvp spec enn SL/SL. Hvis du blir focusa med det speccet du foreslår er du ubrukelig. Og tro meg, du vil bli focusa om folk ser du står og paffer destructionspells. Hvis du vil ha en någenlunde til å komme over 1500 rating bør du lære deg å spille SL SL. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Går ikke arena. SL/SL har elendig dps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå