Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kjøpte meg et nytt gamercard i går, så lurer litt på hvilken char jeg skal lage også. Står mellom mage, shaman og priest. Jeg kommer nok ikke til å bli lvl 60 (kanskje etter et år :p), så hvilken klasse er mest moro å spille fra lvl 1-50? Kommer til å spille en del solo, men også i party og instancer. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Forstår du ikke at du bare komme til å få høre meningen til førti forskjellige personer når du spør på den måten, og er like langt? Beskriv heller hva du liker å gjøre, så vil det være lettere for oss å hjelpe deg.

5499994[/snapback]

 

Hehe, kommer nok til å få mange forskjellige svar ja. Men problemet er at jeg ikke vet hva jeg liker siden jeg ikke har spilt så alt for mye.

 

Men vil vel ha en character som ikke er så alt for itembasert, kan soloe ganske bra, god i pvp men må også være litt ettertraktet i party og til instancer. :) (En slik klasse finnes vel ikke :p)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Hehe, kommer nok til å få mange forskjellige svar ja. Men problemet er at jeg ikke vet hva jeg liker siden jeg ikke har spilt så alt for mye.

 

Men vil vel ha en character som ikke er så alt for itembasert, kan soloe ganske bra, god i pvp men må også være litt ettertraktet i party og til instancer. :)

5500051[/snapback]

 

Da er nok Priest klassen du leter etter. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Da er nok Priest klassen du leter etter. :p

Hehe, ja. Er vel kanskje det. Men hvis jeg har en shadowspecced Priest, hvordan blir den da i instancer og slikt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Fint helt opp til BRD/UBRS. Kan main heale uten problem.

5500067[/snapback]

Ok, da blir det en priest i stedet for shaman som jeg begynte på i går. (lvl 3 :p)

 

Men hva med mage forresten. Er ikke de så gode?

Hvilken klasse er mest "moro" å spille fra lvl 1-50?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Ikke, jeg gjentar, IKKE start en klasse for å være ettertraktet. Det er noe av det dummeste du kan gjøre.

 

Ja, priest er ettertraktet. De gjør snabla god skade i PvP (men det går på manaen løs), kan soloe ganske bra (igjen, mana-intenst), og er en av de beste healerne i spillet. Det du bør være klar over, er at når du blir invitert i en gruppe, er det for å heale. Du følger med på 4 hp-rader, og når en av dem dupper ned, trykker du på knappen for Flash heal. Går den ikke helt opp til 100%, trykker du på knappen for Renew. Av og til dupper hp-baren til en av spillerne voldsomt ned, da trykker du på knappen for Shield, og så knappen for Flash heal igjen.

 

Om og om og om og om og om igjen.

 

Av og til skjer det noe action, det kan være f.eks. at tanken har charget 3 mobs, og så slengt 5 sunders på den han/hun charget uten å bry seg om de andre. Da har du to mobs som løper rett mot deg ved første Flash heal. Alternativt er warrioren av typen "I've got rage to spend, hurry!!" som ikke gidder å vente på at manaen din kommer over 50%.

 

I tillegg har man det faktum at priester nærmest er forventet å respecce til holy når man nærmer seg end-game. Du ender opp med å spille Whack-a-mole med hp-barene til gruppen din. Flott for de som syns det er artig, personlig syns jeg det var/er drepende kjedelig.

 

I og med at det er så få priester, når du blir invitert, blir det ikke for å være damagedealer.

 

Personlig syns jeg klasser som gjør mye skade uten nedetid er de beste klassene. Dette inkluderer rogue, warrior, shaman, warlock og hunter. Warlock er i tillegg lite spilt, og en utrolig kjekk klasse å ha i enhver gruppe. Her slipper du også å bry deg om å respecce, du skal gjøre massiv skade, punktum.

Lenke til kommentar

Endelig dinget jeg 40. Gratis paladinmount, plate-armor og ny rank på Devotion Aura. Har faktisk gått forbi den gamle druiden min i levler nå, det er litt synd at hun er stuck på russer-invaderte Warsong. Skulle likt å sende over penger sånn at hun får seg en tiger :)

 

Btw, hvor mye penger er det vanlig å ha rundt lvl 40? Jeg har 103g nå, etter å ha kjøpt lvl 40-skills som plate armor osv. Folk tror jeg har kjøpt gold for IRL-penger :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...