Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva 25man som TK,ssc,magy,gruul,hyjal og bt byrde bestå av?

Og sammenligne disse og finne Maks-nivået av klasser?

Om en av instancene krever5 locks maks så er det ingen vits i å h 11 locks i guildet osv.

evt noe copy paste fra guildforum?

som fir eks BT 3 tanks 1 dps tank 2 locks ++

1 prot warrior, 2 feral druids, 1 prot paladin

3 holy paladins, 3 resto shamans, 2 holy priests, 1 resto druid

3 rogues, 1 enhancement shaman, 1 dps warrior, 3 mages, 3 warlocks, 3 hunters, 2 shadowpriests

Med dette i en guild har du "det du trenger" til hvilken som helst boss i spillet.

Legg til en eller to ekstra spillere på hver spot om dere ikke er en guild med no lifere som kan spille fra 7 til 1 hver kveld 100% :)

Jeg vil si at jeg syntes 9 healers var litt mye i et 25 mans raid.. hvertfall hvis man skal holde dpsen oppe hele raidet. Guilden jeg er med i bruker 7 healere og det går glatt gjennom ssc/tk det.. Og prot paladin kommer anv på hvem bosser du skal ta.. Ta heller med 2prot warriors og 2 feral druids som kan være i cat for hele raidet for dps.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Stormscale et arena paradis sånn som alle mener og er det ganske mange skillede folk der?

Er så lei av å spille med noobs. Begynte 2v2 med druid i dag og han sugde forferdelig og det hat alle andre druidene som jeg har spillt med også gjort utenom 1 som var ganske god hvor jeg fikk en fin rating. Men er så lei av noobs som ikke kan spille klassen sin, jeg kan spille klassen bedre enn halvparten av de jeg er i arena teams med og derfor håper jeg at Stormscale har mange gode spillere.

Har lyst til å transfere til Stormscale fra Twisting Nether.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

3 rogues, 1 enhancement shaman, 1 dps warrior, 3 mages, 3 warlocks, 3 hunters, 2 shadowpriests

På void og gruul ++ er det nok med 2 tanks da.

Kjører med 3 vi

Så det er ingen steder i "etter kara til sunwell" mantrenger mer en 2 tanks.

Regner med at dps war må være arms i alle fall på illidan 100k heals.

Endret av War
Lenke til kommentar

Tok transfer til Stormscale is sta og skrev in CC nummeret osv.

Og nå tok jeg på check boksen og må skrive inn alt på nytt igjen. Betalte jeg ikke i sta eller var det bare for å "verify" kortet og nå kommer betalingen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Alle vet vel at man bare trenger 1-2 tanks, 2-3 healers og resten er warlocks med amplify curse og curse of doom :roll:

Lenke til kommentar

Kan noen forklare str vs ap

Shaman hunter rogue dps war osv.

Tar man på 15 str får man 30 ap , hvorfor velger noen 26 ap ench da?

War: Rogues/Hunters.

Får ikke dem også 2ap pr 1 str

Endret av War
Lenke til kommentar

Dere hadde rett med Stormscale, helt syk server.

Kom med i en guild og trodde den ikke var seriøst, men så har nesten alle full Vengeful :o

Ok arena partnerene mine har full Vengeful =/

Klarte og komme med på alt dette på 3 times lol. Tok ikke lang tid å finne hardcore folk der.

Lenke til kommentar
Jeg vil si at jeg syntes 9 healers var litt mye i et 25 mans raid.. hvertfall hvis man skal holde dpsen oppe hele raidet. Guilden jeg er med i bruker 7 healere og det går glatt gjennom ssc/tk det.. Og prot paladin kommer anv på hvem bosser du skal ta.. Ta heller med 2prot warriors og 2 feral druids som kan være i cat for hele raidet for dps.. :p

Hvis du teller opp alle klassene/specs jeg nevnte der så ser du jo at det blir over 25 til sammen. Det jeg mente (trodde det var klart nok..) var at så lenge du har de klassene/specs i guilden, kan dere få et nærmest perfekt satt opp raid til hvilken som helst boss i spillet.

Og når du kommer til noen Hyjal/BT så vil du gjerne har 8+ healere på noen bosser.

Prot paladin er finfin til mange ting, og som jeg sa tidligere, jeg nevnte over 25 stk, så du må ikke ha med alle til alt..

På void og gruul ++ er det nok med 2 tanks da.

Kjører med 3 vi

Så det er ingen steder i "etter kara til sunwell" mantrenger mer en 2 tanks.

Regner med at dps war må være arms i alle fall på illidan 100k heals.

Feral druid = tank, så du har 4 tanks å velge i hvis du har de folka i guilden.

Det er endel bosser du trenger mer enn 2 tanks på jo, 3 burde holde til det aller meste.

Og rogues kan bruke Wound Poison, men warrioren kan godt vært arms. Er heller ikke absolutt nødvendig å gjøre noe med Illidans heal, men det hjelper jo selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...