Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

levle er jo kos :)

Eller, første gangen til 70 var kjip siden jeg da bare gledet meg til 70, men nå når Meridoc er 70 så er det å levle alts kos, levle en level eller to, kjøpe noe gear, gjøre til world-pvp, bli ganka av fem 70's på grunn av at du eide en pala på samme level som deg, ja, rett og slett kos :D

Lenke til kommentar
Alle elsker jo STV og de første Horde/Alliance traumene sine!

De første ja, men begynner å bli litt lei når det er 6-7-8 character du har gjennom zonen. Gikk utrolig fint når jeg levlet opp Ravencrest Horden i STV, men på Sylvanas var det rene helvettet. :!:

Lenke til kommentar

De første ja, men begynner å bli litt lei når det er 6-7-8 character du har gjennom zonen. Gikk utrolig fint når jeg levlet opp Ravencrest Horden i STV, men på Sylvanas var det rene helvettet. :!:

Ah, the memories!

Man er liksom ikke WoW-SPiller før man har et eget "Hat" forhold til STV og dens "immigranter".

Klok av skade, så levler jeg i Dustwallow Marsh!

Lenke til kommentar

Ravencresthorde?

Lenke til kommentar
Noen som har hørt no rykter om når sesong 4 kommer? Hørte først at det ikke kommer på en stund, men nå nylig har jeg skumlest litt her og der og det virker som det ikke er mange ukene igjen?

Vi får uansett 2 ukers varsel, så er nok en stund til enda, måned kanskje.

Lenke til kommentar

Jeg syns gankinga er litt av sjarmen til STV. Et helvete der og da, men når du tenker tilbake på det har du bare lyst til å gjøre det om igjen.

Aah, brings back the memories. Husker jeg snipa en gnome mage som hadde frost nova meg og løpt. Han hadde bare 2-3% hp igjen, for de som lurte. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...