pax1 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Et annet spørsmål.. fått tips om WowMatrix (www.wowmatrix.com) for addon-oppdatering. Noen som har brukt den og kan bekrefte at den er trygg? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bruker ikke IE. Bruker Opera eller Firefox, men vil jo ikke miste characterne mine, fordi jeg tror at keylogger-viruset er borte, når det ikke er borte. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvorfor må man vente 60(?) minutter før man kan ta ut pengene man får ved salg på AH ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvorfor må man vente 60(?) minutter før man kan ta ut pengene man får ved salg på AH ? For å gjøre det vanskeligere å kjøpe gull for ekte penger, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jepp, nok et eksempel på at gullkjøping har en direkte negativ effekt på spillet. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skjønner ikke hvorfor folk skal kjøpe gold når det er så sykt lett og gjøre et par daily quest om dagen Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg får aldri gjort dailies, den lille tiden jeg får spilt vil jeg faktisk bruke til noe morsomt, men betyr ikke at jeg kjøper gull, løper bare rundt med lite gull Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen er bare generelt late, evt. bare foretrekker å PvPe fremfor å levle eller gjøre dailys. Som venna mine som botta seg til 60 for å PvPe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 levle er jo kos Eller, første gangen til 70 var kjip siden jeg da bare gledet meg til 70, men nå når Meridoc er 70 så er det å levle alts kos, levle en level eller to, kjøpe noe gear, gjøre til world-pvp, bli ganka av fem 70's på grunn av at du eide en pala på samme level som deg, ja, rett og slett kos Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Levler min nye main til 70 as we speak, levelling har aldri vært enklere/morsommere enn det er nå, ihvertfall 30++ bracketen. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kan gå med på at det første du sa der var kos, men å bli ganka er ikke mye kos Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Joda, da logger man av og fortsetter på en annen alt, alliance i STV er liksom en del av prossesen det... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja jeg liker PvE jeg så. Likte å levle de to første til 70, magen gav jeg opp på 63 og den nye druiden som jeg skulle instance til 70, står fast på 60 fordi ingen vil ha med boomkins >< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Alle elsker jo STV og de første Horde/Alliance traumene sine! Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Alle elsker jo STV og de første Horde/Alliance traumene sine! De første ja, men begynner å bli litt lei når det er 6-7-8 character du har gjennom zonen. Gikk utrolig fint når jeg levlet opp Ravencrest Horden i STV, men på Sylvanas var det rene helvettet. :!: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Alle elsker jo STV og de første Horde/Alliance traumene sine! De første ja, men begynner å bli litt lei når det er 6-7-8 character du har gjennom zonen. Gikk utrolig fint når jeg levlet opp Ravencrest Horden i STV, men på Sylvanas var det rene helvettet. :!: Ah, the memories! Man er liksom ikke WoW-SPiller før man har et eget "Hat" forhold til STV og dens "immigranter". Klok av skade, så levler jeg i Dustwallow Marsh! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen som har hørt no rykter om når sesong 4 kommer? Hørte først at det ikke kommer på en stund, men nå nylig har jeg skumlest litt her og der og det virker som det ikke er mange ukene igjen? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Alle elsker jo STV og de første Horde/Alliance traumene sine! De første ja, men begynner å bli litt lei når det er 6-7-8 character du har gjennom zonen. Gikk utrolig fint når jeg levlet opp Ravencrest Horden i STV, men på Sylvanas var det rene helvettet. :!: Ravencresthorde? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen som har hørt no rykter om når sesong 4 kommer? Hørte først at det ikke kommer på en stund, men nå nylig har jeg skumlest litt her og der og det virker som det ikke er mange ukene igjen? Vi får uansett 2 ukers varsel, så er nok en stund til enda, måned kanskje. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg syns gankinga er litt av sjarmen til STV. Et helvete der og da, men når du tenker tilbake på det har du bare lyst til å gjøre det om igjen. Aah, brings back the memories. Husker jeg snipa en gnome mage som hadde frost nova meg og løpt. Han hadde bare 2-3% hp igjen, for de som lurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå