DNA Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Huh? Søkte litt etter problemet på google og noen sa at man må fjerne KB936825, hvordan fjerner jeg denne driveren (eller hva dert er) ? Det er høres ut som en oppdatering du har fått tak i gjennom windows update. Skal finnes i legg til/fjern programmer Jeg fant det og slettet det og restartet PC, men funker fortsatt ikke =/ Dumme Vista, brenn! Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Var borti en stilig bug ista. En quest i Blade's edge hvor man får en rundttur i lufta som spiritform, og transformbuffen hadde bare 2 min duration. Logga ut, og når jeg kom på igjen var buffen borte, og jeg svømte hele runden i lufta Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Haha, genialt. Må prøves..! Hva het questen? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vet hva den addonen som cooldowns kommer opp som store ikoner midt på skjermen når de er klare heter? Veldig handy da. Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvis jeg allerede har tatt Elixir master questen (eller jeg holder på med den) kan jeg få byttet til Transmute master? og hvis det går hvor gjør jeg det? ^^ Takker for svar For å utdype litt når det gjelder alchemy mastery: Første gang du spesialiserer deg må du gjøre en quest. Jeg vil anbefale potion questen; den er i mine øyne den letteste. Man må ha et item fra boss nummer to i Botanica (og den har 100% drop rate etter det jeg har erfart), og så må man i tillegg lage noen potions. Transmute master questen går ut på å gi fra seg 5 Primal Mights (~500g). Og elixir questen er visstnok veldig irriterende (etter det mange medlemmer i guilden min har erfart) siden man gjerne må gjøre flere BM-runs for å få nok quest items. Men uansett, når du har gjort ferdig et quest så kan du snakke med en av de andre masterne for å respecce, det koster 150-180 gull (husker ikke helt), men man slipper å gjøre questen. Man vil heller ikke miste noe kunnskap innenfor alchemy (bortsett fra den mastery som man hadde fra før selvfølgelig). Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Haha, genialt. Må prøves..! Hva het questen? Vision guide - http://www.wowhead.com/?quest=10525 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Går det ann å laste ned Burning Crusade ferdig zip'et? Hvis det går så er vel problemet mitt løst. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kan man lage en macro hvor man summoner Water elementalet og caster "freeze" med det`? Mvh Tom Lenke til kommentar
Faber Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vet hva den addonen som cooldowns kommer opp som store ikoner midt på skjermen når de er klare heter? Veldig handy da. jim's cooldown pulse. er vel outdated tror jeg? funker vel enda though. http://wow.curse.com/downloads/details/2235/ Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jessda, da var vi 99% på portalen Da stiller selvfølgelig ihvertfall halvparten av 70'ene på servern seg foran der og da skjer jo det uungåelige - serverkrasj GG nabs... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nå har dem faenmeg bynt å lage taurens i England o.O http://www.dagbladet.no/dinside/2008/04/03/531459.html Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Om Nagrad er fra lvl 65? er der nå som level 64 og er jo ingen quests der, og kan ikkje snakke med noen npcer der. dem er oransje :S 2 quests eg kan gjøre der nå bare. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er vel da innlysende at du er der en level for tidlig? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Om Nagrad er fra lvl 65?er der nå som level 64 og er jo ingen quests der, og kan ikkje snakke med noen npcer der. dem er oransje :S 2 quests eg kan gjøre der nå bare. Du må bli friendly med Mag'har.. Quest chain i hellfire. (Horde that is) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 aha, det forklarer det. peiling på hva questet heter? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen her som spiller wow på engelsk vista 64bit ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 aha, det forklarer det.peiling på hva questet heter? The Assassin Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Starter med http://www.wowhead.com/?quest=10390 tror jeg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ingen som vet om det finnest en Addon som viser hvor mange ganegr du har daua og hvor mange mobs du har drept? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 mobinfo gjør vel det ? Edit: Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå