Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det blir å koste litt mere å twinke 39 pala enn 500g. Men jeg twinket for 500g maks 29 twink så. Minus enchants.

 

Mener bare skaffe ett bra våpen, bra items og greie enchants, sånn at levlinga går greiere for han. Prøvde meg på en "twinking", men mente det ikke helt slik.

 

Tenker på en god 2 hand øks med executioner? eller moongoose, sistnevnte er vel artigst for han

Lenke til kommentar
Åja, trodde du mente BG twink jeg. Mongoose koster jo selv opp til 5-600g. Men skal selv lage en 39 druid twink om litt. :)

Jeg har ikke så mye peiling på Paladiner. MEN, er det ikke kjempebra med armor reduction på lavlevel (der mobs har lav armor) i forhold til en procc som bare gir en paladin critt og avoidance? eller får dem 1ap per agi? hasten er jo marginal på lavlevel og.

 

Executioner>moongoose, ikkesant?

Lenke til kommentar
Får du executioner på et sånnt våpen da? Hvis du skal ha twink våpen må du nok ut med noen kroner for det også.

Fiery war axe har jeg sett litt på nå, den har jo en itemlvl som er høyere enn 35, så BC enchant skal vel gå greit på det våpnet?

 

Tipper jeg må ut med rundt 100g for våpen, 3-400g for executioner og rundt 2-3timer farming av SM for å få med det brae gearet derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...