IkkjeOleJørgen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg sitter fast, har reinstallert 2 ganger. Dette skjedde kun etter 2.4 patchen, samme installasjon funker på laptop. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 du tenker kanskje på Lightheaded som henter info fra wowhead for å bruke i questsammenheng? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 yapp. Jeg gikk for å laste den ned fra wowhead men der var ikke no. Fant den på en annen side. trodde det var de som hade lagd den jeg :S Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg sitter fast, har reinstallert 2 ganger. Dette skjedde kun etter 2.4 patchen, samme installasjon funker på laptop. Trykk på send og vent til blizzard hjelper deg med å fikse det? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Neppe at blizzard har kundestøtte for linux, men fikk knota meg til svaret Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Charactern til søskenbarnet mitt Søskenbarnet mitt har bursdag nå på lørdag, tenkte jeg skulle "twinke" charactern hans litt. Har satt av rundt 500 g til dette, har dere noen gode tips til hva? Får og dratt med noen kammerater på boost, så herods shoulder fra SM er vel bra når han kommer i høy nok lvl til å kunne bruke den. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sikker på at han har lyst til dette, da? Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sikker på at han har lyst til dette, da? Siden han spør meg om penger og boost heletiden så, ja. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Tror det blir å koste litt mere å twinke 39 pala enn 500g. Men jeg twinket for 500g maks 29 twink så. Minus enchants. Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Tror det blir å koste litt mere å twinke 39 pala enn 500g. Men jeg twinket for 500g maks 29 twink så. Minus enchants. Mener bare skaffe ett bra våpen, bra items og greie enchants, sånn at levlinga går greiere for han. Prøvde meg på en "twinking", men mente det ikke helt slik. Tenker på en god 2 hand øks med executioner? eller moongoose, sistnevnte er vel artigst for han Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Åja, trodde du mente BG twink jeg. Mongoose koster jo selv opp til 5-600g. Men skal selv lage en 39 druid twink om litt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Ah, så deilig! Fikk ned både Kalecgos og Felmyst i dag. Jeg lukter server first Felmyst i morgen. Endret 2. april 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Åja, trodde du mente BG twink jeg. Mongoose koster jo selv opp til 5-600g. Men skal selv lage en 39 druid twink om litt. Jeg har ikke så mye peiling på Paladiner. MEN, er det ikke kjempebra med armor reduction på lavlevel (der mobs har lav armor) i forhold til en procc som bare gir en paladin critt og avoidance? eller får dem 1ap per agi? hasten er jo marginal på lavlevel og. Executioner>moongoose, ikkesant? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Får du executioner på et sånnt våpen da? Hvis du skal ha twink våpen må du nok ut med noen kroner for det også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Trodde dagens patch skulle fikse chatlog-problemene jeg? Filterene jeg setter blir fortsatt ikke sava >< Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Får du executioner på et sånnt våpen da? Hvis du skal ha twink våpen må du nok ut med noen kroner for det også. Fiery war axe har jeg sett litt på nå, den har jo en itemlvl som er høyere enn 35, så BC enchant skal vel gå greit på det våpnet? Tipper jeg må ut med rundt 100g for våpen, 3-400g for executioner og rundt 2-3timer farming av SM for å få med det brae gearet derifra. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Executioner er 60+ req på. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Executioner er 60+ Men ville selv tatt savagery da 70 statiske AP er veldig deilig... Edit: Det pjuskete rattet var før meg. Endret 2. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå