Moonshield Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Om du er i Ironforge så spør du bare en vakt hvor Deeprun Tram er, ellers må man vite hvor du er. Var i menethil. Heldigvis bare en kort flytur unna. Lvl er du nå, Lars? Lenke til kommentar
Alwen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 bare digger å se på de første sidene i denne tråden. ende bedre med bilder oldschool <3 min første post :!: Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 bare digger å se på de første sidene i denne tråden. ende bedre med bilder oldschool <3 min første post :!: Hvorfor må vi laste ned en ny patch igjen? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvorfor må vi laste ned en ny patch igjen? Fordi den forrige var full of shit (les: bugs). Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvorfor må vi laste ned en ny patch igjen? Fordi den forrige var full of shit (les: bugs). Ja jeg fant ut det . Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg hører en rar lyd til tider og animeringen av characteren stopper om jeg trykker på f.eks en herb, mining ore eller hearthstone mens jeg er mounted. Altså animeringen stopper idét pettet mitt kommer frem. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg hører en rar lyd til tider og animeringen av characteren stopper om jeg trykker på f.eks en herb, mining ore eller hearthstone mens jeg er mounted. Altså animeringen stopper idét pettet mitt kommer frem. Vel, forhaapentligvis blir dette fikset med 2.4.1 (y) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg hører en rar lyd til tider og animeringen av characteren stopper om jeg trykker på f.eks en herb, mining ore eller hearthstone mens jeg er mounted. Altså animeringen stopper idét pettet mitt kommer frem. Oi! Den gjør det virkelig uspillbart gitt Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Oi! Den gjør det virkelig uspillbart gitt Har jeg sagt noe som helst som får deg til å tro at jeg ikke klarer å spille med den buggen? Bugs er bugs, enten du liker dem eller ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bugs er slit. Klienten min henger seg når jeg HSer fra Isle of Quel'danis og til Shattrath. Å teleporte til Moonglade derimot, går helt fint. Trodde det var et addon-problem og testa det på laptopen som er kleen for addons og slikt, men nei. Akkurat det samme der også >< Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) wow er på en harddisk uten OS, reinstallerte OS og nå nekter wow å laste ned patch. Hvordan fixer man det? Reinstall tar en del år med 12gb patcher Klienten min henger seg når jeg HSer fra Isle of Quel'danis og til Shattrath. Det der skjer med alle jeg kjenner og alle dem har hørt om , men ikke meg enda. Endret 2. april 2008 av War Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bugs er slit.Klienten min henger seg når jeg HSer fra Isle of Quel'danis og til Shattrath. Å teleporte til Moonglade derimot, går helt fint. Trodde det var et addon-problem og testa det på laptopen som er kleen for addons og slikt, men nei. Akkurat det samme der også >< Known bug. Blizzard sier bare "will be fixed in a future patch". Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Fordi patcher allerede er der? Edit: var til War det her... Endret 2. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det kom patch i dag, sant? Håper de fikser det der, jeg er lei av å restarte klienten mer enn vanlig Jeg liker å sitte i 8-12 timer i strekk å spille uten å tenke på noe annet. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det kom patch i dag, sant? Håper de fikser det der, jeg er lei av å restarte klienten mer enn vanlig Jeg liker å sitte i 8-12 timer i strekk å spille uten å tenke på noe annet. Deilig at de fikset combatlog-buggen. Den irriterte meg noe graadig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hva med chat-bug generelt? Som at innstillingene mine er resatt hver gang jeg logger inn? >< (Ja, det gjelder også maskina uten addons). Kjører et vindu for general / guild / raid / bg / party-chat, og et for whispers, men den resettes jo for hver minste ut- og innlogging >< *hat* Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Selv om jeg legger inn på nytt vil jo alle patcher være der. Så har man wow på en disk uten os og man reinstallerer må man reinstallere wow også da. Liten vits i å ha det på egen disk da. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hva med chat-bug generelt?Som at innstillingene mine er resatt hver gang jeg logger inn? >< (Ja, det gjelder også maskina uten addons). Kjører et vindu for general / guild / raid / bg / party-chat, og et for whispers, men den resettes jo for hver minste ut- og innlogging >< *hat* Ja, var vel generelt chatlog buggen jeg snakket om. Husker jeg floy fra Isle of Quel Danas til IF, og for hvert nye sted jeg floy inn i, saa resatte hele loggen seg og AALT ble scrollet gjennom ;< Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvorfor skal du da laste ned patcher hvis de allerede ligger der, jeg har WoW på egen disk selv, Formaterer jeg så starter jeg opp WoW igjen etterpå som om alt skulle ha vært som før... Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ehm. Skjer med at jeg lasta ned "patchen" som var i dag og den sletta både launcher.exe og repair.exe fra C:/World of Warcraft-fila mi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå