Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med levling av herbalism? Er det raskt? Tjener man godt på det man samler opp under levlingen?

 

Holder på med mining nå og vurderer å bytte ut skinning med herbing.

 

Hold deg til mining og skinning, selv om mining er vanskeligere å levle så er det en grunn til det.

 

Det er flere professions som har bruk for minerals enn herbs ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med levling av herbalism? Er det raskt? Tjener man godt på det man samler opp under levlingen?

 

Holder på med mining nå og vurderer å bytte ut skinning med herbing.

 

Hold deg til mining og skinning, selv om mining er vanskeligere å levle så er det en grunn til det.

 

Det er flere professions som har bruk for minerals enn herbs ;)

 

Mener du virkelig folk lager mer ut av mining enn herbs? Så alle raiders tryller frem pots da?

 

Og ja jeg mente å bytte ut skinning med herbing :)

Lenke til kommentar

Tja, på min server selger herbs like bra som bæsj for å sette det på spissen.

Prisene er lave og så fort de stiger litt kommer det en idiot og legger ut 100 stacks for ingenting igjen og presser prisen langt under det han hadde trengt for å fortsatt få solgt det.

Guilds farmer ofte herbs selv virker det som, og ores/bars er det fortsatt en del som vil ha for å levle BS/Engi. Og det er mye dyrere.

Lenke til kommentar

På Onsdager når det er weekly maintenance, skjer det noen gang at servere er tilgengelig 3-4 timer før tiden som står i login?

Noen som har erfaring med dette og kan si det tidligste dere har vert borti, i forhold til hva som var ''planlagt'' fra Blizzard sin side?

Er vel oftest (vist ikke alltid, vet ikke så mye om dette selv) 03:00-11:00 maintenance pågår, men hadde vert kjekt om ''min'' server gikk live litt før 07:00 for lille meg bare denne ene gang, hehe. :yes:

 

Edit: Backslash+Enter.

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Om vi ikkje får marks lengre i AV?

var der nå netopp med shamanen min i lvl 64, vi vant men fikk ingen marks!

:(

 

Du hadde vel maks marks fra før så de ble sendt i posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...