Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Når jeg lvler liker jeg og kose meg. Ikke lvle kjapt, bare gå igjennom alle instancer for loot og xp. Går treigt ja, men det beste er og bruke tid. Skal ikke rushe gjennom. Har slutta med wow nå, bråå slutta for 2 uker sia. Raida 20 timer + i uka. Pluss masse solo spilling, farming osv. Var på bloodboil da jeg slutta. Var morro gitt, men sykt tidkrevende. Nå NYTER jeg livet med alkohol og venner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hunter, kan soloe de fleste elites, kjapp og levle. Spec BM.

Hmm, tror kanskje hunter er wtg, men hvilken race? Må være horde. Kanskje tauren?

Alle de 3 horde klassene er greie som Hunters. Men jeg liker best Orcs. +5% pet damage og Blood Fury (Increases attack power by (Level*4)+2 per character level (282 at 70), but reduces healing effects on you 50%. Lasts 15 sec.)

Lenke til kommentar
Hunter, kan soloe de fleste elites, kjapp og levle. Spec BM.

Hmm, tror kanskje hunter er wtg, men hvilken race? Må være horde. Kanskje tauren?

Alle de 3 horde klassene er greie som Hunters. Men jeg liker best Orcs. +5% pet damage og Blood Fury (Increases attack power by (Level*4)+2 per character level (282 at 70), but reduces healing effects on you 50%. Lasts 15 sec.)

 

Siden han skal drive med PVP, vil jeg nok si at hunter er et bedre valg.. Da har du mer HP, og mulighet for å stunne. En PVEhunter har nok noen fordeler som orc ja, spesielt som BM, men ville nok vært tauren til PVP^^

Lenke til kommentar

Er level 32 nå. Hadde forbanna meg på at jeg skulle ikke legge meg før jeg hadde nådd 32.

Møtte på en snodig bug i stad forresten. I ti minutter så nekta samtlige NPCer å angripe meg. Jeg kunne stå å danse foran dem uten at de gjorde noe. Prøvde jeg å angripe så bare bare fikk jeg "Evade" opp uten at jeg gjorde noen skade. Hadde ikke noe å si om jeg sendte pet-et, skjøt piler eller hva faen. De bare sto der og så dumt på meg. :p

Lenke til kommentar

Hadde første besøk i The Eye i går.. egentlig bare Kara/ZA/Gruul geared guild, men tenkte vi skulle ta en titt.. var morsomt å se, men herregud.. bare trash var en skikkelig utfordring. Kom oss til slutt til VR, men da var det sent og fikk bare gjort et par forsøk. Litt deprimerende... 70%.... jaja.. :(

Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på.

Hva har jeg gjort?

"You're a legend" "We're honored to meet you" osv.

Print screena opp og i mente.

 

Jeg kunne blitt med i guildet i starten, men valgte det bort for andre venner, men ingen av de jeg engang kjente der er der nå lenger.

Så jeg lurer fælt på hva det har gjort.

 

Skylder på at jeg er ei bildehore på realmforumet (akkurat som jeg er på dette forumet, og generelt alle forum jeg henger hvor det er bildetråder).

Lenke til kommentar

Maggy er mye enklere nå. Vi tok den med 22 man i raid. Nå kan de samme klikke på boksen, det vil si mindre organisering. I tillegg skal det være ferre ads. Oppå det hele er jo looten forbedret. Vi fikk 3 epic gems, 2 rare gems, en epic 20 slot bag i tilleg til de vanlige tier tokens og to epics. For meg virker det som fighten er tank and spank med et par ranged dps som er klar for å kikke på kuben.

Lenke til kommentar

Kan se ut til at det kommer til å ta lengre tid å levle fra 70 til 80 enn hva det gjorde fra 60 til 70.

 

Sitat fra MMO Champion

 

"Patch 2.4 XP Changes - WotLK preview ?

It looks like a change went unnoticed on the 2.4 PTRs, Blizzard changed the XP required to level up at ... 70 ! Before the patch players needed 814,700 XP to level to 71, but since tuesday you need about 50% more xp to reach this level, bringing the total to 1,256,500 XP. According to a few reports this change was made because of an interface bug but increasing the max xp by 50k or 100k would have been enough to fix it, this leaves us with another theory : leveling in WotLK will require 50% more xp than what you needed in BC, it wouldn't be surprising and would be equal to the same difference of XP between Burning Crusade and WoW classic. "

 

post-85621-1206965144_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...