Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hadde en fin kveld i BT, council gikk ned på første og vi fikk inn en lang kveld med trys på illidan. Etter mye klabb og babb kom vi oss igjennom p2, og vi testa ut p3\4, er en del justeringer som må gjøres, men vi har vel kontroll ganske raskt, 58% best try idag.

Lenke til kommentar

Brutallus er jo bare helt jævlig. Krever noe helt sinnsykt med DPS, men den delen har vi i boks.

 

Men det å holde tanken oppe er ekstremt vanskelig, da han slår som et tog.

 

Raid fra 15:00 til 0:00 og ørten wipes på <20% og han er ikke nede enda. Det eneste vi trenger er et godt try, hvor vi når 6 min enrage timer så er han død. Aaaargh.

 

Tja, hadde en fin kveld i BT, council gikk ned på første og vi fikk inn en lang kveld med trys på illidan. Etter mye klabb og babb kom vi oss igjennom p2, og vi testa ut p3\4, er en del justeringer som må gjøres, men vi har vel kontroll ganske raskt, 58% best try idag.

 

Såpass med progress første kvelden er veldig godt gjort. Skal ikke se bort i fra at han faller denne IDen.

Lenke til kommentar
Er det noe i WoW som er vanskelig å levle? Alt er easymode.

Warrior feks.

 

Instancelevle en alt da...

 

Warrior er gøy i pvp, evt. priest?

 

Priest er kanskje noe for meg... tenke :p Etter ettertanke, nei.

 

 

Healing: Druid

Ranged: Hunter

Melee: Rogue

 

Har en druid om er resto, men er ganske lei healing egentlig. Må ha noe offensivt.

 

Mage? hmm

 

Jeg vet serriøst ikke hva jeg skal velge xD

Lenke til kommentar
Hunter, kan soloe de fleste elites, kjapp og levle. Spec BM.

 

Hmm, tror kanskje hunter er wtg, men hvilken race? Må være horde. Kanskje tauren?

Warrior er noe drit, men er moro i pvp da...

Men de kan være lette og levle hvis du gidder å ofre en del gull underveis, med godt geaer går det fint...

Kan jo instancelevle går fortere og er lett :p

Warrior i battlegrounds er artig, men arena, hmm. Ikke så artig å være sau 50% av tiden.

Lenke til kommentar

Ta hunter du! Har en på 66 selv som snart er på 70! Tauren. Veldig greit å kunne stompe...

 

Og ang leveling, så kan du soloe det meste. Har ikke møtt på noe på min hunter enda hvertfall... Soloa de elitekjempene vest i hellfire, inkludert den bossen på lvl 61! Kan også soloe Tusker...

 

Har ikke noen særlig PVPerfaring med hunter enda, men de ser ut til å klare seg rimelig bra der om dagen!

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...