wise™ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Neste sesong kommer 2 uker etter at blizzard har sagt at den kommer. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du kødder sant? Please si at du kødder? -slår hode i veggen- Nei, det gjør jeg ei. Jeg har ikke vært oppdatert på et par måneder. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har 14 dailies gjort i dag. 6 av dem er Ogri'la og Skettis. Har jeg fått med meg alle? jeg har trykket på "attack" button, er det alt som skal til? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jeg har 14 dailies gjort i dag. 6 av dem er Ogri'la og Skettis. Har jeg fått med meg alle? jeg har trykket på "attack" button, er det alt som skal til? Jeg foreslår at du prøver å bruke spells og abilities også. Endret 30. mars 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Satt jeg her og gruvet meg til og farme 20 primal air og water, men det droppet jo så og si av hver mob så får se om jeg klarer 20 mana før leggetid og Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Typisk, når det dropper Warglaive så er det enda en main hand =\ Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Prøvde MH i dag bare for å få litt variasjon Rage gikk ned på andre forsøket! (ja han er LETT!) Vi kom bare til siste bølge på andre bossen da men Droppa endel trash ting (bla ele chest til meg) så det var en veldig bra raiding dag i dag Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bra raiding dag på meg og. Vi hadde lite folk online i starten, så vi gikk maggy for å få bagen med epic gems, deretter tok vi kael på tredje forsøk. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tja, hadde en fin kveld i BT, council gikk ned på første og vi fikk inn en lang kveld med trys på illidan. Etter mye klabb og babb kom vi oss igjennom p2, og vi testa ut p3\4, er en del justeringer som må gjøres, men vi har vel kontroll ganske raskt, 58% best try idag. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ey, er det lenge til season4 kommer? noen oppdatteringer på det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Brutallus er jo bare helt jævlig. Krever noe helt sinnsykt med DPS, men den delen har vi i boks. Men det å holde tanken oppe er ekstremt vanskelig, da han slår som et tog. Raid fra 15:00 til 0:00 og ørten wipes på <20% og han er ikke nede enda. Det eneste vi trenger er et godt try, hvor vi når 6 min enrage timer så er han død. Aaaargh. Tja, hadde en fin kveld i BT, council gikk ned på første og vi fikk inn en lang kveld med trys på illidan. Etter mye klabb og babb kom vi oss igjennom p2, og vi testa ut p3\4, er en del justeringer som må gjøres, men vi har vel kontroll ganske raskt, 58% best try idag. Såpass med progress første kvelden er veldig godt gjort. Skal ikke se bort i fra at han faller denne IDen. Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skal rolle ny class for PvP, hvilken? Må være lett å levle. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det noe i WoW som er vanskelig å levle? Alt er easymode. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Instancelevle en alt da... Warrior er gøy i pvp, evt. priest? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Healing: Druid Ranged: Hunter Melee: Rogue Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det noe i WoW som er vanskelig å levle? Alt er easymode. Warrior feks. Instancelevle en alt da... Warrior er gøy i pvp, evt. priest? Priest er kanskje noe for meg... tenke Etter ettertanke, nei. Healing: DruidRanged: Hunter Melee: Rogue Har en druid om er resto, men er ganske lei healing egentlig. Må ha noe offensivt. Mage? hmm Jeg vet serriøst ikke hva jeg skal velge xD Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hunter, kan soloe de fleste elites, kjapp og levle. Spec BM. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Warrior er noe drit, men er moro i pvp da... Men de kan være lette og levle hvis du gidder å ofre en del gull underveis, med godt geaer går det fint... Kan jo instancelevle går fortere og er lett Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hunter, kan soloe de fleste elites, kjapp og levle. Spec BM. Hmm, tror kanskje hunter er wtg, men hvilken race? Må være horde. Kanskje tauren? Warrior er noe drit, men er moro i pvp da...Men de kan være lette og levle hvis du gidder å ofre en del gull underveis, med godt geaer går det fint... Kan jo instancelevle går fortere og er lett Warrior i battlegrounds er artig, men arena, hmm. Ikke så artig å være sau 50% av tiden. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Ta hunter du! Har en på 66 selv som snart er på 70! Tauren. Veldig greit å kunne stompe... Og ang leveling, så kan du soloe det meste. Har ikke møtt på noe på min hunter enda hvertfall... Soloa de elitekjempene vest i hellfire, inkludert den bossen på lvl 61! Kan også soloe Tusker... Har ikke noen særlig PVPerfaring med hunter enda, men de ser ut til å klare seg rimelig bra der om dagen! Endret 30. mars 2008 av Gnimmels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå