Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det blir horde, vet ikke hvilken klasse enda. Får bare prøve ut :)

EDIT: Holder på å lage trial-account. Gjør det noe om jeg bruker e-postadressen min på den, kan jeg bruke den på den ekte accounten min som jeg lager når jeg kjøper spillet? :)

Endret av Grønning
Lenke til kommentar
Tror det blir horde, vet ikke hvilken klasse enda. Får bare prøve ut :)

EDIT: Holder på å lage trial-account. Gjør det noe om jeg bruker e-postadressen min på den, kan jeg bruke den på den ekte accounten min som jeg lager når jeg kjøper spillet? :)

Ja, det kan du. Du kan gjøre tiral-accounten om til en ekte account ved å skrive inn koden du får når du kjøper det ekte spillet.

Lenke til kommentar
En del. En kompis av meg questet seg til flygemount (vanlig, ja) på en kveld der.

Dey er jo ivertfall mer enn 2k gull man tjener på alt, ihvertfall hvis man selger questrewards og greens man ikke trenger. For å ikke tenke på trash drops. Bare lurte på om noen visste nøyaktig hva man får av questrewards alene.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Fler en meg som synnes MgT er kjip for alle healers uten om prest som har groupheal?

Pala må stå stille , kan ikke HoT eller groupheale

På last boss har jeg sett blue/green geared prester gjøre 10 ganger bedre jobb en t5 pala.

Sånn er også 2dre bossen, masse group aoe.

1 gang har jeg fått gruppe dit, ingen vil ha non-group heal healers.

 

----

3-4 ganger om dagen fryser wow, lyden hakker ba,ba,ba,ba og restart er eneste løsning.

Skjer ofte i battlefild også, noen tips?

 

OT: Hva skjer når en heal pala og prot pala venter ved 3 boss og resten av gruppa

kommer løpende rett inn i bossen og dør?

Jo plalene bestemmer seg for å 2manne bossen med chain Turn evil og stunns, bop og bubble.

Og folk sier 3 boss er hard ? :hmm:

post-64596-1206874025_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...