Lightningwolf Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg er heldigvis ikke en slik person, tror det skal gå greit Jeg savner den tiden da jeg også var der. Kommet meg ut av avheningheten men den var der. Spillet er gøy så spill for all del, bare vær forsiktig. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Tror det blir horde, vet ikke hvilken klasse enda. Får bare prøve ut EDIT: Holder på å lage trial-account. Gjør det noe om jeg bruker e-postadressen min på den, kan jeg bruke den på den ekte accounten min som jeg lager når jeg kjøper spillet? Endret 30. mars 2008 av Grønning Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvorfor funker ikke Damagemeter på den nye patchen? Eventuelt når kommer det en oppdatering ? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tror det blir horde, vet ikke hvilken klasse enda. Får bare prøve ut EDIT: Holder på å lage trial-account. Gjør det noe om jeg bruker e-postadressen min på den, kan jeg bruke den på den ekte accounten min som jeg lager når jeg kjøper spillet? Ja, det kan du. Du kan gjøre tiral-accounten om til en ekte account ved å skrive inn koden du får når du kjøper det ekte spillet. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvorfor funker ikke Damagemeter på den nye patchen? Eventuelt når kommer det en oppdatering ? Mener jeg leste at Damagemeter ikke ville bli vedlikeholdt fra 2.4.... så spørs om det kommer noen oppdatering... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Recount og SwStats er bedre uansett. Du finner dem begge på Wowace.com Quitta guilden i dag. Første gangen jeg er guildløs på 2 år. Litt rart, og litt godt men samtidig trist. Endret 30. mars 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Noen som vet hvor mye gull du får av alle netherstorm questene? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 En del. En kompis av meg questet seg til flygemount (vanlig, ja) på en kveld der. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Magister's Terrace full run på 18 minutter, jadajada. Farma 12k rep i natt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nice. Jeg er 18 rep fra honored og finner ingen groups til Magister's :/ Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er du ikke druid? Solo en mob eller to. :] Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) En del. En kompis av meg questet seg til flygemount (vanlig, ja) på en kveld der. Dey er jo ivertfall mer enn 2k gull man tjener på alt, ihvertfall hvis man selger questrewards og greens man ikke trenger. For å ikke tenke på trash drops. Bare lurte på om noen visste nøyaktig hva man får av questrewards alene. Endret 30. mars 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Fler en meg som synnes MgT er kjip for alle healers uten om prest som har groupheal? Pala må stå stille , kan ikke HoT eller groupheale På last boss har jeg sett blue/green geared prester gjøre 10 ganger bedre jobb en t5 pala. Sånn er også 2dre bossen, masse group aoe. 1 gang har jeg fått gruppe dit, ingen vil ha non-group heal healers. ---- 3-4 ganger om dagen fryser wow, lyden hakker ba,ba,ba,ba og restart er eneste løsning. Skjer ofte i battlefild også, noen tips? OT: Hva skjer når en heal pala og prot pala venter ved 3 boss og resten av gruppa kommer løpende rett inn i bossen og dør? Jo plalene bestemmer seg for å 2manne bossen med chain Turn evil og stunns, bop og bubble. Og folk sier 3 boss er hard ? Endret 30. mars 2008 av War Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Gjør HC MT nå, og har pala og sliter med samme problemet... :/ Edit: uff, wiper som bare f. på andre boss..pally healer Endret 30. mars 2008 av Centuss Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Klarer ikke å skifte mellom bag slots i banken. Skal man ikke kunne skift bag slot med scroll...? Endret 30. mars 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det vil være mulig å kjøpe merciless for honor i neste sesong, men blir vindicator gearet byttet ut med noe bedre? Og hva? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Vindicator blir byttet ut, ja, men ingen vet hvilke deler det blir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Når kommer neste sesong? Du kødder sant? Please si at du kødder? -slår hode i veggen- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå