wise™ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Du kan installere WoW på 214153242 PC-er om du vil. Du kan bare ikke være pålogget på den samme kontoen fra to forskjellige PC-er. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Bare del wow mappa og kopier den inn på din bærbare Men ja, det går ann å laste det ned også. Ligger vel på wow-europe.com Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Joa, men må jeg ikke da først av-instalere det på den stasjonære? Hadde vært kjekt å ha det på begge Går det ikke å laste ned fra blizzard? (ikke torrent nei ) Det er heller ikke noe problem med Torrent, Blizzard har faktisk delt det på flere store Torrent sider (før hvertfall. Og som de andre her sier, du kan ha det på utallige PCer, siden det er kontoen, eller mer nøyaktig aktiveringskoden du betaler for. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Joa, men må jeg ikke da først av-instalere det på den stasjonære? Hadde vært kjekt å ha det på begge Går det ikke å laste ned fra blizzard? (ikke torrent nei ) Det er heller ikke noe problem med Torrent, Blizzard har faktisk delt det på flere store Torrent sider (før hvertfall. Og som de andre her sier, du kan ha det på utallige PCer, siden det er kontoen, eller mer nøyaktig aktiveringskoden du betaler for. forøvrig er vel nedlasteren til Blizzard BitTorrent basert Du kan laste ned hele klienten fra Wow-europe.com hvis du logger deg inn på account management, samme gjelder vel for TBC. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Revered med Shattered Sun Offensive, Lei av Magister's Terrace. ^^ Endret 28. mars 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 nice :o Gjorde heroic magisters i dag, gikk forsåvidt greit, fant ut at CC er ganske ubrukelig på tredjeboss og man må bare bruteforce seg gjennom alt, fikk meg Shard of Contempt også Kael var like enkel som i normal, han droppa også Hawk Strider mount, men jeg tapte roll :/ Lenke til kommentar
username882 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hvilken f*cktard designet 3. boss i heroic MT?? its freaking impossible O.o Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Flaut, men har totalt hjerneteppe. Hvor er det jeg lærer First Aid etter 225/225? (Horde siden, om det har noe å si) Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Flaut, men har totalt hjerneteppe. Hvor er det jeg lærer First Aid etter 225/225? (Horde siden, om det har noe å si) Hammerfall, Arathi Highlands, er det ikke? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nech! Dustyallow marsh.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nei, Dustwallow Marsh er for Alliance. Arathi Highlands for Horde, som Heart Break Kid sa. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nei, Dustwallow Marsh er for Alliance. Arathi Highlands for Horde, som Heart Break Kid sa. Alliance har også quester i Arathi Highlands. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nei, Dustwallow Marsh er for Alliance. Arathi Highlands for Horde, som Heart Break Kid sa. Alliance har også quester i Arathi Highlands. Ikke First Aid questen, den er i Dustwallow March. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nei, Dustwallow Marsh er for Alliance. Arathi Highlands for Horde, som Heart Break Kid sa. Alliance har også quester i Arathi Highlands. Ikke First Aid questen, den er i Dustwallow March. Ja er det den vi snakker om. Jeg beklage Fapsyl ^^. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nei, Dustwallow Marsh er for Alliance. Arathi Highlands for Horde, som Heart Break Kid sa. Alliance har også quester i Arathi Highlands. Ikke First Aid questen, den er i Dustwallow March. Ja er det den vi snakker om. Jeg beklage Fapsyl ^^. Lær deg å åpne øya, lomværing. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nei, Dustwallow Marsh er for Alliance. Arathi Highlands for Horde, som Heart Break Kid sa. Alliance har også quester i Arathi Highlands. Ikke First Aid questen, den er i Dustwallow March. Ja er det den vi snakker om. Jeg beklage Fapsyl ^^. Lær deg å åpne øya, lomværing. Haha, jeg trodde du ikke kjente meg igjen jeg. Sorry ot. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hvilken f*cktard designet 3. boss i heroic MT?? its freaking impossible O.o Hihi, liker heller ikke fighten.. I dag møtte vi warrior\rogue\warlock\hunter, må si at det var et helvete men, vi fikk dem ned til slutt. Tok også ZG i dag, kun raptorboss som vanlig og nå har vi fått fiksa 2 raptors på under en måned. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ah jeg leste ikke horde Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen her som har en troverdig side hvor jeg kan laste ned den nyeste patchen? Blizzard downloader går *litt* treigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå