øl_i_tastaturet Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Da kommer spørsmålet: Hvordan i huleste klarer de det? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja ved mob tagging, kan ikke sammenlignes med botting. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Teorien som er lansert går vel ut på å pulle en hel instance med en level 70 venn som dotter mobs opp og så løper ut eller går ut av gruppa, som resulterer i haugevis av XP for den som er igjen inni instansen. Endret 28. mars 2008 av Sneglen Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Teorien som er lansert går vel ut på å pulle en hel instance med en level 70 venn som dotter mobs opp og så løper ut eller går ut av gruppa, som resulterer i haugevis av XP for den som er igjen inni instansen. Jau det stemmer det Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hmm, det her må nesten testes senere i dag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har gjort alle avtaler og skal leke med guildies og gjøre dette. Som bringer meg over til spørsmålet: Finnes det en måte jeg kan finne ut hva secret question er? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen som vet hvordan jeg kan få chatframe til å ikke resette seg hver gang jeg logger på? Sykt irriterende. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hos meg er det kun general som resetter seg, så jeg lagde en "genereal2" med samme innstillinger som ligger over. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har gjort alle avtaler og skal leke med guildies og gjøre dette. Som bringer meg over til spørsmålet: Finnes det en måte jeg kan finne ut hva secret question er? You've got to dig deep into your mind... Såvidt jeg vet er det ikke noen måte å få tak i dette på. Kanskje en e-post til Blizzard ville hjulpet på? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen som vil bytte boosts på Grim Batol, alliance? jippi! Ja det vil vi Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har gjort alle avtaler og skal leke med guildies og gjøre dette. Som bringer meg over til spørsmålet: Finnes det en måte jeg kan finne ut hva secret question er? You've got to dig deep into your mind... Såvidt jeg vet er det ikke noen måte å få tak i dette på. Kanskje en e-post til Blizzard ville hjulpet på? Jeg klarer sikkert å grave opp svaret så snart jeg har spørsmålet. Tingen er at jeg overtok accounten til en venn (som introduserte meg til WoW en gang i tiden. Interessen min ble større enn hans.) Jeg har nemlig lyst til at en av de fire karakterene skal være mine, og de andre er villige til å halpse med transfer og #2 konto. Men jeg får jo ikke overført karakteren til min konto uten secret answer. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hm. Har gjort det før, det er noe på wow-europe, som du kan gjøre med accounten din, slik at det hemmelige spørsmålet kommer opp. Skal se om jeg finner det for deg, jeg. :> EDIT: Retrieve Password -> Skriv inn account navn og trykk 'Continiue' så kommer spørsmålet opp. Endret 28. mars 2008 av Guka Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei, jeg kjøpte meg nettop en bærbar, men har WoW instalert på denne gamle stasjonære. Må jeg kjøpe WoW på nytt for å instalere det på den bærbare? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ikke hvis du har alt av cd'er fra sist gang. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 trenger ikke å bruke cd'er heller, går kjappere å bare dra det over (hvis du har kabla nettverk vel og merke) Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Joa, men må jeg ikke da først av-instalere det på den stasjonære? Hadde vært kjekt å ha det på begge Går det ikke å laste ned fra blizzard? (ikke torrent nei ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nei du trenger ikke avinstallere først. du kan ha wow installert på 100 maskiner om du vil. Men du kan ikke spille på to PC-er med samme konto samtidig bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå