Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har gjort alle avtaler og skal leke med guildies og gjøre dette.

 

Som bringer meg over til spørsmålet: Finnes det en måte jeg kan finne ut hva secret question er?

 

You've got to dig deep into your mind...

 

Såvidt jeg vet er det ikke noen måte å få tak i dette på. Kanskje en e-post til Blizzard ville hjulpet på?

Lenke til kommentar
Jeg har gjort alle avtaler og skal leke med guildies og gjøre dette.

 

Som bringer meg over til spørsmålet: Finnes det en måte jeg kan finne ut hva secret question er?

 

You've got to dig deep into your mind...

 

Såvidt jeg vet er det ikke noen måte å få tak i dette på. Kanskje en e-post til Blizzard ville hjulpet på?

Jeg klarer sikkert å grave opp svaret så snart jeg har spørsmålet. Tingen er at jeg overtok accounten til en venn (som introduserte meg til WoW en gang i tiden. Interessen min ble større enn hans.) Jeg har nemlig lyst til at en av de fire karakterene skal være mine, og de andre er villige til å halpse med transfer og #2 konto. Men jeg får jo ikke overført karakteren til min konto uten secret answer. :(

Lenke til kommentar

Hm. Har gjort det før, det er noe på wow-europe, som du kan gjøre med accounten din, slik at det hemmelige spørsmålet kommer opp. Skal se om jeg finner det for deg, jeg. :>

 

EDIT:

Retrieve Password -> Skriv inn account navn og trykk 'Continiue' så kommer spørsmålet opp. :)

Endret av Guka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...