Lycantrophe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 -Drain- life. Den skader. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 -Drain- life. Den skader.Pwned you. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg ser ingen skade når jeg bruker den :O Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg ser ingen skade når jeg bruker den :O Det er helt riktig. Den healer . Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Healer deg, skader den som blir drainet. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Healer deg, skader den som blir drainet. Det er den andre siden av saken Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Som horde kunne du hoppe opp litt bak huset, oppå stenene slik at du kan hoppe over gjerdet. Kan finne YouTube link. Åja, den ble vel fjernet for KJEMPELENGE siden. Tenkte det var noe i sammenheng med 2.4. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 ER det kommet ny versjon av questhelperen nå? har lett men finner ingenting Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Som horde kunne du hoppe opp litt bak huset, oppå stenene slik at du kan hoppe over gjerdet. Kan finne YouTube link. Åja, den ble vel fjernet for KJEMPELENGE siden. Tenkte det var noe i sammenheng med 2.4. Ble fjernet med 2.4 faktisk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skader drain life? Eller er det akuratt som en hot, bare healer deg? Nihilium downa SW? Nei, det er bare 3 bosser som er åpnet i SWP. Nihilum var ikke engang bladt top 3 på en eneste av de 3 bossene. For tiden er det SK Gaming (gamle Curse) som leder. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som vil bytte boosts på Grim Batol, alliance? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ble fjernet med 2.4 faktisk. Da tenker vi på to forskjellige exploits. Lenke til kommentar
Ninety Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skader drain life? Eller er det akuratt som en hot, bare healer deg? Nihilium downa SW? Nei, det er bare 3 bosser som er åpnet i SWP. Nihilum var ikke engang bladt top 3 på en eneste av de 3 bossene. For tiden er det SK Gaming (gamle Curse) som leder. Anngående det der med disse statistikkene, HVOR finner man disse toplistene? mange sider i WoWwiki-kategorien som lister detaljerte first-kills av de fleste bossene fra de fleste serverene. Jeg kan såvidt også huske å ha vært på en side innenfor Worldofwarcraft.com med masse detaljerte statistikker over top looted items, most created items, etc. men kunne ikke finne det her om dagen. Noen som vet hvor det ble av eller kan linke meg bort om det bare er jeg som har oversett det? Nin- Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Skader drain life? Eller er det akuratt som en hot, bare healer deg? Nihilium downa SW? Nei, det er bare 3 bosser som er åpnet i SWP. Nihilum var ikke engang bladt top 3 på en eneste av de 3 bossene. For tiden er det SK Gaming (gamle Curse) som leder. Anngående det der med disse statistikkene, HVOR finner man disse toplistene? mange sider i WoWwiki-kategorien som lister detaljerte first-kills av de fleste bossene fra de fleste serverene. Jeg kan såvidt også huske å ha vært på en side innenfor Worldofwarcraft.com med masse detaljerte statistikker over top looted items, most created items, etc. men kunne ikke finne det her om dagen. Noen som vet hvor det ble av eller kan linke meg bort om det bare er jeg som har oversett det? Nin- http://worldofraids.com/ --- Brutallus er en harding. Han hitter tanken vår for 10-11k. Og dette er en kar med det beste gearet som er mulig pre-SWP. Endret 27. mars 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Idag var jeg innom MT heroic og fikk meg Timbal's Focusing Crystal, senere dro vi til bt, fikk inn en crit på over 2k på RoS og 1.2k crit på council :O syk trinket tbh Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Da har jeg såvidt begynt å småspille en priset igjen, er level 42 nå, rimelig morsomt: ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Wallclimbing er fjernet helt i 2.4 patchen. NEEEEEIIIII!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skader drain life? Eller er det akuratt som en hot, bare healer deg? Nihilium downa SW? Nei, det er bare 3 bosser som er åpnet i SWP. Nihilum var ikke engang bladt top 3 på en eneste av de 3 bossene. For tiden er det SK Gaming (gamle Curse) som leder. Anngående det der med disse statistikkene, HVOR finner man disse toplistene? mange sider i WoWwiki-kategorien som lister detaljerte first-kills av de fleste bossene fra de fleste serverene. Jeg kan såvidt også huske å ha vært på en side innenfor Worldofwarcraft.com med masse detaljerte statistikker over top looted items, most created items, etc. men kunne ikke finne det her om dagen. Noen som vet hvor det ble av eller kan linke meg bort om det bare er jeg som har oversett det? Nin- http://worldofraids.com/ Jeg tror alltid siden heter World of Aids. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Les denne posten om wallclimbing, en meget god post, fikk lyst til å wallclimbe selv etter å ha lest, oppleve steder få andre har vært etc. men nå kan jeg aldri gjøre det http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=1&pageNo=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå