Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aiaiai, nå har jeg fått fiksa wow og fått applya 2.4, men crasher hver gang under logginscreen :/ Har hatt småproblemer med crash innimellom, men aldri hatt det ved login før. Noen som har vært borti noe lignende?

Deaktiver _alle_ addons, og aktiver én og én om gangen. Slik kan du ekskludere den som forårsaker krasjen.

Hos meg var det "DagAssist".

Lenke til kommentar
Satt igår og spilte hele dagen, mens innerst inne viste jeg at jeg burde ta opp lekse boka og gjøre framføring til imorra.

I stedet har jeg 1 prøve og 1 framføring idag å øve på, og enda sitter jeg å tenker på wow.

Synd å gi opp karakterene mine nå, har/hadde 70 priest, mage og paladin.

Skal enten selge eller freeze accounten tilfelle jeg vil spille når wotlk.

BB :)

Er man ikke istand til å kontrollere seg selv så er det det eneste riktige valget.

Hvis du har tenkt å begynne å spille igjen, eller hvis det bare er en liten sjanse for det, så ikke selg accounten for deretter å svindle kjøperen med å hente den tilbake. Bare kanseller VISA kortet og deaktiver kontoen din så du kan begynne igjen senere. Ikke bidra til mer trøbbel for Blizzard ved mer kjøp/salg og at som kommer med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Artig å ta Magister's Terrace å ta Kael'thas, så dauve, disconnecte og bli bugga sånn at jeg ikke kan release eller bli ressurecta og derfor ikke kunne loote kael'thas sitt hode :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...