Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Min WoW karriere er over! :)

Når man stiller seg selv spørsmålet om hva som er viktigst WoW vs lekser, venner, og trening er i hvert fall mitt svar å gi opp WoW.

 

Satt igår og spilte hele dagen, mens innerst inne viste jeg at jeg burde ta opp lekse boka og gjøre framføring til imorra.

I stedet har jeg 1 prøve og 1 framføring idag å øve på, og enda sitter jeg å tenker på wow.

 

Synd å gi opp karakterene mine nå, har/hadde 70 priest, mage og paladin.

Skal enten selge eller freeze accounten tilfelle jeg vil spille når wotlk.

 

BB :)

 

Haha, ble helt forvirret der. Trodde du snakket om skole karakterer, men så var det wow karakterene dine. :O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest litt rundt i forumet om mage, er level 37 mage har nettopp startet med wow.

Så fant eg denne posten vår det står noe om water element trodde bare det var warlock så fikk den.

 

Frost.

Du har nå (forhåpentligvis) blitt forholdsvis vant til å håndtere water elemen din, den gjør frost til en av de kraftigste SOLO buildene det går ann å levle med, selv klarte jeg å gjøre bortimot 70-80% av alle gruppequests som ble lagt fram for meg takket være smart bruk av water elemental.

 

Va er best å bruke i lengden av fireball og scootch? Tenker da på mana og damage.

 

Noen som har en bra firebuild og en frostbuild som du kan anbefale?

Fire-spec. Bruk scorch.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Kan kjøpe de forskjellige delene hos forskjellige factions når du er honored med dem. Tror hver del koster rundt 11g.

 

Altså 1 del per faction.

 

Sha'tar, Keepers of Time, Lower City, Cenarion Expedition, Thrallmar/Honor Hold (tror det er alle?).

 

Edit: Hvilke armor deler som selges hos hver faction er forskjellig fra klasse til klasse tror jeg.

 

Takk skal du ha :)

 

Mooncloth Battlegear

 

Mooncloth Cowl - Requires The Sha'tar - Honored

Mooncloth Legguards - Requires Keepers of Time - Honored

Mooncloth Mitts - Requires Lower City - Honored

Mooncloth Shoulderpads - Requires Cenarion Expedition - Honored

Mooncloth Vestments - Requires Thrallmar - Honored

 

Du sa 11g stykk. Flott pris :)

 

Spørsmål: Skal jeg gå for +heal eller dmg når jeg skal være disc/holy priest i pvp?

Stam / int / spirit?

 

Siste: Full gladiator, er det det beste jeg kan få til pvp? Uansett om jeg er spriest eller disc / holy?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Kan du få water element som mage? Ligger dette under talent tree?

 

 

Frost.

Du har nå (forhåpentligvis) blitt forholdsvis vant til å håndtere water elemen din, den gjør frost til en av de kraftigste SOLO buildene det går ann å levle med, selv klarte jeg å gjøre bortimot 70-80% av alle gruppequests som ble lagt fram for meg takket være smart bruk av water elemental.

Lenke til kommentar
Min WoW karriere er over! :)

Når man stiller seg selv spørsmålet om hva som er viktigst WoW vs lekser, venner, og trening er i hvert fall mitt svar å gi opp WoW.

 

Satt igår og spilte hele dagen, mens innerst inne viste jeg at jeg burde ta opp lekse boka og gjøre framføring til imorra.

I stedet har jeg 1 prøve og 1 framføring idag å øve på, og enda sitter jeg å tenker på wow.

 

Synd å gi opp karakterene mine nå, har/hadde 70 priest, mage og paladin.

Skal enten selge eller freeze accounten tilfelle jeg vil spille når wotlk.

 

BB :)

Jeg får tid til alt det der, men det blir ikke så veeldig mye wow spilling, bare rundt 1t+

 

 

Fint å se at denne tråden er populær igjen :)

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...