Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ligger prisen på Nether Vortex på hos deres servere? PÅ min (Silvermoon) var det siste jeg så før jeg la meg 00:45 i natt at prisen var nede i 125gull pr stykk. Jeg kjøpte 1 bare for å sikre meg en. Dem begynte vel på rundt 200 når jeg logget på i 18:00 tiden i går.

 

Noen som har ferskere priser? :)

 

Jeg mangler enda 4 stk til sverdet mitt hihi:) Men jeg kjøper bare om det er "billig" :)

Lenke til kommentar

Sliter litt etter 2.4. Når jeg skal applye patchen får jeg error i en zul'aman fil, og kan derfor ikke fullføre patchen. Repairtoolet funker ikke atm, wowdownload kommer ikke engang og installcdene er ødelagt. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan løse dette?

Lenke til kommentar

Repairtoolet og downloaden vil jeg tro kommer opp igjen om ikke så altfor lenge, så gidder ikke å kjøpe nytt spill. Tror jeg skriver til blizz anyways, kanskje jeg får leecha en måndte eller noen dager free playtime for at ikke tjenestene funker som det skal :D

 

Edit - innstallfilene vil ikke komme igang med nedlastinga, og patchen er grei, men en fil er korrupt, så den vil ikke applye. Tror jeg kopierer mappa fra en kompis, har funka før hvertfall.

Endret av Rhythm
Lenke til kommentar
Et lite kjerringråd fra meg til dere: Ikke last ned patchen fra tredjepart. Jeg gjorde det i går, fileplanet til og med. Nå sitter jeg her med over 200 trojaner(still counting) og 1500g blakkere. Bare et tips.

 

Au da :(

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Min WoW karriere er over! :)

Når man stiller seg selv spørsmålet om hva som er viktigst WoW vs lekser, venner, og trening er i hvert fall mitt svar å gi opp WoW.

 

Satt igår og spilte hele dagen, mens innerst inne viste jeg at jeg burde ta opp lekse boka og gjøre framføring til imorra.

I stedet har jeg 1 prøve og 1 framføring idag å øve på, og enda sitter jeg å tenker på wow.

 

Synd å gi opp karakterene mine nå, har/hadde 70 priest, mage og paladin.

Skal enten selge eller freeze accounten tilfelle jeg vil spille når wotlk.

 

BB :)

Lenke til kommentar

Har lest litt rundt i forumet om mage, er level 37 mage har nettopp startet med wow.

Så fant eg denne posten vår det står noe om water element trodde bare det var warlock så fikk den.

 

Frost.

Du har nå (forhåpentligvis) blitt forholdsvis vant til å håndtere water elemen din, den gjør frost til en av de kraftigste SOLO buildene det går ann å levle med, selv klarte jeg å gjøre bortimot 70-80% av alle gruppequests som ble lagt fram for meg takket være smart bruk av water elemental.

 

Va er best å bruke i lengden av fireball og scootch? Tenker da på mana og damage.

 

Noen som har en bra firebuild og en frostbuild som du kan anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...