Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et par spørsmål om wow. Har nettopp begynnt å spille wow er en Horde Mage level 37.

Hva betyr Hitrating? Og noe til men husker ikke va det heter critrating elle no sånn. Va som er viktigs? På våpen å sånt?

Vett at intel er primary på mage av attributes va er den anre eg bør prioritere? Spirit eller Stamina?

Hva bør eg gå får fire elle frost? kjører fire nå, men føler det drainer så wildt på manaen.

Noen som har noen tips om hvordan å spare mana? Kan drepe 3 mobs men så må eg drikke.

Noen andre tips til mage? Hilke våpen bør man bruke på en magè?

Setter stor pris på svar :)

Lenke til kommentar

Ja nei den øya var en einaste stor massakre. Hadde eg ikkje visst bedre så skulle eg ha trudd at alle roguer har køyrt "/2 LFG World Premade" på hordesida. Noke meir gankekåte chars skal du jaggu leite lenge etter.

Og ja, eg vil gjerne ha ost med vinen ^^

Dei dailyane der oppe blir ikkje gjort før om maks ei veke. Pløgde igjennom instancen en gang dog. Var litt seige dei to siste bossane når du var heilt blotta for tacs på korleis du skulle gjer det =) Går vel seg bedre til når en kjem litt inn i det vil eg tru.

Lenke til kommentar
Har et par spørsmål om wow. Har nettopp begynnt å spille wow er en Horde Mage level 37.

Hva betyr Hitrating? Og noe til men husker ikke va det heter critrating elle no sånn. Va som er viktigs? På våpen å sånt?

Vett at intel er primary på mage av attributes va er den anre eg bør prioritere? Spirit eller Stamina?

Hva bør eg gå får fire elle frost? kjører fire nå, men føler det drainer så wildt på manaen.

Noen som har noen tips om hvordan å spare mana? Kan drepe 3 mobs men så må eg drikke.

Som mage bør du gå for intellect, stamina og spirit. Enklest å levle med frost.

Hvilke våpen? Bruk en staff med gode stats eller en onehand sword/dagger med en off-hand på sleng.

19 skrivefeil er forresten mye. Prøv å les over posten din før du poster den. :)

Lenke til kommentar

Som mage bør du gå for intellect, stamina og spirit. Enklest å levle med frost.

Hvilke våpen? Bruk en staff med gode stats eller en onehand sword/dagger med en off-hand på sleng.

19 skrivefeil er forresten mye. Prøv å les over posten din før du poster den. :)

For å utdype litt mer:

- Spell hitrating. Det reduserer sjansen for resist. Sier nesten seg selv, "chance to hit".

- Spell critical rating. Det gir deg de STORE hits på mobs. Om du slår for 200, 180, 210, så plutselig 500, så er den "500" en crit ;)

Når du er 60+, ville jeg ha begynt med å tenke på spellhit. Om du skal grinde, vil jeg tenke på stam, int og spirit. Om du skal kjøre instancer, gå for: 1)spellhit 2)int 3)spellcrit 4)stamina.

Når du er 70, så burde du ha ca 150spellhit.

Lenke til kommentar

Under levling vil jeg heller si Spelldamage og crit foran alle andre stats.

Etter mana gems ble buffa er ikke mana problemet til en mage særlig stort lenger, og kravet til et stort mana pool er mindre.

På level 70bør du gå for spellhit,damage og crit. Kjører du arcane trenger du mindre spellhit enn for fire og frost.

Lenke til kommentar

Det er nok dessverre livet til en mage, og heldigvis (og nettopp kanskje derfor?) har du gratis drikke. Det blir vel bedre i høyere levels, men "problemet" forsvinner nok aldri.

Lenke til kommentar
Dreit i hele øya. Var bare masse folk og mye styr med at alle skulle gjøre det samme på en gang. Ingen addons fungerte skikkelig heller så jeg starta en ny karakter og så en film isteden. Venter med det nye instancet til hysteriet roer seg ned.

Det var digg å kose seg i Elwynn som nesten var folketomt i går. :)

Min 29 twink har nesten mere HP enn deg. Og jeg har ikke puttet thread i legs enda.

Lenke til kommentar

Det er nok dessverre livet til en mage, og heldigvis (og nettopp kanskje derfor?) har du gratis drikke. Det blir vel bedre i høyere levels, men "problemet" forsvinner nok aldri.

Spec fire, spam scorch, bruk Evocation flittig.

Lenke til kommentar

Jeg er en restodruid som løper rundt i feralgear for å gjøre disse questene. Jeg kan drepe to, kanskje tre mobs før jeg må heale meg selv. Vi har alle våre ulemper :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...