Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, RoS virker bugged, fikk kun en deaden og kun ett slikt shield i p2.

De har vel nerfa.

Typisk. RoS var PERFEKT. Guuud. Elsker den bossen.

Tja, gir raidet mindre dps.

edit: posta i feil topic

posta i feil topic :<

Lenke til kommentar

Herlig, jeg var til Caverns of Time for første gang og skulle hjelpe Thrall i Old hillsbrad. Så får jeg ikke akseptert questet før det starter. 2 stykk på gruppa som ikke fatta den. Fordømt svenske som spurte om jeg "hadde levert questet, men for all del ikke ta det andre" og så leverer jeg første og tar ikke det andre. Tommel opp.

Morro var det uansett og tar det igjen så fort som mulig. Pluss at six of furies droppa. Det var litt kos :D

Lenke til kommentar

Dreit i hele øya. Var bare masse folk og mye styr med at alle skulle gjøre det samme på en gang. Ingen addons fungerte skikkelig heller så jeg starta en ny karakter og så en film isteden. Venter med det nye instancet til hysteriet roer seg ned.

Det var digg å kose seg i Elwynn som nesten var folketomt i går. :)

Lenke til kommentar
wuuut ?

tell me more.

Ser ut som absolutt ALLE på realmen må gjøre dailies på den nye øya for å få "åpnet" noe. I got no clue ellers :p

åpne bosser i Swp og få fram badge-vendoren, ifølge mmochampin har blizz sagt det vil ta ca en mnd med normal-famring av dailies før badge-vendoren kommer, men så ser det ut som de fleste gjør dailies her så tar sikker ikke så lang tid.

Endret av cake^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...