Heart Break Kid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 TSP, hva kaller du deg på Stormreaver? Ally/horde?Alliance, Hudor. Du? Herlich, alliance: Grindelwald. 66 warlock. Good to find some other souls. You take souls and keep them in shards you bastard! :!: Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Samme som vi har sagt et par ganger i forskjellige tråder nå, men nå kom det frem oversiktlig @ Jonas.... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jøss du er også warlock ja. Sjelesamling er gøy Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 I likes me sooouls. Give souls....mmmmm...souls. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Personlig foretrekker jeg skyggeballer. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hm, RoS virker bugged, fikk kun en deaden og kun ett slikt shield i p2. De har vel nerfa. Typisk. RoS var PERFEKT. Guuud. Elsker den bossen. Tja, gir raidet mindre dps. edit: posta i feil topic posta i feil topic :< Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har trøbbel med å få questhelper til å loade med 2.4? Alt annet loader for meg, bortsett fra Q helper. tror blizz fjerna den O.oVirkelig? QuestHelper som virker: http://olegunnar.nebcak.net/files/QuestHelper.zip Tatt fra curse, tok si tid å få siden til å virke tho. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Herlig, jeg var til Caverns of Time for første gang og skulle hjelpe Thrall i Old hillsbrad. Så får jeg ikke akseptert questet før det starter. 2 stykk på gruppa som ikke fatta den. Fordømt svenske som spurte om jeg "hadde levert questet, men for all del ikke ta det andre" og så leverer jeg første og tar ikke det andre. Tommel opp. Morro var det uansett og tar det igjen så fort som mulig. Pluss at six of furies droppa. Det var litt kos Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vendoren som selger epics for andre epics og sunmote, hvilke epics kan man bytte? MY,BT epics eller hva er greia med den vendoren. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Man bytter inn SW drops mot tilsvarende del for annen spec. Holy pala -> Retri pala f.eks. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har trøbbel med å få questhelper til å loade med 2.4? Alt annet loader for meg, bortsett fra Q helper. tror blizz fjerna den O.oVirkelig? QuestHelper som virker: http://olegunnar.nebcak.net/files/QuestHelper.zip Tatt fra curse, tok si tid å få siden til å virke tho. Takk for at du posta her Ole_Gunnar! Fungerer utmerket . Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 ohh sweet, questet med pallyen i går i Nagrand uten qh, var stress, utrolig hvor avhengig man blir av visse addons, btw har det kommet en oppdatert og fungerende versjone av Omen enda? og noen DPS-meters som funker? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hm, alle mine addons deriblant Omen og Lighthead/TomTom fungerer uten problemer her. Har ingen addons som ikke fungerer etter siste patch. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvor lang tid bruker de på å restarte en server? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nye versjonen av Omen var irriterende. Hvorfor beholdt de ikke det gamle, og MYE bedre utseendet som ikke forstyrret? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 wuuut ?tell me more. Ser ut som absolutt ALLE på realmen må gjøre dailies på den nye øya for å få "åpnet" noe. I got no clue ellers Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dreit i hele øya. Var bare masse folk og mye styr med at alle skulle gjøre det samme på en gang. Ingen addons fungerte skikkelig heller så jeg starta en ny karakter og så en film isteden. Venter med det nye instancet til hysteriet roer seg ned. Det var digg å kose seg i Elwynn som nesten var folketomt i går. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) wuuut ?tell me more. Ser ut som absolutt ALLE på realmen må gjøre dailies på den nye øya for å få "åpnet" noe. I got no clue ellers åpne bosser i Swp og få fram badge-vendoren, ifølge mmochampin har blizz sagt det vil ta ca en mnd med normal-famring av dailies før badge-vendoren kommer, men så ser det ut som de fleste gjør dailies her så tar sikker ikke så lang tid. Endret 27. mars 2008 av cake^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå