Schjellin Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Halve raidgruppen sliter med skygøy latency i kveld, så vi måtte bare gi opp raidet.. Noen andre som merker dette? Jeg i BG's. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Halve raidgruppen sliter med skygøy latency i kveld, så vi måtte bare gi opp raidet.. Noen andre som merker dette? Jeg i BG's. Gjorde faktisk jeg også. Skjedde også i et par instancer. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Altså, s4 kommer til å komme likt (om ikke etter) t7. Og dette blir garantert ikke før WotlK kommer Edit: t7 såklart, ikke t8 Endret 26. mars 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Eller S4 blir lignende "settet" du får i Sunwell. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Haha folk er oppdaterte altså Og glad i "???????" Endret 26. mars 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Eller S4 blir lignende "settet" du får i Sunwell. Nei. Er det ikke forresten 3 nye deler av t6 som dropper i Sunwell? Mente forresten t7 over. Endret 26. mars 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Eller S4 blir lignende "settet" du får i Sunwell. Nei. Hva gjør deg så sikker på det? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Altså, S3 itemsene er jo på SSC/TK nivå. Om du da skal oppgradere til S4 allerede nå, da blir jo det like bra som T6. S4 kommer ikke før T7, punktum. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) S4 kommer til å ha samme modell som Sunwell sets. MMO-Champion "Armor models The following screenshots are all the armor models added in the game in the 2.4 Patch, they're armor sets from the Sunwell and Season 4 gear." Endret 26. mars 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som vet om det har kommet ny versjon av atlas loot enhanced enda? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Endelig!!! man kan sette "notes" på friends list. Har savnet deg skikkelig fra SWG, er ikke alltid lett å holde rede på ting Vel. Det skulle gått ann å sette notes på samtlige spillere, selv om de ikke var vennene dine. "/note Spiller Han her lurte meg til å kjøpe skinning knife for 50 gull!!" (Kun et eksempel ) og at når du holdt over spillere sine nick in-game ville det komme frem. Har en addon som gjør det der, men hadde vært mye mer praktisk og tjent sitt formål bedre om man kunne gjøre det i spillet uten add-on. Tvi vøre. Ser ut som trade-spammen når helt nye høyder her. Det samme skjer på Stormreaver. Folk er gale etter å lenke til spells og talents. Ingen lenker quester, litt merkerlig i grunn. På den annen side ser jeg ikke veldig mye nytte i å lenke spells, mens å lenke quester faktisk er nyttig, så det har vel noe med det ... Klarte faktisk å dra i gang en lenkefest, men det var ikke meningen Noen som har trøbbel med å få questhelper til å loade med 2.4? Alt annet loader for meg, bortsett fra Q helper. tror blizz fjerna den O.oVirkelig? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 TSP, hva kaller du deg på Stormreaver? Ally/horde? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Trade chatten var ubrukelig tidligere i dag, da jeg ikke fikk solgt det jeg skulle slang jeg meg på spammen i et håp om at blizzard fjerner funksjonen så fort som mulig, go with the flow! Endret 26. mars 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) TSP, hva kaller du deg på Stormreaver? Ally/horde?Alliance, Hudor. Du? Trade chatten var ubrukelig[/] tidligere i dag, da jeg ikke fikk solgt det jeg skulle slang jeg meg på spammen i et håp om at blizzard fjerner funksjonen så fort som mulig, go with the flow! Da mener du kun muligheten til å lenke skills satser jeg på? Å lenke skills kan jo faktisk være nyttig det og, men ikke for de som virkerlig er inne i spillet og det er altfor tungvindt å åpne Spellbook hver bidige gang. Og den ville nok vært ytterligere nyttig om man kunne lenke til andre klassers ferdigheter. Endret 26. mars 2008 av TSP Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bah, world server detter ned i ett sett. 13 guilds i SWP er kaos. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Trade chatten var ubrukelig[/] tidligere i dag, da jeg ikke fikk solgt det jeg skulle slang jeg meg på spammen i et håp om at blizzard fjerner funksjonen så fort som mulig, go with the flow! Da mener du kun muligheten til å lenke skills satser jeg på? Japp, kun den jeg tenker på. Jeg ser også nytteverdien, men ikke i Trade chat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Dette?Står ingen pris der, såvidt jeg ser. http://wowhead.com/?itemsets&filter=qu=3;minrl=70;ta=21 Takk. Ingen pris der heller Ingen som veit hvordan jeg får dette og hva det koster? EDIT: Link til en av de to mulige. Endret 26. mars 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Japp, kun den jeg tenker på. Jeg ser også nytteverdien, men ikke i Trade chat. WTB [Power Word: Shield] Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Dette?Står ingen pris der, såvidt jeg ser. http://wowhead.com/?itemsets&filter=qu=3;minrl=70;ta=21 Takk. Ingen pris der heller Ingen som veit hvordan jeg får dette og hva det koster? EDIT: Link til en av de to mulige. Kan kjøpe de forskjellige delene hos forskjellige factions når du er honored med dem. Tror hver del koster rundt 11g. Altså 1 del per faction. Sha'tar, Keepers of Time, Lower City, Cenarion Expedition, Thrallmar/Honor Hold (tror det er alle?). Edit: Hvilke armor deler som selges hos hver faction er forskjellig fra klasse til klasse tror jeg. Endret 26. mars 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 TSP, hva kaller du deg på Stormreaver? Ally/horde?Alliance, Hudor. Du? Herlich, alliance: Grindelwald. 66 warlock. Good to find some other souls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå