CombatPsycho Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Guildforum ftw Nå er det snart 3 uker siden jeg spilte :o Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Sitter du på avvenning eller ? : D ååååh. Sitter her å hopper. Fant nettop up at skjermen som ikke kom på lager før 04.04.08 ble sendt idag alikevel, kom på lager tidligere ! Så nå er det bare å fikse noe på amentio, så blir det ny data på meg Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har WOTLK fått release date enda?=) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Til dere som snakket om gardiner til meg, Skråvindu på noen kvadrat har enda ikke funnet et sted de selger noe som kan funke... Fikk høre at nye 5-mannen var kjedelig, bare gamle tactics, noen synspunkter? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har WOTLK fått release date enda?=) Nope. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gah, jaja.. Har ikke spilt på over et halvår nå, kjenner jeg savner gamledager=/ Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Til dere som snakket om gardiner til meg, Skråvindu på noen kvadrat har enda ikke funnet et sted de selger noe som kan funke... Fikk høre at nye 5-mannen var kjedelig, bare gamle tactics, noen synspunkter? Kjøp 2 stenger, sy litt på gardinen. Fest gardinen på hver sin stang. Null stress. Hm. Har ikke prøvd det ennå. Men blizzard er som kjent ikke så godt på tactics. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen her som spiller på Argent Dawn, forresten? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gah, jaja..Har ikke spilt på over et halvår nå, kjenner jeg savner gamledager=/ Da starter du en ny charc og levler i de gamle områdene, jeg kan garantere deg at det blir ultra kjekt. Ikke forhast deg, ta deg tid Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen her som spiller på Argent Dawn, forresten? Heihei... Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen her som spiller på Argent Dawn, forresten? Heihei... Hah, hvordan går det på gamleservern min?=P Hva er den beste raidgruppa/ guildet for tiden? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 De tre første bossene var remakes (or forsimpling) av gamle bosser. (Moroes, Curator og sistebossen i SV), mens Kael'Thas var et friskt pust for meg i allefall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hah, hvordan går det på gamleservern min?=PHva er den beste raidgruppa/ guildet for tiden? Det aner jeg ikke noe om. Har spilt i en uke snart bare. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ah^^ Savner WoW så sinnsykt nå, men trur det aldri blir like bra som det var pre-BC Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 De tre første bossene var remakes (or forsimpling) av gamle bosser. (Moroes, Curator og sistebossen i SV), mens Kael'Thas var et friskt pust for meg i allefall. Var kael vanskeli da ? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Til dere som snakket om gardiner til meg, Skråvindu på noen kvadrat har enda ikke funnet et sted de selger noe som kan funke... Fikk høre at nye 5-mannen var kjedelig, bare gamle tactics, noen synspunkter? vel, persienner til skråvinduer finnes og kan justeres når det gjelder den nye 5mannen så synes jeg arguementet høres litt tafatt ut, alle 5manns tactics i TBC er gamle taktikker med en salig blanding fra ony/4dragons/mc/bwl/zg/aq uansett Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 han var... før alle mulig nerfs. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Til dere som snakket om gardiner til meg, Skråvindu på noen kvadrat har enda ikke funnet et sted de selger noe som kan funke... Fikk høre at nye 5-mannen var kjedelig, bare gamle tactics, noen synspunkter? Vært på skola i hele dag, så ny 5-mann? fortell fortell Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Burde Paladins drite litt i resiliance? Hører folk i guildet mitt si at +healing er mye mer viktig. Hva er minimum av resiliance jeg burde ha? har atm 366 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 De tre første bossene var remakes (or forsimpling) av gamle bosser. (Moroes, Curator og sistebossen i SV), mens Kael'Thas var et friskt pust for meg i allefall. Var kael vanskeli da ? Neh, fikk han til 10% første attempt. Fikk han ned på andre. Til dere som snakket om gardiner til meg, Skråvindu på noen kvadrat har enda ikke funnet et sted de selger noe som kan funke... Fikk høre at nye 5-mannen var kjedelig, bare gamle tactics, noen synspunkter? vel, persienner til skråvinduer finnes og kan justeres når det gjelder den nye 5mannen så synes jeg arguementet høres litt tafatt ut, alle 5manns tactics i TBC er gamle taktikker med en salig blanding fra ony/4dragons/mc/bwl/zg/aq uansett Veldig sant, men synes det er helt greit at non-raiders får smake litt på hvordan raid encounters er bygd opp. Fordet om det så klart ikke blir det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå