olegunnaro Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Der var magisters terrace cleared. Kael'thas er nok en av de beste 5-mans bossene jeg har gjort Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 faen meg 3 tonn folk overalt. Mitt 8600M GT liker ikke det Ser ut som du må "åpne" opp for badgeloot duden :/ Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg får bugs uansett hva jeg gjør atm, har reparert 2 ganger. Er på tur til å installere på nytt nå via cd og teste. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva i huleste heiteste?!?!?!?!? Jeg skal logge inn og det sier at jeg er bannet! "We've sent you a email about the suspension".. Ehm.. JEG HAR IKKE FÅTT EN ENESTE EMAIL! Fy faen jeg blir forbanna! INGENTING har jeg gjort! Og de gir meg ikke grunn for bann engang! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Send dem en mail. Ville forresten roa med litt ned i den mailen btw. Endret 26. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Driver å kjører igjennom Magisters Terrace heroic nå. skuffende lett Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kom ikke som noen bombe egentlig. Skjer med at folk har heroic key alerede ? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 For å få heroic tilgang må man gjøre et quest (som, såvidt jeg har skjønt, går ut på å drepe Kael'thas på normal). Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Åhja. Jaja. Blizzard er kule. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Installerte WoW på nytt etter jeg fikk ny PC i går, og holder på å patche nå. Heldigvis gikk patchinga rett fra 2.0 til 2.4.0! Nesten litt merkelig, men det gjør i det minste at patchinga blir mindre styr og rot imo. Det jeg synest var merkelig er at den bare var på 1.1GB,og da blir WoW mappa mi rundt 6GB totalt, men før var den over 8GB. Får se hvordan det blir når jeg laster ned addons o.l. igjen. Gleder meg hvertfall til å spille WoW med alle instillinger på fult uten hakking, og på 22" widescreen som jeg også fikk i går blir det som en drøm Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har gjort akkurat det samme selv. Gleder meg som en unge til å spille på 22" :X PM speccs please ? Lenke til kommentar
Ninety Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva i huleste heiteste?!?!?!?!? Jeg skal logge inn og det sier at jeg er bannet! "We've sent you a email about the suspension".. Ehm.. JEG HAR IKKE FÅTT EN ENESTE EMAIL! Fy faen jeg blir forbanna! INGENTING har jeg gjort! Og de gir meg ikke grunn for bann engang! Vel, vist de skriver at de har sendt det en e-mail så har de strengt tatt gitt deg grunn for bann, det er klart de ikke kan kode inn så hele grunnen flasher opp i feilmeldinga Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg har sendt dem en mail, problemet er bare at jeg er i prøveperiode i en ny guild, og det er BT i kveld :/ Edit: Hele poenget er at jeg ikke har fått en mail? Jeg vet jo ikke hvor lenge jeg er bannet eller noe. Endret 26. mars 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Da er det ikke verre en å ta kontakt med guildleaderen og forklare situasjonen din? Lenke til kommentar
Ninety Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Litt vanskelig å kontakte guildlederen når man ikke kan logge inn..? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ikke så vanskelig å be noen andre si det, han spiller uansett ikke alene på serveren, imo. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Kan sikkert låne en venns konto og gi beskjed der. Ellers har vel de fleste guilds forums der han kan få tatt kontakt med guild leaderen også. Endret 26. mars 2008 av Inxs Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Om det står om er det garantert noen her på forumet som kan hjelpe deg også. Jeg kan forsåvidt ikke. WOw funker ikke ; < Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå