Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå står jeg i et talent dilemma angående warrior. Jeg er ikke så veldig langt ifra å få tak i The unstoppable force, det jeg lurer på om jeg skal bruke talents på mace spec el om jeg skal bare droppe det.

Jeg er ikke med i noe raiding guild nå, jeg vet at mace spec er ganske ubruklig i high-end instancene. Men det kan være nyttig i pvp/grinding tror jeg (?). Noen erfaringer ?

Vis du sier jeg skal droppe det, kom med forslag om hva jeg ellers burde putte på.

Lenke til kommentar

haha, hadde den feteste buggen ever istad :) . var en pala med 1 hp (stemmer) i strat som ble one shotta hele tia og ikke skjønte hvorfor, etter hver kamp var han dau, så begynte gruppa (og jeg) å skjønne det når han ble ressa med 100% hp og aldri trengte heal :)

Lenke til kommentar

Nei fanden heller. Tenkte jeg skulle spille litt på roguen(40), på sylvanas. Fant en fin gruppe til RFD, stakk inn, drepte sjefen, http://thottbot.com/?i=12457 droppa, og den forbanna warrioren i gruppa vår ninja lootet den(Alkor).

:mad:

EDIT: Prøvde å spille litt på warrioren nå. Tok Furbolg's for et quest, og plutselig kommer det 3 alliance, bare for å ganke meg, for så å stikke. Tror jeg stikker til Stranglethorn Vale nå, for å få ut aggresjon.

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar
haha, hadde den feteste buggen ever istad :) . var en pala med 1 hp (stemmer) i strat som ble one shotta hele tia og ikke skjønte hvorfor, etter hver kamp var han dau, så begynte gruppa (og jeg) å skjønne det når han ble ressa med 100% hp og aldri trengte heal :)

5482164[/snapback]

I dont get it :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...