L4r5 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er nok ikke bare rykter at den kommer i morra. Når jeg logget inn i dag så stod det at det vil være nedetid onsdag den 26,mars pga oppgraderinger av servere for 2,4 patchen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg dinga akkurat 70 for ikke så lenge siden å i dag grinda jeg i BG til pally glad. shoulders...tingen er at det sies at patch 2.4 kommer i morgen og vil fjærne muligheten til å skaffe s1 via honor og BGmarks...men istede vil det komme blues som er i og for sei det samme bortsett fra at det har litt dårligere stats....*krysser fingrene for at patch 2.4 ikke kommer i morgen* siden dette bare er sterke rykter som går. Patch 2.4 kommer i morra, season 4 gjør ikke. Ingenting å frykte for din del. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 altså. Når patch 2.4 kommer, så vil du bare kunne få s1 tilgjengelig via arena marks, mens et nytt sett (som ligner s1) bli byttet ut, men dette er blue og har lavere kvalitet. Når s4 kommer, så vil s1 forsvinne, og s2 vil bli mulig og skaffe via honor og BG marks..sån har det seg...så jeg har vel en del å "frykte" spør du meg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Season 1 kommer til å være akkurat som før såvidt meg bekjent i morra også, såfremt Blizzard ikke overrasker stort og gir ut season 4 i samme slengen. (Noe som har 0.00...1% sjanse). Det nye settet kommer fra vendors rundt omkring, og krever at du er Honored med diverse factions, som Lower City, The Sha'tar, Cenarion Expidition og lignende. Dette settet er ment for PVP, men er ikke forbundet med noe slags form for PVP i det hele tatt. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen her som spiller wow med ett 3870X2 skjermkort ? Eventuelt 2 av de ? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hrm, noen som har vært på PTR her? Er det mulig å farme Exalted Shattered Sun på ~en uke? Uansett - to godbiter fra meg før jeg legger meg: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=68195 <- 2v2 Rogue/Mage http://www.the27thvoice.net/sky.mp3 <- I see noobs so green! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ingen svarte mellom 1:38 og 2:06! *SHOCK* :-P Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hrm, noen som har vært på PTR her? Er det mulig å farme Exalted Shattered Sun på ~en uke? Satser på det, er i allefall den første (og sansynligvis eneste) factionen jeg skal farme exalted med når palaen blir 70. Har ikke vært på ptr og prøvd tho, men tviler på at det er vanskligere enn de andre 5-mann factionene i spillet. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nå skal det bli lettere å crafte ting fra TK/SSC.. med BoE nethers/vortexes. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ingen svarte mellom 1:38 og 2:06! *SHOCK* :-P Åh kjeft på deg ! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hrm, noen som har vært på PTR her? Er det mulig å farme Exalted Shattered Sun på ~en uke? Uansett - to godbiter fra meg før jeg legger meg: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=68195 <- 2v2 Rogue/Mage http://www.the27thvoice.net/sky.mp3 <- I see noobs so green! Fet den Rogue/Mage-filmen. Bra skills, men synes den UIen var litt for drøy. Han kunne sikkert fjerna et par mods, som damagemeters, threatmeter, og ørten overflødige bars så vi kunne sett litt mer av skjermen! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Deeeer var 2.4 lagt inn. Burde vel gå til sengs nå, satser på å stå opp kl. 12 :| Lenke til kommentar
flakken Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er det bare min latterlig dårlige flaks, eller er dropraten på Quaggmirran's Eye fra heroic SP og Shiffar's Nexus Horn fra Arca veldig lav? Har vært i heroic SP hver dag nå i en måned uten engang å se Quaggmirran's Eye, mens en kompis som er på en annen realm har gjort det samme for et annet item har sett det droppe flere ganger. Samme gjelder Arca: Vært der flere ganger om dagen i flere uker uten noe flaks og alt jeg sitter igjen med er exalted med Sha'tar og CE :< Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fikk vel Quagmirran's Eye på mitt 3x. heroicrun i Slave Pens eller noe slikt. Shiffar har jeg ikke sett gjennom 20+ runs i Arcatraz. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kommer noen av dere inn på WoW eller? Får feilmelding jeg Lenke til kommentar
Sigurdn Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Er det bare min latterlig dårlige flaks, eller er dropraten på Quaggmirran's Eye fra heroic SP og Shiffar's Nexus Horn fra Arca veldig lav? Har vært i heroic SP hver dag nå i en måned uten engang å se Quaggmirran's Eye, mens en kompis som er på en annen realm har gjort det samme for et annet item har sett det droppe flere ganger. Samme gjelder Arca: Vært der flere ganger om dagen i flere uker uten noe flaks og alt jeg sitter igjen med er exalted med Sha'tar og CE :< Jeg måtte ta Heroic SP en del ganger før Quaggmirran's Eye droppa for meg også.. men sikkert ikke fler enn 6-7 ganger. Har bare sett den droppe 2 ganger totalt tho.. Tok Horic Arca en gang forige uke, og da droppa Shiffar's Nexus Horn. Har droppa ett parr ganger når jeg har tatt Arca i normal mode også, men er vel sikkert litt rare (som Quaggmirran's Eye er i Heroic SP) Kommer noen av dere inn på WoW eller? Får feilmelding jeg Serverene er nede pga 2.4 patchen som blir implementert. Endret 26. mars 2008 av Sigurdn Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er vel server maintendance til klokka 11 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Serverene er nede til 12.15, mener jeg. Utover det fikk jeg starte klienten og logget på, men oppdaget en merkelig realmliste; istedenfor English, German/Deutch, French og Spansih var det Development, United States og Oceanic å velge mellom. Fant ikke min egen server der da, men regner med jeg finner den når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Sigurdn Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Serverene er nede til 12.15, mener jeg. Utover det fikk jeg starte klienten og logget på, men oppdaget en merkelig realmliste; istedenfor English, German/Deutch, French og Spansih var det Development, United States og Oceanic å velge mellom. Fant ikke min egen server der da, men regner med jeg finner den når jeg kommer hjem... Jeg fikk bare opp Development ^^ Hadde vært gøy å kommet inn der, sikkert noe morro som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå