Snurreleif Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Patchen kommer i morra i følge "mah cousin that's still affected by WoW". *sukk*, jaja, enda en (moi) som graver fram WoW etter en stunds pause, søskenbarnet fikk forrige account, så blir digg å starte på helt nytt igjen egentlig! WOTLK! here I come! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Patchen kommer i morgen, ja. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Patchen kommer i morgen ikkesant? Mange som gleder seg? Tvilsomt, vil jeg tro. Edit: Vi mangler en boss i SSC, og nå sto det "Wednesday Mount Hyjal, read up on tactics". Woho! Tror den kommer imorgen ja. Mener jeghadde en bluepost som sier det også, skal finne den^^ De 3 bossene i Hyjal er ganske lette, så dere bruker sikkert ikke så lang tid på de. Guilden jeg er i oneshotta de( I missed it) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Patchen kommer http://www.mmo-champion.com/ Får selv ikke spilt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Glad jeg ikke har noen planer i helgen. Blir vell SWP hver eneste kveld i hvert fall halvannen uke fremover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor vanskelig skal det være å vinne AB og AV som alliance i Nightfall? Helvetes Kor'gall, jeg levler opp her og så stikker jeg, bort fra noobs og ditchende venner. Og det helvetes dramaet i guilden som oppløses en gang i uka. *stress* En skriker ut: "THE ONLY WAY TO WIN AV IS BY TAKING IB AND IGNORE GALV! COME ON PEEPZ" mens flesteparten enten er AFK eller sloss på midten. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Traff nettop en fyr som var desperat etter å få 50 g, så han tradet masse fel araments til meg og Design: Luminous Noble Topaz. Hva kan jeg få for design tror dere? Jeg vet at prisene varierer, men hadde vært greit å tatt utgangspunkt i noe. Link: http://thottbot.com/i24215 Lenke til kommentar
Ninety Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor vanskelig skal det være å vinne AB og AV som alliance i Nightfall? Helvetes Kor'gall, jeg levler opp her og så stikker jeg, bort fra noobs og ditchende venner. Og det helvetes dramaet i guilden som oppløses en gang i uka. *stress* En skriker ut: "THE ONLY WAY TO WIN AV IS BY TAKING IB AND IGNORE GALV! COME ON PEEPZ" mens flesteparten enten er AFK eller sloss på midten. /shrug Hørest enda værre ut en når jeg går i AV på silvermoon, ikke sikker på hvilken battlegroup den hører til men av AFK'ing der er et stort problem. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 http://www.wowhead.com/?item=24215 Men varierer fra server til server, sjekk om du finner den på AH. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 http://www.wowhead.com/?item=24215Men varierer fra server til server, sjekk om du finner den på AH. Takk. Solgte den for 250g, trengte pengene raskt. Et spørsmål til: Når kommer neste Tier ut? Jeg vet at ingen vet akkurat når den kommer ut, men hva tipper dere? Hvor lang tid pleier en tier å vare? Og vil Vindicator PvP-Utstyret også bli byttet ut med noe bedre som du kan kjøpe for honor? Takk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 For 250g tjente du fortsatt masse penger, uansett. Dinger 70 i kveld, og tenkte jeg skulle kjøpe meg Gladiator's War Staff til magen min (mangler 4k honor). Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 "Players can now turn in one of each battleground mark for an honor reward. The questgivers for this turn-in are the Horde Warbringer and the Alliance Brigadier General and can be found near the battlemasters in the capital cities." Asså. Typisk at disse kommer når man er dritlei av å farme BGs og har allerede mistet 1 million marks i mailbox. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 og vilke rewards er det snakk om? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor vanskelig skal det være å vinne AB og AV som alliance i Nightfall? Helvetes Kor'gall, jeg levler opp her og så stikker jeg, bort fra noobs og ditchende venner. Og det helvetes dramaet i guilden som oppløses en gang i uka. *stress* En skriker ut: "THE ONLY WAY TO WIN AV IS BY TAKING IB AND IGNORE GALV! COME ON PEEPZ" mens flesteparten enten er AFK eller sloss på midten. lignende på burning steppes.. vinner AV 50% av gangene, ikke værst, men vinner resten av Bg'ene maks 10% :s Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Er jo samme battlegroup, så det er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 og vilke rewards er det snakk om? Husker ikke hvor mye. Men er ren honor hvertfall så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har lest igjennom patchnotene endel ganger nå, men hva gleder folket seg mest til i den nye patchen? Hva kommer dere til å "teste" ut med engang osv? Selv er jeg spent på AV siden hordes starter lengre ifra belina, pluss litt endringer i AV generelt. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Instant honor. :drool: Skal endelig gå Kara da, orket ikke å gjøre attunement. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Æsj, nå funker ikke ''pure'' Karazhan pugs så bra lengre. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg dinga akkurat 70 for ikke så lenge siden å i dag grinda jeg i BG til pally glad. shoulders...tingen er at det sies at patch 2.4 kommer i morgen og vil fjærne muligheten til å skaffe s1 via honor og BGmarks...men istede vil det komme blues som er i og for sei det samme bortsett fra at det har litt dårligere stats....*krysser fingrene for at patch 2.4 ikke kommer i morgen* siden dette bare er sterke rykter som går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå