Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Patchen kommer i morgen ikkesant?

Mange som gleder seg? :)

Tvilsomt, vil jeg tro.

Edit: Vi mangler en boss i SSC, og nå sto det "Wednesday Mount Hyjal, read up on tactics".

Woho!

Tror den kommer imorgen ja. Mener jeghadde en bluepost som sier det også, skal finne den^^

De 3 bossene i Hyjal er ganske lette, så dere bruker sikkert ikke så lang tid på de.

Guilden jeg er i oneshotta de( I missed it)

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig skal det være å vinne AB og AV som alliance i Nightfall?

Helvetes Kor'gall, jeg levler opp her og så stikker jeg, bort fra noobs og ditchende venner.

Og det helvetes dramaet i guilden som oppløses en gang i uka.

*stress*

En skriker ut:

"THE ONLY WAY TO WIN AV IS BY TAKING IB AND IGNORE GALV! COME ON PEEPZ"

mens flesteparten enten er AFK eller sloss på midten.

Lenke til kommentar

Helvetes Kor'gall, jeg levler opp her og så stikker jeg, bort fra noobs og ditchende venner.

*stress*

En skriker ut:

/shrug

Hørest enda værre ut en når jeg går i AV på silvermoon, ikke sikker på hvilken battlegroup den hører til men av AFK'ing der er et stort problem.

Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?item=24215

Men varierer fra server til server, sjekk om du finner den på AH.

Takk. Solgte den for 250g, trengte pengene raskt.

Et spørsmål til: Når kommer neste Tier ut? Jeg vet at ingen vet akkurat når den kommer ut, men hva tipper dere? Hvor lang tid pleier en tier å vare? Og vil Vindicator PvP-Utstyret også bli byttet ut med noe bedre som du kan kjøpe for honor? Takk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

"Players can now turn in one of each battleground mark for an honor reward. The questgivers for this turn-in are the Horde Warbringer and the Alliance Brigadier General and can be found near the battlemasters in the capital cities."

Asså. Typisk at disse kommer når man er dritlei av å farme BGs og har allerede mistet 1 million marks i mailbox.

Lenke til kommentar

*stress*

En skriker ut:

lignende på burning steppes.. vinner AV 50% av gangene, ikke værst, men vinner resten av Bg'ene maks 10% :s

Lenke til kommentar

Har lest igjennom patchnotene endel ganger nå, men hva gleder folket seg mest til i den nye patchen? Hva kommer dere til å "teste" ut med engang osv?

Selv er jeg spent på AV siden hordes starter lengre ifra belina, pluss litt endringer i AV generelt.

Lenke til kommentar

Jeg dinga akkurat 70 for ikke så lenge siden å i dag grinda jeg i BG til pally glad. shoulders...tingen er at det sies at patch 2.4 kommer i morgen og vil fjærne muligheten til å skaffe s1 via honor og BGmarks...men istede vil det komme blues som er i og for sei det samme bortsett fra at det har litt dårligere stats....*krysser fingrene for at patch 2.4 ikke kommer i morgen* siden dette bare er sterke rykter som går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...