øl_i_tastaturet Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Sweet Har savnet å spille mage. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg sa til en norsk jente (på norsk) at en fyr sank litt lavt når hun måtte bevise at hun ikke spillte med andre gutter ved å invite han til group'en hun var i. Han er fra ett eller annet land og fikk det oversatt av noen andre. Han har aldri møtt henne IRL men hun får ikke lov til å spille med andre gutter enn han. Det har vel strengt tatt ikke med at man tar spillet seriøst men heller at man er fra et land hvor man er såpass sandblåst i toppetasjen at om en jente sier "hei" til en gutt så blir hun automatisk hans eiendom. Men at folk tar spillet for seriøst, yup, det kan man ganske trygt si. Fra level 1 til 60 har jeg blitt truet med bank 4 ganger, lynsjing 2 ganger, forfølgelse 3 ganger og "når jeg minst venter det" utalje ganger. Grunnen er at jeg har vært litt, erm, sleivkjeftig i enkelte grupper Mye av sleivkjeftigheten er at jeg tollererer ikke at folk skal ratte ned på andre fordi gruppen ble whipet. Det er et spill, rez and try again sier jeg om du blir whipet. Om du tar spillet så seriøst at du må true og ratte ned på folk fordi gruppen har møtt på kvist, ja da er det på tide å komme seg ut og få en dose real life, non cell shadet. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) I dag ble jeg tilbudt følgende avtale: Quest: Levle en mage fra 1 til 70, Alliance. Reward: 3000 gull, 30k honor på hunteren min og alle pengene, BoE-drops etc som jeg får på veien fra 1 til 70. Noen synspunkter om "Questen" min? Går jo mye fortere å skaffe belønningen din på egenhånd enn å levle en char fra 1-70, men dersom du synes å levle (og bli glad i!) en karakter som du må gi fra deg høres mer gøy ut enn å farme honor, så værsågod. Endret 25. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har nå valgt ikke å levle charen hans. Rett og slett fordi jeg ikke har tid Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hvorfor går jeg fra 13.47% crit chance med Smite's Mighty Hammer til 9.94% crit chance med Stalvan's Reaper? Edit: Fant ut at jeg har 1 axe skill. Det er kanskje grunnen? Endret 25. mars 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvorfor går jeg fra 13.47% crit chance med Smite's Mighty Hammer til 9.94% crit chance med Stalvan's Reaper? Stats, og Smighty er two hand, vist du ikke har lagt merke til det.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Er draenei. Skulle være Crescent of Forlorn spirits. og ikke Stalvanæs reaper. Hva har det å si at det er 2h? Edot: var litt kjapp på post knappen. Endret 25. mars 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 En liten gjettning, men 1hand scalerer vel dårligere med stats kanskje enn 2h? prøv å equip et våpen til. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Gikk fort opp etter ett par lowlevel kills ja, så var nok abre skill. Morsomt at jeg har spilt over to år og ikke visste om dette. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Sitter her og har Engelskprøve, men tenker kun på WoW og en annen ting Og nei jeg spiller ikke for mye, spilleforbud Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Sitter her og har Engelskprøve, men tenker kun på WoW og en annen ting Og nei jeg spiller ikke for mye, spilleforbud Kanskje like greit i så fall? =P Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hatt WoW-ban evig lenge og før den tid hadde jeg ikke problemer med å begrense meg, alltid prio på lekser og venner, men i det siste klarer jeg ikke tenke på annet enn det og en sak til. Men kan ærlig si at mens jeg spilte gikk det faktisk bedre med skolen enn det gjør nå Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Gikk fort opp etter ett par lowlevel kills ja, så var nok abre skill. Morsomt at jeg har spilt over to år og ikke visste om dette. Duh, weapon skill. Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Starta i går en belf paladin(er dritlei av å leite etter tank hele dagen). Kommer til å påkoste den en del enchants og greit gear under levlingen. Jeg lurer på hvor lang tid vil det ta å få den til 70, og hvilket spec er det "beste" for levling. Har planer om prot fra 60 og opp, slik at jeg kan grinde rep i instances på vei til 70. Er det lurt? EDIT: liten typo der Endret 25. mars 2008 av Emfren Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Om du synes det er en grei bruk av tiden din, så er det vel fritt frem å gjøre som man vil? Rep får man uansett, om det er under levle-prosessen eller etter er egentlig opp til deg. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Specc retri til lvl 40, etter det Prot siden du kan få Holy-shield og kan gjøre masse snasen AoE : ) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Patchen kommer i morgen ikkesant? Mange som gleder seg? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Patchen kommer i morgen ikkesant? Mange som gleder seg? Tvilsomt, vil jeg tro. Edit: Vi mangler en boss i SSC, og nå sto det "Wednesday Mount Hyjal, read up on tactics". Woho! Endret 25. mars 2008 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå