Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sa til en norsk jente (på norsk) at en fyr sank litt lavt når hun måtte bevise at hun ikke spillte med andre gutter ved å invite han til group'en hun var i. Han er fra ett eller annet land og fikk det oversatt av noen andre. Han har aldri møtt henne IRL men hun får ikke lov til å spille med andre gutter enn han.

 

Det har vel strengt tatt ikke med at man tar spillet seriøst men heller at man er fra et land hvor man er såpass sandblåst i toppetasjen at om en jente sier "hei" til en gutt så blir hun automatisk hans eiendom.

 

Men at folk tar spillet for seriøst, yup, det kan man ganske trygt si. Fra level 1 til 60 har jeg blitt truet med bank 4 ganger, lynsjing 2 ganger, forfølgelse 3 ganger og "når jeg minst venter det" utalje ganger. Grunnen er at jeg har vært litt, erm, sleivkjeftig i enkelte grupper :innocent:

 

Mye av sleivkjeftigheten er at jeg tollererer ikke at folk skal ratte ned på andre fordi gruppen ble whipet. Det er et spill, rez and try again sier jeg om du blir whipet. Om du tar spillet så seriøst at du må true og ratte ned på folk fordi gruppen har møtt på kvist, ja da er det på tide å komme seg ut og få en dose real life, non cell shadet.

Lenke til kommentar
I dag ble jeg tilbudt følgende avtale:

 

Quest:

Levle en mage fra 1 til 70, Alliance.

 

Reward:

3000 gull, 30k honor på hunteren min og alle pengene, BoE-drops etc som jeg får på veien fra 1 til 70.

 

Noen synspunkter om "Questen" min? :p

 

Går jo mye fortere å skaffe belønningen din på egenhånd enn å levle en char fra 1-70, men dersom du synes å levle (og bli glad i!) en karakter som du må gi fra deg høres mer gøy ut enn å farme honor, så værsågod.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Starta i går en belf paladin(er dritlei av å leite etter tank hele dagen). Kommer til å påkoste den en del enchants og greit gear under levlingen. Jeg lurer på hvor lang tid vil det ta å få den til 70, og hvilket spec er det "beste" for levling. Har planer om prot fra 60 og opp, slik at jeg kan grinde rep i instances på vei til 70. Er det lurt?

 

EDIT: liten typo der :)

Endret av Emfren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...