Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mulig patchen kommer på Onsdag? ser vist ut som om den er nåkså ferdig nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Syns det er dårlig gjort at de fjernet -healing debuffen til Shamans. Felguard Warlock + Enhancement shaman med healing debuff ville ha pwna alt Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Syns det er dårlig gjort at de fjernet -healing debuffen til Shamans. Felguard Warlock + Enhancement shaman med healing debuff ville ha pwna alt Du sa det selv... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Felguard lock og enhancement shammy, hva er imba med det? Kan ikke huske å ha møtt det Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) 13 sider til. Så blir det side 1337. : D Nei vent, 12* >.< Endret 24. mars 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jadda!! da hadde man epic mount på Presten, som er første seriøse forsøk på en horde char... http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Mystific Lenke til kommentar
Ninety Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nice, alltid gøy med ny mount Kan jeg få spørre hvorfor du har en ring fra Molten Core? oO Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nice, alltid gøy med ny mount Kan jeg få spørre hvorfor du har en ring fra Molten Core? oO var en tur i MC i går, hadde ikke vann så det ble ikke Anathema på meg :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Syns det er dårlig gjort at de fjernet -healing debuffen til Shamans. Felguard Warlock + Enhancement shaman med healing debuff ville ha pwna alt Du sa det selv... Må no få lov til å ha det litt artig med -healing debuffen i 1-2 uke hvertfall. Ikke bare gi oss håp, så bare "bye bye" Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Må no få lov til å ha det litt artig med -healing debuffen i 1-2 uke hvertfall. Ikke bare gi oss håp, så bare "bye bye" lol har dem fjerna debuffen fra Flametongue? GG, jeg bytter til enten hunter eller tank til expantion. Blizz har virkelig voldtatt shammies. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Må no få lov til å ha det litt artig med -healing debuffen i 1-2 uke hvertfall. Ikke bare gi oss håp, så bare "bye bye" lol har dem fjerna debuffen fra Flametongue? GG, jeg bytter til enten hunter eller tank til expantion. Blizz har virkelig voldtatt enhancement shammies. Fixed. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jadda!! da hadde man epic mount på Presten, som er første seriøse forsøk på en horde char... http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Mystific Ser ut som en druid det, der. Torinogutt: Fikset du noe? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Må no få lov til å ha det litt artig med -healing debuffen i 1-2 uke hvertfall. Ikke bare gi oss håp, så bare "bye bye" lol har dem fjerna debuffen fra Flametongue? GG, jeg bytter til enten hunter eller tank til expantion. Blizz har virkelig voldtatt shammies. Må no få lov til å ha det litt artig med -healing debuffen i 1-2 uke hvertfall. Ikke bare gi oss håp, så bare "bye bye" lol har dem fjerna debuffen fra Flametongue? GG, jeg bytter til enten hunter eller tank til expantion. Blizz har virkelig voldtatt enhancement shammies. Fixed. Jadda!! da hadde man epic mount på Presten, som er første seriøse forsøk på en horde char... http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Mystific Ser ut som en druid det, der. Torinogutt: Fikset du noe? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sant, viktig detalj som unnslapp meg. >.< Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Må no få lov til å ha det litt artig med -healing debuffen i 1-2 uke hvertfall. Ikke bare gi oss håp, så bare "bye bye" lol har dem fjerna debuffen fra Flametongue? GG, jeg bytter til enten hunter eller tank til expantion. Blizz har virkelig voldtatt enhancement shammies. Fixed. Vel, elemental har vel fått kjenne nerf-øksa den og, såvidt jeg vet? Eneste tree som er noelunde ok å spille med er resto, men eneste jeg grunn til at jeg valgte shammy er faktisk enhancement :/ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Get over it, ingen klasser har tre gode pvp trær. (Bortsett fra boomkin druids kanskje... (gud den var tørr)) In other news: Specca prot på den nye palaen i dag, gikk veldig bra til tross for at jeg bare er level 32 (var 31 da jeg respecca). MYE artigre enn lolret. Kan vel ha noe med at jeg ikke har crusader strike enda. Satser på 35 i kveld, så jeg får mekka 300 engineering. (har alt utenom noen stacks med thorium) Edit: Gnome eller goblin engineering? :| edit2: Har hatt begge på andre chars før, men greier ikke bestemme meg! Endret 24. mars 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Goblin, imo. A52, Rocket Launcher. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vil dere si Clefthoof leather er det beste å farme som skinner? Lenke til kommentar
mwn Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 herlig, skal raide litt ZA så er instance servern nede, vært det i snart 25 min nå, utrolig kjedelig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå