Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rushet magen til 70 på ~3uker, så bestemte meg for at med pallyen skulle jeg bruke litt mer tid, har ikke angret et sekund, utrolig mye fet lore ol. underveis :)

 

 

btw, fler som spiller på Stormrage her? :o Normal/lameass realm så skjønner om folk ikke gjør det ^^

Lenke til kommentar
Du måå jo ikke ha flask da.

Kan bruke major agility hvis du heller vil det.

På min server koster AP flask,~70 g elns, så jeg holder meg helt unna de.

edit;

leif.

 

Skal love deg det er billigere med flask om det ikke er farm content. Om du stanger huet mot en boss i 2-3 dager, så er det billigere med flasks, hvertfall på Ravencrest. Men, når du først har drevet med 25 mans en stund, så burde alle ha samlet opp en del Mark of the Illidari, så da er det gratis flasks uansett. :)

Alt i spillet (untatt magtheridon faktisk >_>) er på farm. Så er egentlig ikke noe kjempe stress ; )

Lenke til kommentar
jeg brukte godt over 3 måneder på min første level 70, veldig glad i ettertid for at jeg ikke rusha frem til å bli level 70. Halve spillet er jo å få med seg alle zonene, questene og historien.

 

Soak up the lore :)

Jeg driver jo omtrent bare med questing. Følger selvsagt med på historien så godt jeg kan da. :)

/played siden torsdag: 1d 19t :blush:

Lenke til kommentar

Jeg loota den 2 ganger da jeg farma Barrens i 8 timer i strekk for savory deviant delight-tingtang-recipen back in the days.

Solgte ikke for noe særlig.

Den ene gav jeg til alchemisten min, den andre solgte jeg til en guildie for 2g + recipen jeg hadde farma etter (som han fikk etter en time og han hadde den fra før av ><)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...