Dernel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Thank you very much. :> Her kan du tilogmed se hvor de er Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Skal vi se... Begynte å spille torsdag klokka 2330. Nå er jeg lvl 20. Er ganske fornøyd med farta jeg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Skal vi se... Begynte å spille torsdag klokka 2330. Nå er jeg lvl 20. Er ganske fornøyd med farta jeg. Hvor lang /played har du da ? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 mitt tips: ikke stress, ikke powerlevel, nyt det. Dritt i /played. Det er kun e-penis enlargment. Lenke til kommentar
Nefeethi Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 jeg brukte godt over 3 måneder på min første level 70, veldig glad i ettertid for at jeg ikke rusha frem til å bli level 70. Halve spillet er jo å få med seg alle zonene, questene og historien. Soak up the lore Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 rushet magen til 70 på ~3uker, så bestemte meg for at med pallyen skulle jeg bruke litt mer tid, har ikke angret et sekund, utrolig mye fet lore ol. underveis btw, fler som spiller på Stormrage her? :o Normal/lameass realm så skjønner om folk ikke gjør det ^^ Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 var nå for første gang i tk og ssc guilden tok lurker på første try også dro vi til tk for å ta voidreaver men alle i raide ble så epic honry at vi wipa på trash hele veien :S Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Du måå jo ikke ha flask da.Kan bruke major agility hvis du heller vil det. På min server koster AP flask,~70 g elns, så jeg holder meg helt unna de. edit; leif. Skal love deg det er billigere med flask om det ikke er farm content. Om du stanger huet mot en boss i 2-3 dager, så er det billigere med flasks, hvertfall på Ravencrest. Men, når du først har drevet med 25 mans en stund, så burde alle ha samlet opp en del Mark of the Illidari, så da er det gratis flasks uansett. Alt i spillet (untatt magtheridon faktisk >_>) er på farm. Så er egentlig ikke noe kjempe stress ; ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 jeg brukte godt over 3 måneder på min første level 70, veldig glad i ettertid for at jeg ikke rusha frem til å bli level 70. Halve spillet er jo å få med seg alle zonene, questene og historien. Soak up the lore Jeg driver jo omtrent bare med questing. Følger selvsagt med på historien så godt jeg kan da. /played siden torsdag: 1d 19t Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Hah. Jeg brukte 1,5 ÅR på min første lvl 60 char. Spilte masse alts når jeg gikk lei rundt lvl 50, og plukka han opp igjen når TBC kom ut. Snakk om casual spilling, det. Aldri vært i guilds. Endret 23. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er i lvl 64 og har 14 d played nå.. I lvl 60 hadde jeg 9.. Ja, jeg sto mye i bg, men jeg liker det Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen her som har lootet Recipe: Elixer of Giant Growth før, evt hvilke mob dropet den fra. På serveren min selges Recipe for dette for 150 gold... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 En kar i guilden levlet paladinen sin fra 1 til 70 på 6 dager. Ikke /played, men ordentlige dager. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er ganske hardcore det Er level 30 på min nye paladin, har vel brukt to uker (irl altså, 2 dagerish ingame). Lenke til kommentar
Athey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei. Hvilken klasse er mest artig å spille i 70, Mage eller Rogue? Jeg har lvlet begge opp til lvl 40 nå, og kan ikke bestemme meg for hvilken jeg skal lvle videre... Hva sier dere? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen her som har lootet Recipe: Elixer of Giant Growth før, evt hvilke mob dropet den fra. På serveren min selges Recipe for dette for 150 gold... Mener seff. den som øker størrelsen på character`n. link Lenke til kommentar
Gelina Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 MrLeftfield: Som du sier er Terenas en liten server,og etter å ha spilt der i 2 år lurer jeg litt på hvor du er? Gjetter på at du er i PG,men er jo ikke sikker:) Selv så er jeg i AS,hvor det er flere Nordmenn. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen her som har lootet Recipe: Elixer of Giant Growth før, evt hvilke mob dropet den fra. På serveren min selges Recipe for dette for 150 gold... Mener seff. den som øker størrelsen på character`n. link Alt står da vel på lenken du postet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg loota den 2 ganger da jeg farma Barrens i 8 timer i strekk for savory deviant delight-tingtang-recipen back in the days. Solgte ikke for noe særlig. Den ene gav jeg til alchemisten min, den andre solgte jeg til en guildie for 2g + recipen jeg hadde farma etter (som han fikk etter en time og han hadde den fra før av ><) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå