Datasmurf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Godt spørsmål, har ikke logget inn på en stund. Har en 21 warrior - Dragoban - jeg migga dit for å spille med KittyCat / Loveless, samt "eksen" min, men det ble liksom aldri så interessant. Så har jeg visst en 6 dwarf rogue i Ashenvale etter en RP-event way back. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 For så vidt jeg vet spiller Lars på AD som er RP Stemmer det. Fått litt boost av Loveless så jeg har fått kommet meg opp i level 18. Godt spørsmål, har ikke logget inn på en stund. Har en 21 warrior - Dragoban - jeg migga dit for å spille med KittyCat / Loveless, samt "eksen" min, men det ble liksom aldri så interessant. Så har jeg visst en 6 dwarf rogue i Ashenvale etter en RP-event way back. Så kom deg inn da! Nå har jeg snart tatt den igjen. Vi kan queste sammen vel! Lenke til kommentar
Trollen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som spiller på Arathor Her?;P Navnet mitt der er Catastros Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Får mitt først SSC run med huntern i kveld. Blir moro Noen her som vet hva jeg trenger av pots? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Får mitt først SSC run med huntern i kveld. Blir moro Noen her som vet hva jeg trenger av pots? Flask(AP), manapots og manaoil. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Takk takk. Flask of Mad Skillz trenger du og ;D Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Du måå jo ikke ha flask da. Kan bruke major agility hvis du heller vil det. På min server koster AP flask,~70 g elns, så jeg holder meg helt unna de. edit; leif. Endret 23. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 L4r5, du må vente til tirsdag. Kommer meg ikke til en spillbar PC før da Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Blir exalted med Scryer/aldor, cenarion og Sha`tar da vell! Null problem, pluss at du får billige flasks. Endret 23. mars 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Du måå jo ikke ha flask da.Kan bruke major agility hvis du heller vil det. På min server koster AP flask,~70 g elns, så jeg holder meg helt unna de. edit; leif. Jeg herber, så jeg har egne mats. Men Assault flaska går for 40g her og 55 for pure death etc. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Du måå jo ikke ha flask da.Kan bruke major agility hvis du heller vil det. På min server koster AP flask,~70 g elns, så jeg holder meg helt unna de. edit; leif. Skal love deg det er billigere med flask om det ikke er farm content. Om du stanger huet mot en boss i 2-3 dager, så er det billigere med flasks, hvertfall på Ravencrest. Men, når du først har drevet med 25 mans en stund, så burde alle ha samlet opp en del Mark of the Illidari, så da er det gratis flasks uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 L4r5, du må vente til tirsdag.Kommer meg ikke til en spillbar PC før da Da er jeg sikkert forbi deg allerede. Team-questing i dungeon gir faen meg mye XP. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sikkert nok Kanskje jeg skal komme på besøk med min 31 troll priest i stedet Stakkaren tror fortsatt han er tauren, og han er helt lost, etter at hans kjære adoptiv-bror Spiritseeker forlot ham, samt at han ble forlatt av dama si også. Han vandrer rundt i Alterac Mountains, pilgrimsferd. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Regner med det holder med 18 stacks med ammo for et raid? Eller bør jeg kjøpe mer? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Finnes det noe mer enn tre quests i Azshara? Tenker availible quests, uten followups. (Som horde, btw) Endret 23. mars 2008 av Guka Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Finnes det noe mer enn tre quests i Azshara? Tenker availible quests, uten followups. (Som horde, btw) http://www.wowhead.com/?quests=1.16&filter=si=2 Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Regner med det holder med 18 stacks med ammo for et raid? Eller bør jeg kjøpe mer? Det er godt mulig det holder, kommer ann på antall bosser osv. Men jeg pleier alltid å ha med et par bokser med Adamantite stingers/shells. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå