CombatPsycho Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Er det ikke sånn at når man er på f.eks. en RP-server kan man ikke transfere til en PVP-server? Spørs om det er en PvE-RP eller PvP-RP server^^ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Han er jo lvl 14 elns... kan jo bare slette/drite i den charen så spille horde. Endret 22. mars 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Shaman- Flametongue debuff now removes 25% of healing efficiency on the target for 5 seconds and stack up to two times. The duration remains 5 seconds. De gjorde den tilbake, shamaner buffes ^^ Kilde? www.mmo-champion.com Forsiden. Siste patch som er på PTR nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 AD er PVE-RP Og hvorfor gi opp AD for Stormscale? AD er imba ^^ AD er kos <3 Både horde og alliance-sida Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Finnes det en command som stiller deg rett mot nord\øst\vest\sør? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Mappen er static. Bare se etter den. Venstre=Vest Opp=Nord Ned=Sør Høyre=Øst. Lett. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Er ikke stormscale sånn... Jalla russiskfanskap ? : P du tenker på warsong du. og Storken: hva er det du snakker om? står ingenting om det på mmo-champion forsiden, heller ingenting på worldofwarcraft.com ptr notes. Endret 22. mars 2008 av DeadbeaT Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Mappen er static. Bare se etter den. Venstre=Vest Opp=Nord Ned=Sør Høyre=Øst. Lett. men det er ikke så jævelig lett å stelle seg rett mot f.eks. øst. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 og Storken: hva er det du snakker om? står ingenting om det på mmo-champion forsiden, heller ingenting på worldofwarcraft.com ptr notes. Han har nok antageligvis sett noen sider tilbake Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 men daaaaa, gjorde de den altså ikke tilbake. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Mappen er static. Bare se etter den. Venstre=Vest Opp=Nord Ned=Sør Høyre=Øst. Lett. men det er ikke så jævelig lett å stelle seg rett mot f.eks. øst. Jo ? Du snur deg så pila står rett den veien. Bruk mini mappen. Med mindre du har slått på sånn jalla greier at minimappen snur seg. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mappen er static. Bare se etter den. Venstre=Vest Opp=Nord Ned=Sør Høyre=Øst. Lett. men det er ikke så jævelig lett å stelle seg rett mot f.eks. øst. Hvorfor skal du det? Skjønner ikke vitsen med at du skal snu deg 100% rett i noen retning. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Var en 10mans schedualed i kveld. Jeg logger på 15min etter raidstart time som er 20:45. Spør om det er en 10mans gående eller blir. Får ett nei tilbake. Ok, tenker jeg, logger av og ser på Voyager eps. Logger på 00:20 og de er i Kara.... Jeg ble vinkelrett forbanna. De kunne i det minste ha sagt at kanskje senere i kveld, eller bare tatt det en annen dag når vi har 10mans. Isteden skal de nå cleare de "viktige" bossene i Kara og la trash være. Vel, takk skal dere ha! Shit ass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sånn går det når du ikke er hardcore nok. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sånn går det når du ikke er hardcore nok. sånn går det når folk er så evig ego, gir lang faen i raiding rules og signup page, syns nå jeg. Men så har jeg hatt en ræva dag, så kan hende jeg overreagerer. Men jeg syns det hele er litt bad conduct. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er litt lame gjort. Men sånn er raiding. Ganske enkelt. But then again, "viktige" bosser i kara ? wtf ? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er litt lame gjort.Men sånn er raiding. Ganske enkelt. But then again, "viktige" bosser i kara ? wtf ? tja, viktige og viktige. De som dropper Tier tokens Dvs curator og prince. Mainen min trenger faktisk healing mace fra enten Maiden eller Prince. Såehh...Jeg trenger faktisk gear derfra (for healing, men jeg er enhancement. Greit å backe opp raid når man har healer shortage). Så ja. Laaaaaaaaaaaaaaame. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Finnes det en command som stiller deg rett mot nord\øst\vest\sør? Nei. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 AD er PVE-RP Og hvorfor gi opp AD for Stormscale? AD er imba ^^ AD er kos <3 Både horde og alliance-sida Kaller deg på allysiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå