Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9
Circle of Healing er grunn nok til å ha med mer enn en priest engame.

 

En skikkelig specca holy priest er lett den kraftigste healing klassen i spillet, mens de andre klassene har mer raid/group buffs. Et raid uten holy priests er ikke et optimalt satt opp raid.

 

Holy priests kan også respecce og hjelpe som dps hvis de har gear.

Ok. Fant ut at jeg har litt konkurranse.. Vi er 5 stk som er lvl 60+. Vi har allerede 5 prester i lvl 70..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, kom igjen. Noe du lurer på ?

Egentlig ikke. Tenkte bare det var greit å ha tråden i mine innlegg. :p

 

Kommer garantert til å være noe jeg lurer på senere liksom. Har klart å drite meg litt ut et par ganger allerede. F.eks. så klarte jeg å glemme å følge med på skaden på våpen/armor tidligere i dag så plutselig så var de broken uten at jeg hadde penger til å reparere dem. Men det er fikset opp i nå.

 

Hva slags prof anbefaler dere til en n00b som meg forresten?

Lenke til kommentar
Ja, kom igjen. Noe du lurer på ?

Egentlig ikke. Tenkte bare det var greit å ha tråden i mine innlegg. :p

 

Kommer garantert til å være noe jeg lurer på senere liksom. Har klart å drite meg litt ut et par ganger allerede. F.eks. så klarte jeg å glemme å følge med på skaden på våpen/armor tidligere i dag så plutselig så var de broken uten at jeg hadde penger til å reparere dem. Men det er fikset opp i nå.

 

Hva slags prof anbefaler dere til en n00b som meg forresten?

LW/Mining/Herbalism :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

hold deg til enten

 

Mining + skinning

Herbalism + Skinning

 

Ikke vits å prøve å levle noe LW eller annen crafting proffesion når du fortsatt lærer "the getarounds" i WoW.

 

Men ikke tenk for mye på proffesions og penger foreløpig, du klarer det helt fint med gearupgrades fra quests o.l til du er i level 40 og trenger penger til mount. Penger for repairs, ammo, mat, potions får du mer en nok av fra quests og loots. Det verste du kan gjøre er å stoppe innom Auction House mellom hvert level og sløse masse penger og tid på å kjøpe gear som bare er bittelitt bedre. Dette er den største fristelsen, tro meg :p

 

Bare å spørre vist du lurer på noe mer :)

 

 

- Nef

Endret av Nefeethi
Lenke til kommentar
Ja, kom igjen. Noe du lurer på ?

Egentlig ikke. Tenkte bare det var greit å ha tråden i mine innlegg. :p

 

Kommer garantert til å være noe jeg lurer på senere liksom. Har klart å drite meg litt ut et par ganger allerede. F.eks. så klarte jeg å glemme å følge med på skaden på våpen/armor tidligere i dag så plutselig så var de broken uten at jeg hadde penger til å reparere dem. Men det er fikset opp i nå.

 

Hva slags prof anbefaler dere til en n00b som meg forresten?

 

Skinning / mining / herbalism er gode måter å tjene penger på.

Lenke til kommentar
Så det er bokstaver med også?

 

Ja, er ikke bare tall. Er blandet med bokstaver og tall.

Jeg kjøpte et gamecard, men det funka ikke - ringte inn til blizzard, snakket med en meget hyggelig jente der, og hun fikset det. Ga henne koden, for at hun skulle adde, men hun så på PC-en sin at noe var feil i koden, så hun fikk funnet fram den rette koden og addet alt for meg.

Lenke til kommentar

Kommer etter all sannsynlighet til å dinge 70 før mandag for første gang med min shammy. Jeg har spart opp en del honor og marks for å kunne kjøpe gladiator rett etter jeg dinger 70, men en venn av meg sa at dette ikke var så smart da det snart vil være mulig å kjøpe merciless for honor. Når begynner neste sesong? Hvis det er noen måneder igjen, hadde det vært smart å kjøpe noe annet på forhånd? Vindicator, PvP trinket?

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...