Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Shadow som er mest brukt i raiding ja. Sikkert en del karazhan guilds som lett tar deg inn hvis du har decent gear(crafted/badgeepics osv)

Holypriests er teh shit i endgame raiding sammen med shamans. Har du lyst til å heale, så healer du, grupper\guilds finner du uansett. Har du lyst til å gjøre dmg, gjelder akkurat samme greiene.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er i en guild som har over 20 medlemmer som har tatt det meste / downa bt.. Fikk kun være med sia en rl venn er class leader, men.. Jeg trodde holy priest skulle være lett når man skulle joine en guild? Shadow er vel såsi kun med for mana regen?

 

Syns det er litt feil viss man skal si at Spriest er med bare for regen?

DA kunne jeg ha sagt Holy priest er bare med for healing+:p

Lenke til kommentar
Er i en guild som har over 20 medlemmer som har tatt det meste / downa bt.. Fikk kun være med sia en rl venn er class leader, men.. Jeg trodde holy priest skulle være lett når man skulle joine en guild? Shadow er vel såsi kun med for mana regen?

 

Syns det er litt feil viss man skal si at Spriest er med bare for regen?

DA kunne jeg ha sagt Holy priest er bare med for healing+:p

Hvis Holy priests ikke er med for healing, hva er de der for da?

 

lolsmite!

Lenke til kommentar
Er i en guild som har over 20 medlemmer som har tatt det meste / downa bt.. Fikk kun være med sia en rl venn er class leader, men.. Jeg trodde holy priest skulle være lett når man skulle joine en guild? Shadow er vel såsi kun med for mana regen?

 

Highend guilds er det vanlig med 3-4 SPs totalt i guilden men kun 1-2 holy priest pga de tar heller shamans over dem for heroism og chain heal + totems og det faktumet at shamans kan respecce for å hjelpe med dpsen hvis de har gear.

Man velger å ta med en holy priest (samme med resto druid) hovedsaklig for imp spirit buffen selv om jeg vet at noen også dritter i den og tar ingen holy priest i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Er i en guild som har over 20 medlemmer som har tatt det meste / downa bt.. Fikk kun være med sia en rl venn er class leader, men.. Jeg trodde holy priest skulle være lett når man skulle joine en guild? Shadow er vel såsi kun med for mana regen?

 

Highend guilds er det vanlig med 3-4 SPs totalt i guilden men kun 1-2 holy priest pga de tar heller shamans over dem for heroism og chain heal + totems og det faktumet at shamans kan respecce for å hjelpe med dpsen hvis de har gear.

Man velger å ta med en holy priest (samme med resto druid) hovedsaklig for imp spirit buffen selv om jeg vet at noen også dritter i den og tar ingen holy priest i det hele tatt.

 

Circle of Healing er grunn nok til å ha med mer enn en priest engame.

 

En skikkelig specca holy priest er lett den kraftigste healing klassen i spillet, mens de andre klassene har mer raid/group buffs. Et raid uten holy priests er ikke et optimalt satt opp raid.

 

Holy priests kan også respecce og hjelpe som dps hvis de har gear.

Lenke til kommentar

Mitt gamingcrad gjikk ut i går kvell, det er vell ingen mulighet for og skaffe nytt før tirsda?

 

det funker jo med visa, bestilte det for en stunf siden, men komemr vell ikkje post tidligs tirsdag så kommer antaglivis da.

 

Går det an og adde noe slags form for 10 dagers kort eller noe?

kan ikkje spille resten av påslen nå :(

Lenke til kommentar

Skrive fleif var det hvertfall nok av :p

 

Anyway:

Nei.

 

Du får bare finne på noe anna å gjøre i guess : // Hadde ett gamecard liggende her for ei stund siden, men brukte det(bruker egentlig visa). Kunne gitt deg det vist jeg ennå hadde det, men sånn er det ikke : <

Lenke til kommentar
Da var det på tide for meg også å få denne tråden inn mine innlegg. Totalt n00b melder sin tjeneste. :fun:

Begynte i går kveld. Nå er jeg en lvl 9 Night Elf Hunter @AD.

 

Håper ikke du er male. :!:

QFT :x

 

Hah, Nelf male er rompe >_>

 

hehe, beklager skriveleifene.

ja får vell bare finne på noe annet da.

Så vidt som jeg klarer å se spiller du xbox.

Har du Gears of War ?

 

[Off-Topic for the win]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...