Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et guild på Vashj fikk en warglaive i dag og, offhanden droppa og guildmasteren tok den til sin prot warrior. Første ally glaive.

 

 

._____.

 

For en drittsekk. Snakk om å være egoistisk. Gi den til en rogue eller en DPS-warrior.

En tuga på grimbatol, som er guildmaster, raidleader og maintank tok også glaive. Kommentar; "har hatt lyst på sverdene siden karazhan"

Lenke til kommentar
Et guild på Vashj fikk en warglaive i dag og, offhanden droppa og guildmasteren tok den til sin prot warrior. Første ally glaive.

 

 

._____.

 

For en drittsekk. Snakk om å være egoistisk. Gi den til en rogue eller en DPS-warrior.

En tuga på grimbatol, som er guildmaster, raidleader og maintank tok også glaive. Kommentar; "har hatt lyst på sverdene siden karazhan"

 

Helt på trynet. Kunne tenkt meg mainhanden selv, jeg. Mage med warglaive er jo uber.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som er dritt lei AV i battlegroupen til Kor'gall?

 

spilte der litt for en stund siden, og da gikk aver fint. Folk tok gav, så TP og så FW GY.

 

Men nå i det siste er køene blitt 10 min, og når man kommer inn løper bare alliance rundt og fucker opp. Tar IB GY og sånn. Og AVene tar rundt 20-30 min, vi taper med 180 bonushonor osv.

 

Er det noe som har skjedd? virker jo som om hele battlegroupen har dødd helt..

Lenke til kommentar
PMs første Warglaive!

 

Droppet i kveld, etter nesten 6 måneder med farming. Jaggu på tide.

Følte bare for å gni det inn med at en guild min server fikk mainhand glaiven på første kill :p

Bra dropsystemet ikke går på flaks.

Endret av tmg
Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som er dritt lei AV i battlegroupen til Kor'gall?

 

spilte der litt for en stund siden, og da gikk aver fint. Folk tok gav, så TP og så FW GY.

 

Men nå i det siste er køene blitt 10 min, og når man kommer inn løper bare alliance rundt og fucker opp. Tar IB GY og sånn. Og AVene tar rundt 20-30 min, vi taper med 180 bonushonor osv.

 

Er det noe som har skjedd? virker jo som om hele battlegroupen har dødd helt..

Har merka det selv, da jeg dinga 51 med boomkinen min var min første tanke å stikke til AV for å leke, men er umulig, for alt jeg ender opp med, er å stå og beskytte ei jævla bru etter 10 min og det blir jeg stående med alt for lenge.

 

*savne Rampage*

Lenke til kommentar

Har det alltid vært like jævlig? for en kamerat av meg sier at det pleide å være fint før. Folk tok galv, så TP og så FW GY osv. Men sånn er det jo ikke lenger. Og køene er jo mildt sagt et helvette. Tar jo drit lang tid å skaffe honor.

 

Jeg vet ikke åssen det er i 51-60 bracken, for jeg spiller i 61-70. Men forundrer meg ikke om det er like jævlig nei...

 

Har en mage i rampage. Og det er det helt anderledes. 1 AV tar 10 min, og i gjennomsnitt 350 honor per.

 

Noen som vet om det har blitt sånn i Kor'gal sin BG i det siste, eller om det alltid har vært like dritt?

Endret av Jegermannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...