Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Fyrte opp shamanen og tuslet til det samme stedet jeg grindet med warrioren da den var lvl40 (utenfor Maraudon), og jeg må si, jeg ble temmelig imponert over hvor mye kjappere shamanen knertet kentaurene der. På med Lightning shield og Windfury, hugghugghugg og Lesser healing wave. En liten sup vann etter 8-10 mobs, og så var det tilbake igjen.

 

Tror nok dette blir nestemann til 60, ja. Mon tro om jeg finner en ny Kang til 44. :)

Lenke til kommentar
Gankere er bare folk som ikke har noe liv ;)

Og hva er så en ganker i dine øyne?

5463368[/snapback]

 

Som beskrevet før.

 

Men også da 3 lvl 60's kom til Lakeshire og drepte alle lvl 15-25 folka. Det er latterlig det.

5463373[/snapback]

 

Man blir lei etter 50-60 dagers played hvor 50% er brukt i org.

Lenke til kommentar

Prøvde Ragnaros med mitt nye guild idag, 36% på first try, så 46%/48% så ga de opp for idag! Hadde regna med å sitte våken hele natta jeg, men nei da! :p Jaja nytt forsøk i morgen :D

 

 

hmm, noen her som har vert i Hyjal, og som har screen shot av det?, lurer på hvordan det ser ut de :p

5465741[/snapback]

Har vært der ja, har ingen screenshot fra det, men her finner du en film.

Lenke til kommentar

Haha, fyttigrisen. Plukket opp Ace of Portals for en ukes tid siden, betalte 10g. Hadde et par av kortene liggende fra før, og betalte vel et sted mellom 20-30g for de siste. Fant Five of Portals i dag, kombinerte kortet og la det ut.

 

Og etter en fin tur i Scholo med warrioren, hadde jeg.. 352g i mailboxen (pluss 100g ekstra for ymse auksjoner). 1124g totalt. :D

 

Edit: .. og der fant jeg Enchant 2h - Superior impact for 10g, den går for 120g vanligvis. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Fikk Dell Ultrasharp 2005FPW på døra i går...

 

Det er så utrolig DIGG å spille WoW på denne skjermen at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjør av meg! 1680 x 1050 er bare helt sinnsykt!

 

Bildet er skarpere og mer fargesprakende enn jo noen gang trodde va mulig.. Satt min gamle CRT ved siden av for å sammenligne, den bleknet så inni hampen ved siden av at det var helt vondt å se på! Blasse farger og alt var leit.

 

*Kose på ny skjerm*

Lenke til kommentar
Fikk Dell Ultrasharp 2005FPW på døra i går...

 

Det er så utrolig DIGG å spille WoW på denne skjermen at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjør av meg! 1680 x 1050 er bare helt sinnsykt!

 

Bildet er skarpere og mer fargesprakende enn jo noen gang trodde va mulig.. Satt min gamle CRT ved siden av for å sammenligne, den bleknet så inni hampen ved siden av at det var helt vondt å se på! Blasse farger og alt var leit.

 

*Kose på ny skjerm*

5468275[/snapback]

 

Hehe Gratz;)

Epic skjerm det der hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...