wise™ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hah. Supert! Smarte venner du har. :] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Heh. Yeah! Får håpe det ikke er permban, ellers blir det litt kjedelig for meg føler jeg, siden jeg ikke har andre venner på serveren og fortsatt ikke kan transferre til en annen server Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hvilken server? Er nok permban, er jeg redd. En venn av meg gjorde det óg, og han fikk aldri tilbake kontoen. Endret 18. mars 2008 av Guka Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Spiller aktivt på Kor'gall jeg. Kan kontakt meg enten på Walliol eller Bangheadshot. Har en del norske venner som spiller her også. Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ah pokker.. Alliance.. Men hva heter du? Muli jeg har sett deg. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Døh, Datasmurf. Hvis du er horde, så kan du slette Utukku, å migrere den til Ravencrest. Jeg spiller horde med noen venner der nå - dinget nettopp 40. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ah, he he, kan ikke migge før tidligst juni. Migga til Kor'gall i februar Er uansett ally, så =/ Heter Sosjojuror på Kor'gall - jeg er veldig oppfinnsom når det kommer til druidnavn. Alle heter Sosjojuror, Sos, Sosjoj, Sjur eller lignende Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvor lang tid tar det fra accounten din blir "suspended because of unauthorized access" før den blir åpnet? Eventuelt et telefonnummer jeg kan ringe? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Den har blitt hacka? Isåfall må du vente til investigationen er over Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Problemet er at om planen skal fungere kan han ikke vente til 2.4. Da blir itemet han vil ha "required level 62" og nytteverdien for en 59 twink blir borte. WHaaat? Der fikk vel jeg igjenn for å ikke hatt tid til å spille wow/lese om wow de siste to-tre månedene. (pga. korpsnm, og ekstraøvelser i forbindelse med det.) Ohh well, da får vel ikke jeg imba goggels før 62 da :| Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ah, he he, kan ikke migge før tidligst juni.Migga til Kor'gall i februar Er uansett ally, så =/ Heter Sosjojuror på Kor'gall - jeg er veldig oppfinnsom når det kommer til druidnavn. Alle heter Sosjojuror, Sos, Sosjoj, Sjur eller lignende Har de ikke minsket cooldown på migrering til en måned nå? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 WHaaat? Der fikk vel jeg igjenn for å ikke hatt tid til å spille wow/lese om wow de siste to-tre månedene. (pga. korpsnm, og ekstraøvelser i forbindelse med det.) Ohh well, da får vel ikke jeg imba goggels før 62 da :| Dessverre stemmer det. Her kan du se ny og gammel versjon på wowhead. Men får du deg dem på level 62 så er det jo rimelig bra det og. Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 WHaaat? Der fikk vel jeg igjenn for å ikke hatt tid til å spille wow/lese om wow de siste to-tre månedene. (pga. korpsnm, og ekstraøvelser i forbindelse med det.) Ohh well, da får vel ikke jeg imba goggels før 62 da :| Dessverre stemmer det. Her kan du se ny og gammel versjon på wowhead. Men får du deg dem på level 62 så er det jo rimelig bra det og. Her kan du se Mail versjonen, den som jeg kommer til å bruke på shamanen min. Det som slår meg er at det ikke står noe om at de endres neste patch, i motsetning til Deathblow. Noe som har gått rundt kontrollen til Wowhead? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Enten har Blizzard glemt et par briller, eller wowhead viser feil på det ene paret. Resten av brillene har fått oppdattering. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Bah.Jeg sa til kompisa mine at de ikke måtte bestille powerlevling de siste 18 levlene til 60 og heller spille med meg, men de hørte ikke på meg og nå er begge banned >< Noobs. jeg lo nesten psykotisk her. Proper rofl. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er ikke sjansen for å bli tatt for powerlvling stor? Plutselig logger du inn i Asia og lvler 1 lvl i timen elns. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Knis, kikka igjennom noen screens jeg hadde liggende, og kom over et screen fra en av de gangene vi prøvde gruul, tror faktisk det var første raidet jeg var med på som shadow etter tbc kom. http://img528.imageshack.us/my.php?image=gruulzi2.jpg Messed up UI, kor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå