Overguard Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har erfaring med character transfer imellom accounts? Skulle gjerne ha flytta en hunter fra en account til en annen, begge accountene har samme etternavn osv. Så det skulle vel gå fint da eller er det flere komplikasjoner jeg kan møte på? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har erfaring med character transfer imellom accounts? Skulle gjerne ha flytta en hunter fra en account til en annen, begge accountene har samme etternavn osv. Så det skulle vel gå fint da eller er det flere komplikasjoner jeg kan møte på? Det skal gå helt fint om kontoen står på samme etternavn ja Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 sinsykt kult sverd. lurer på va prisen blir på dette her.netsen så eg får lyst til og kjøpe Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ca. 2000? Billigere enn hva jeg hadde forventet, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ok. Nå har jeg fått en scroll of Ressurection av en kompis. Jeg accepter den fra e-posten min. Da kommer jeg til en side hos wow-europe hvor jeg må trykke på en diger confirm-button. Så kommer meldingen "You have encountered an error". "This error can be caused when an account is not eligible for access to a page, by a technical problem, or due to an application being unavailable." Dette kom også i går. Er det noen som veit hva som kan være gærent, eller hvordan man kan fikse problemet? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 vet ikke om det funker for deg da, men mange ganger når wow-europe.com har vrengt seg for meg(og det er mange ganger) så har jeg bare prøvd å prøvd å prøvd, tilslutt så funker det. F.eks måtte trykke 10 ganger for å komme meg in på armory osv. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Frostmourne er vel og stilig det, men vil heller ha dual sverdene til Illidan Stormrage hengende på veggen med Hadhafang på et podie under (Hadhafang er ikke et WoW sverd). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Warglaives of Azzinoth. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har erfaring med character transfer imellom accounts? Skulle gjerne ha flytta en hunter fra en account til en annen, begge accountene har samme etternavn osv. Så det skulle vel gå fint da eller er det flere komplikasjoner jeg kan møte på? jeg lurte også på en ting angående transfer mellom accounts, kan man overføre en character på en pve server, over til den andre accounten og da til pvp server? eller må den også være pve på den nye accounten.. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 PvE går ikke ann å transferre til PvP, uansett. Eneste måte å komme seg av PvE server er å levle opp på nytt. (eller andre ulovlige metoder) Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Fean !!!!! Illidan 1% wipe -.- Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nihilum Raiders Are so Imba That They dont Even Wipe Comming Out From the Toilet no, cos all they do is take the piss. ..._HE HE_ Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nihilum Raiders Are so Imba That They dont Even Wipe Comming Out From the Toilet no, cos all they do is take the piss. ..._HE HE_ hehe ^^ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nihilum Raiders Are so Imba That They dont Even Wipe Comming Out From the Toilet no, cos all they do is take the piss. ..._HE HE_ You made me lol. True story fra qouten og. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 er nå lvl 44. tror dere jeg klarer å bli lvl 50 under tg? mvh exiztzor Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 er nå lvl 44. tror dere jeg klarer å bli lvl 50 under tg? mvh exiztzor Ja, uten problem. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Illidan dead !!!!! Q_Q fra meg. Vi får ikke ned Kael :| Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Illidan dead !!!!! Grats! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå