Bear^ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 WoWDB ser ut som en 100% ripoff av WoWhead. Er det noe jeg hater er det plagiat. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nei det kan jeg ikke Skarstad, en i guildet mitt sa at de lå keyloggers i bakgrunnen på ad-banners der. Så jeg holder meg til Curse sitt nye prosjekt. Dere får gjøre som dere vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Så jeg kan ikke bruke wowhead, thottbot osv før etter påsken om jeg skal være sikker? Eller gjelder det kun downloads? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Vel, kanskje du ikke skal gå så langt som å bekrefte at djevelen har tatt bolig der, da. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Stoler på det en trofast venn gjennom hele spillet har fortalt meg og opplevd. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ad-bannerne kan føre til ulumskheter selv på perfekte lille plagiatWoWDB så den holder like mye vann som en Te sil. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=1 Står noe der. Hvem bryr seg om det skulle vært plagiat? (Noe jeg ikke skjønne at du kan mene) Den er værtfall sikrere etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Da kommer spørsmålet: Hvordan vet han at det kom derifra? Om han opplevde å få en key-logger, kan den ha kommet fra utallige plasser. Så lenge du ikke kan bekrefte noe blir det feil å si at du kan (forrige side). Wowhead har noen uheldige reklamer som derimot prøver å videresende deg til en annen side. Denne kan derimot inneholde key-loggers, spyware, etc. Men de har prøvd å fjerne alle slike reklamer fra sidene sine, og du kan selv deaktivere at ting på sider kan videresende deg uten ditt samtykke, så da er det virkelig ikke noe stort problem. ENDRET: Kom noen poster mens jeg skrev dette. ENDRET2: Lenken din hjelper ikke mye på. En fyr kommer med en påstand om at sidene blir eid av goldsellers, sprer key-loggers osv. Endret 16. mars 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Okei jeg gir meg. Har ingen bekreftelser, bare hører ting. Men skal ikke være noe problem om man har vett nok til å svinge unna IE og heller bruke FF med ad-block eller lignende. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg poster disse igjen: Link 1 Link 2 Om ikke det der er en "bekreftelse", så vet ikke jeg. For øyblikket skal jeg holde meg langt unna Thottbot, Wowhead og Alakazham. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Glad jeg utelukkende bruker mac til wowinga nå. Wowhead er et must for meg når jeg spiller. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Glad jeg utelukkende bruker mac til wowinga nå. Wowhead er et must for meg når jeg spiller. rart det der at personen som ringte meg og "warna" meg var en som gamer WoW med Mac Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Whoah skumle saker. Har nok brukt wowhead i det siste, men paranoid som jeg er bruker firefox med NoScript. Men problemet er at jeg tillater nesten automatisk sider jeg besøker ofte, som VG, youtube, xtu-jegmener wohead osv.. Så.. ja. Men TROR ikke jeg har tillatt noe der nå.. Eller jo. Det har jeg. Redd, nå. Ad.yieldmanager er forresten den som kommer opp på "alle" sider, er det liksom yieldmanager som ruler lekegata i virusnabolaget? Men frykter litt for kontoen min nå. Jaja, kanskje jeg kan gå hen og skaffe meg et liv i tilfelle. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Snakk om å være paranoide .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Som jeg sier..ryktekjerringer er det dere er. "Jeg hørte forresten av en annen at det blablabla men jeg kan ikke backe det opp på noe vis altså, du må bare stole på meg. For jeg hørte det" Neste kjerring: "Ja nå skal du høre her altså! Hun sa nemlig at blablablabla men du må ikke si det videre altså" Endret 16. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hm, skal dette ha noe å si om man bare er inne på wowhead, uten å klikke på noen banners? Jeg bruker wowhead flittig. Med andre ord, hele dagen, mange ganger om dagen. Er ganske redd for at det kan skje noe med accountene mine, nå. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Til dere som spiller på Sylvanas: Hvordan er pvp-delen? Battlegroupen,mener jeg. Vinner dere ofte? Vurderer å migrere ditt med en kompis. Edit: Er Horde. Endret 16. mars 2008 av Jon4s Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Som jeg sier..ryktekjerringer er det dere er. "Jeg hørte forresten av en annen at det blablabla men jeg kan ikke backe det opp på noe vis altså, du må bare stole på meg. For jeg hørte det" Neste kjerring: "Ja nå skal du høre her altså! Hun sa nemlig at blablablabla men du må ikke si det videre altså" Bedre det, enn å få gearet sitt shardet eller?.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nå er det vel ikke sikkert at de reklamebannerne som inneholder svineriet plopper opp for alle, har du et AV og SW program som søker gjennom samt en brannmur så skulle alt være i orden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jaja, etter jeg begynte å bruke Questhelper-modden, trenger jeg knapt thottbot lengre. Nå står alle quest locations merka på kartet i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå