Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Det skjer ikke, ingen fare Bear.

Hadde noe lignende i guildet mitt, den ene raidleaderen gikk lei av mainen sin for N-te gang, og så hjalp 3-4 personer han å levle en ny en, fordi guildet ville slitt uten han.

Har også hjulpet IRL-venner med sånt mange ganger. Dersom jeg har hatt mye fritid og kameraten ligger litt etter, så har jeg logga på han og tatt et par levler.

Man vet aldri, før man vet ordet av det sier det bang med flere hundre som blir bannet samtidig. Jeg vil ikke tatt den risikoen, ikke bare står man i fare for å miste en konto, man står i fare for å miste de andre kontoene og.

Blizzard slår hardt ned på AS, powerleveling og andre form for juks i spillet. Det trenger ikke skje noe men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har delt min account siden dag 1 egentlig, dvs. Mai 2005 og jeg har ikke fått noe ban for det. Hvis man blir bannet pga. account sharing er det vel hvis blizzard oppdager at det er en asiatisk ip som blir brukt. En venn av meg lånte bort accounten sin til kinesere en gang, de levla for han men tok alt av gull osv. Grei deal egentlig siden det var gratis :p Men blizzard fant ut av det og banned han i 24 timer med account sharing og at accounten har vært i kontakt med accounter som har exploitet economics etc.

Men det og dele en account med folk innenfor europa er 110% trygt vil jeg si. Jeg har delt accounten min med en ifra Belgia siden jeg startet med WoW. Han spiller faktisk mere på den accounten enn jeg gjør :p

Og jeg vil si at du er redd uten grunn Bear^. Blizzard bryr seg ikke om at folk deler accounten sin med andre "vanlige" spillere, siden så og si alle gjør det. Så hvis de hadde begynt å bannet de som deler account infoen sin med andre trur jeg de måtte ha banna over halve spillerbasen sin :) Kanskje til og med mere.

Lenke til kommentar
Level 50 orc warrior: "Er det vanskelig å få exalted med aldor for å få aldor tabard".

Orcer lever opp til sitt less IQ, more blood! rykte :fun:

Åja, shit. Jeg møtte en gang en level 55 hunter som ikke var optimalt specca for å nå level 70 med en gang, ei visste han hvor alt og alle av questene var. Jeg ble helt forfjamset!

Er jeg virkelig den eneste som prøver (prøvde) å hjelpe folk som ikke visste no? For eksempel om en spør (høflig såklart, kids holdes unna) hvor ditt og datt dropper/finnes, så har jeg ikke mye imot å hjelpe dem, for så å motta et takk istedet for å opptre som en overlegen drittsekk som får det til å høres ut som himmelen faller ned kun fordi noen spør et spørsmål.

Og noen av oss liker faktisk tabards.

Skjerp deg.

Lenke til kommentar
En annen ting... har lekt meg litt med Wow Webstats (takk igjen til den som ga meg den), og kikket litt på kamp-rapporter for Nalorakk, f.eks... Ønsket å sammenligne litt med den siste gruppen vi hadde.. (2 tanks, 3 healere og 5 dps), hvor vi fikk ham ned på ca 6:30. Helt grei tid, men ikke noe fantastisk.

Men så finner jeg f.eks en kamp som dette - hvor han går ned på 2:29. De går jo med 2 healere (vi er ikke godt nok gearet til å kunne tenke på det) og 6 dps, men likevel.. 2:29 virker vanvittig.. Er dette reelle kamper? Fantastisk imponerende i så fall...

2:29 virker helt normalt for en gruppe med bra gear. Guilden min tar ZA timed 2 ganger i uka, og vi bruker nok omtrent samme tid.

Og hva bør man ligge på med en Kara/Heroic badge-geared gruppe med 3 healers?.. Vi syns vi presset på det vi kunne da vi klarte det på 6:30, men det er kanskje dårlig?....

Lenke til kommentar
Åja, shit. Jeg møtte en gang en level 55 hunter som ikke var optimalt specca for å nå level 70 med en gang, ei visste han hvor alt og alle av questene var. Jeg ble helt forfjamset!

Er jeg virkelig den eneste som prøver (prøvde) å hjelpe folk som ikke visste no? For eksempel om en spør (høflig såklart, kids holdes unna) hvor ditt og datt dropper/finnes, så har jeg ikke mye imot å hjelpe dem, for så å motta et takk istedet for å opptre som en overlegen drittsekk som får det til å høres ut som himmelen faller ned kun fordi noen spør et spørsmål.

Og noen av oss liker faktisk tabards.

Skjerp deg.

Nei det kan være vanskelig å finne god hjelp i dag og folk som svarer på en seriøs og moden måte. Det er mange som svarer ja men flesteparten som har svart meg har svart på en slik måte at jeg føler meg som en komplett idiot for å overhode våge å spørre.

Oppførselen kunne med andre ord vært mye bedre enn den er blant mange.

Edit:

Minner meg forøvrig om en som spurte etter hjelp til å gjøre en quest i WC, han var rundt level 15-16. Ufattelig hvor mange som tilbydde denne personen hjelp i bytte for 50-60G. Nå kunne dette være en alt men det vet man jo ikke og det er veldig mange om ikke de fleste på den levelen som ikke har i nærheten av den summen gull om det er deres første char. Hjelpsomheten kunne og vært bedre, har ikke tall hvor mange jeg har hjulpet nå etter at jeg dinget 50.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Sånn er jeg og, så sant jeg ikke får spørsmål formulert som dette "hi, cn u show me were i cn find alianse tu kil? pliz show me". Da bare gir jeg opp før jeg i det hele tatt gidder å prøve, for det første hadde h*n sikkert ikke fortsått bæret når jeg svarer tilbake på "vanlig" engelsk, og for det andre irriterer det meg kraftig at folk skal "spare" tid på å skrive "u" istedet for "you" f.eks.

Ordentlige folk, som spør høfflig er alltid hyggelig. :)

Lenke til kommentar
Ro deg ned nå. Jeg forklarte selfølgelig allting til han :)

Du ga mer eller mindre uttrykk for at du følte deg bedre enn han. Ihvertfall slik jeg tolket det.

Det var bare komisk at en level 50 orc spurte meg om det var vanskelig å bli exalted med aldor, for å få tabard.

Lenke til kommentar
Det var bare komisk at en level 50 orc spurte meg om det var vanskelig å bli exalted med aldor, for å få tabard.

Kan ikke si jeg er enig. Har selv kjempa meg til exalted kun for tabard. Tabards, pets og mounts er kult :) .

Ei er det noen selvfølge at Aldor er level 65+.

Skuffa over Blizzard som fjerna Wildhammer-reputation :( . De var artige å levle hos.

Sharpbeak, beste questet i WoW :love:

Det eneste som slår følelsen av å hjelpe en som blir skikkelig takknemlig er første gang man møter en ny raidboss med guildet (ihvertfall på level 60, den gang det var).

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

I sw i dag møtte jeg en lvl 8 gubbe som /w meg:

Han: 2g

Jeg: ?

Han: Give me 2g

Jeg: Lol, try again..

Han: 2g

xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...