neb Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hva kan jeg selge denne for på AH? Stalvin's Reaper Spiller på sunstrider, og den droppa random i desolace Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hva kan jeg selge denne for på AH? Stalvin's Reaper Spiller på sunstrider, og den droppa random i desolace Allakhazam har en slags snittpriser, veldig nyttig imo. Prøv 10g/25g BO, 24 timers auksjon? Kommer litt an på serveren.. Øksa på allakhazam Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Yes yes ! Jeg fant Stormbringer Belt og Recipe: Minor Magic Resistance Potion, men jeg er usikker på hva de er verdt PS: dette er haumarush altså Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Yes yes ! Jeg fant Stormbringer Belt og Recipe: Minor Magic Resistance Potion, men jeg er usikker på hva de er verdt PS: dette er haumarush altså Så du har kommet inn? Har ikke kommet inn på to dager nå jeg, blir så oppgitt... Jeg kjøpte det beltet for 1g på Sylvanas til min warrior alt... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Yes yes ! Jeg fant Stormbringer Belt og Recipe: Minor Magic Resistance Potion, men jeg er usikker på hva de er verdt PS: dette er haumarush altså Så du har kommet inn? Har ikke kommet inn på to dager nå jeg, blir så oppgitt... Jeg kjøpte det beltet for 1g på Sylvanas til min warrior alt... satte på 5 G buyout . har vært inne 3 ganger allerede, men laaaang kø Endret 19. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ny personlig rekord på lengste alterac valley runde tror jeg: 12h 45min! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Må ha fått sinnsykt med HK's da (om du var der hele tiden ) vant dere forresten ^^? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Enda ikke vært der inne jeg. Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Må ha fått sinnsykt med HK's da (om du var der hele tiden ) vant dere forresten ^^? jepp, vi vant. men jeg var der ikke hele tiden. hvor mye rep for man for å levere inn korrak sin skalle forresten? edit: en kar med sulfuras, hand of ragnaros løp nettopp forbi meg Endret 20. august 2005 av N* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Weee, Kang The Decapitator droppa nettopp i Jintha'Alor i The Hinterlands. Synd at jeg hadde to warriors i gruppa Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Weee, Kang The Decapitator droppa nettopp i Jintha'Alor i The Hinterlands. Synd at jeg hadde to warriors i gruppa Hadde jeg vært deg ville jeg brukt en " " smiley, Kang er jo skikkelig kos. Jeg antar du er ca lvl 50 med en Warrior siden du var i The Hinterlands. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg er en level 48 priest, så jeg har ingenting jeg skulle ha sagt Er i gruppe med: 50 warrior 50 warrior 47 priest Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg har noen par spørsmål ang. World of Warcraft. - Jeg har tenkt å kjøpe meg WoW, men det er noe jeg lurer på, må jeg oppgi kreditkortnummer når jeg skal bruke gamecards? - Jeg har somsagt tenkt å bruke gamecards, hvordan fungerer dette? Si at måneden er slutt, jeg må kjøpe et gamcard, hva nå? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg er en level 48 priest, så jeg har ingenting jeg skulle ha sagt Er i gruppe med: 50 warrior 50 warrior 47 priest Hehe ok da. Får nesten lyst og levele en ny Warrior til 60 bare for og grinde med Kang Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 må jeg oppgi kreditkortnummer når jeg skal bruke gamecards? Jah Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) må jeg oppgi kreditkortnummer når jeg skal bruke gamecards? Jah Nei det må du ikke - Jeg har somsagt tenkt å bruke gamecards, hvordan fungerer dette?Si at måneden er slutt, jeg må kjøpe et gamcard, hva nå? Du kjøper nytt gamecard, skriver inn koden på "Account Management" Endret 20. august 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 må jeg oppgi kreditkortnummer når jeg skal bruke gamecards? Jah Nei det må du ikke - Jeg har somsagt tenkt å bruke gamecards, hvordan fungerer dette?Si at måneden er slutt, jeg må kjøpe et gamcard, hva nå? Du kjøper nytt gamecard, skriver inn koden på "Account Management" Ble fortalt man måtte ha det når man begynte. men men Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Må skrive kredittkort nr første gang, men det er kun èn gang, så kan du bruke 101 gamecards uten kredittkort nr Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Må skrive kredittkort nr første gang, men det er kun èn gang, så kan du bruke 101 gamecards uten kredittkort nr 101? eller var det en spøk? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Må skrive kredittkort nr første gang, men det er kun èn gang, så kan du bruke 101 gamecards uten kredittkort nr 101? eller var det en spøk? Spøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå